Gå til innhold

Dama tenner på "bad boys". Vurderer å avslutte forholdet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Lithe.
Den 5/30/2016 at 19.18, AnonymBruker skrev:

Har vært sammen med dama i kun seks måneder nå og vurderer å avslutte forholdet. I det siste har hun nevnt flere ganger at hun tenner egentlig på maskuline, tøffe "bad boys" som hun vet ikke er bra for seg, men at jeg er et langt mer fornuftig valg. Har aldri sett på meg selv som en "tøffel", men føler at hun ser på meg som et litt kjedelig pappa-material som hun kan leve kjedelig og trygt med i lang tid. Jeg opplever det litt som at hun tenner egentlig seksuelt mest på andre typer menn og jeg er mer et fornuftsvalg. Hun tenkte kanskje at dette var et kompliment, men for meg er det provoserende å høre at hun er mer tiltrukket andre enn meg. Jeg ba henne kutte ut slike kommentarer og hun blei tydeligvis lei seg, men jeg er fremdeles mektig irritert. 

Noen andre som har opplevd lignende?

Anonymkode: a7314...b48

Jeg har ikke opplevd lignende, har heller aldri vært sammen med noen jeg ikke er emosjonelt+seksuelt tiltrukket av. Jeg hadde blitt litt lei meg om en fyr bare valgte meg fordi jeg skulle være mamma til barnet hans og ellers ikke tente på meg.

Ellers er det naturlig at man tenner på ting man ikke ønsker å være sammen med. Man kan også forelske seg i mennesker man ikke vil ha et forhold med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest PetterPanne
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er farlig. Jeg har også levd et langt liv, men har observert at man finner det man leter etter (av kunnskap). 

Menn som vil ha meg inn i et forhold er ute etter et forhold. Disse mennene har tilgang på sex utenom, de trenger ikke å forsøke å få en kvinne til å bli kjæresten hans for sex.

Anonymkode: 2c5d0...bb1

Du forstår fortsatt ikke begrept jevn og enkelt tilgang til sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lithe.
30 minutter siden, PetterPanne skrev:



Forholdsmaterialet taper fordi vedkomne må investere mer, for å få like mye som en annen som ikke investerer like mye. 

Har jeg ikke noe problem med. Noe annet hadde vært å være lite selektiv og desperat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener du at menn ikke sorterer kvinner etter hva det er greit å ha sex med og hva det er greit å være i et forhold med?

Jeg tror du pålegger meg egenskaper jeg ikke har her, men jeg tror det er fordi du er full av negative følelser. At du tenker at kvinner går rundt og tenner på badboys og kategoriserer menn på en kalkurerende og kald måte; om du begynner å tenke sånn som dette, er det nok bedre å ta seg en pause fra tastaturet og se rundt seg, på virkeligheten. Få positive inntrykk. For verden er ikke så iskald og svart hvitt!

Greia er: Menn kan ha sex med enkelte kvinner, men vil ikke ha et forhold med de. Det jeg forsøker å få frem, er at det er sånn med kvinner også. Jeg er ganske sikker på at du kunne hatt sex med mange (hvis du fikk sjansen), men et langvarig forhold hadde ikke fristet med like mange.. Det er ikke iskaldt, det er bare fakta. 

Hvorfor forholdsmaterialet "taper" i denne sammenhengen, forstår jeg meg virkelig ikke på. Skal man komme til en slik konklusjon så tror jeg man virkelig må grave dypt inn i negativitet og sortmale det med svarte farger - noe jeg ikke gidder å begi meg ut på.

Anonymkode: 674f8...cb1

Enkelt:

De er usikker, føler seg ikke god nok, sexy nok, badboy nok, innerst inne osv...

Anonymkode: b5486...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lithe.
Den 8/2/2016 at 22.14, AnonymBruker skrev:

Enkelt:

De er usikker, føler seg ikke god nok, sexy nok, badboy nok, innerst inne osv...

Anonymkode: b5486...89c

Gjesp. :fnise:

Denne kommentaren er ikke noe jeg personlig vil "stå for" egentlig, men jeg bare lurer mtp. det som skrives her; Hvis menn bare vil ha tilgang på sex uansett og har et forhold for å ha tilgang på det, så får jeg ikke det til å henge på greip i alt det emosjonelle som dukker frem i de siste kommentarene. Hvorfor vil de bety så mye hvis det bare er sex de er ute etter uansett?

Endret av Lithe.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lithe.
Den 8/2/2016 at 20.41, PetterPanne skrev:

Hjelper bare ikke at jeg får litt vond smak i munnen av hvor simple kvinner egentlig er. 

Du får vond smak i munnen fordi kvinner er i stand til å tenne på mennesker de ikke vil ha et forhold med? Jeg forstår ikke hva du mener.

Om jeg skulle fått vond smak i munnen av at menn kan tenne på kvinner de ikke bestandig vil ha som en partner så hadde det bare gått ut over meg selv. Finnes mange mennesker som har sex buddies o.l, det er fordi de vil ha sexen og tenner på hverandre, men ellers ikke vil ha et forhold med hverandre. Problemet oppstår først når dette gir deg dårlig smak i munnen?

Endret av Lithe.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
2 minutter siden, Lithe. skrev:

Du får vond smak i munnen fordi kvinner er i stand til å tenne på mennesker de ikke vil ha et forhold med? Jeg forstår ikke hva du mener.

Om jeg skulle fått vond smak i munnen av at menn kan tenne på kvinner de ikke bestandig vil ha som en partner så hadde det bare gått ut over meg selv. Finnes mange mennesker som har sexbuddies o.l, det er fordi de vil ha sexen og tenner på hverandre, men ellers ikke vil ha et forhold med hverandre.

Forskjell på å tenne på en person, og det å falle over kuken deres. 

Uansett er jeg lei av å gjenta hva jeg prøver å si gang på gang i denne tråden. At menn som havner i feil bås, må jobbe mye hardere, for å få noe en annen fyr hadde fått lett. Kvinner gir mye mindre av seg selv, og holder mye mer igjen, når de finner en fyr de ser for seg en fremtid med. Mens en fyr de ikke ser en fremtid med, så gir de alt av seg selv.

Dette er idiotisk. Men jeg skjønner jo hvorfor kvinner gjør dette. Sikre seg forpliktelse vettu.

Endret av PetterPanne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man snur på det da.. ei jente vil ikke bli sett på som ei puledokke som menn bare drømmer om å pule på og ikke noe mer.. men å bli sett for sitt indre i tillegg. At du ts reagerer på dette blir det samme som at ei jente sier "jeg vil ha en fyr som bare synst jeg er god nok for sex"!!!

Anonymkode: a8ee3...3df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Lithe. skrev:

Om jeg skulle fått vond smak i munnen av at menn kan tenne på kvinner de ikke bestandig vil ha som en partner så hadde det bare gått ut over meg selv. Finnes mange mennesker som har sexbuddies o.l, det er fordi de vil ha sexen og tenner på hverandre, men ellers ikke vil ha et forhold med hverandre.

Ja, jenter er gjerne sexbuddies med bad boys som ikke vil ha forhold med dem. Og så forventer dere at snille menn skal gidde å være i forhold med dere for å få tilgang til det som dere gir bort uten forpliktelser til andre? Hvorfor skal man gidde det? 

Anonymkode: bf0cb...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Om man snur på det da.. ei jente vil ikke bli sett på som ei puledokke som menn bare drømmer om å pule på og ikke noe mer.. men å bli sett for sitt indre i tillegg. At du ts reagerer på dette blir det samme som at ei jente sier "jeg vil ha en fyr som bare synst jeg er god nok for sex"!!!

Anonymkode: a8ee3...3df

Ja, slik tenker jenter. Men menn tenker ikke slik. Skjønner du det? Menn tenker ikke slik. 

Anonymkode: bf0cb...6e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lithe.
Et øyeblikk siden, PetterPanne skrev:

Forskjell på å tenne på en person, og det å falle over kuken deres. 

Uansett er jeg lei av å gjenta hva jeg prøver å si gang på gang i denne tråden. At menn som havner i feil bås, må jobbe mye hardere, for å få noe en annen fyr hadde fått lett. Kvinner gir mye mindre av seg selv, og holder mye mer igjen, når de finner en fyr de ser for seg en fremtid med. Mens en fyr de ikke ser en fremtid med, så gir de at av seg selv.

Dette er idiotisk. Men jeg skjønner jo hvorfor kvinner gjør dette. Sikre seg forpliktelse vettu.

Hva er forskjellen på å tenne på noen og "å falle over kuken deres"?

Menn som havner i feil bås, hvem er de mennene? Hva er en kjedelig fyr og hva er en spennende fyr? Kan du utdype disse personlighetene for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, slik tenker jenter. Men menn tenker ikke slik. Skjønner du det? Menn tenker ikke slik. 

Anonymkode: bf0cb...6e0

Og dere sier at kvinner er kompliserte....

Anonymkode: a8ee3...3df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lithe. skrev:

Hva er forskjellen på å tenne på noen og "å falle over kuken deres"?

Menn som havner i feil bås, hvem er de mennene? Hva er en kjedelig fyr og hva er en spennende fyr? Kan du utdype disse personlighetene for meg.

En spennende fyr er en mann som jenter har uforpliktende sexforhold med. En kjedelig mann er en som de slår seg til ro med når eggstokkene begynner å hyle. Var det enkelt nok forklart?

Anonymkode: bf0cb...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lithe.
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jenter er gjerne sexbuddies med bad boys som ikke vil ha forhold med dem. Og så forventer dere at snille menn skal gidde å være i forhold med dere for å få tilgang til det som dere gir bort uten forpliktelser til andre? Hvorfor skal man gidde det? 

Anonymkode: bf0cb...6e0

Jeg regner med at det finnes jenter som er sex buddies med menn som avviser de. Og motsatt er det nok mange menn som blir sex buddies med en kvinne som avviser han som forholdsmateriale.

Men hva er det du vil frem til? Hva er problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

25 minutter siden, PetterPanne skrev:

Du snakker med en analytiker. Jeg overanalyserer ikke, jeg sitter egentlig bare og småtenker.

Måten du gjør det på får deg til å fremstå som verken forholdsmateriale eller noen man får lyst på for en aften.

Hva skal vi kalle den kategorien for, tro?

Anonymkode: b9efe...f5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Lithe. skrev:

Jeg regner med at det finnes jenter som er sex buddies med menn som avviser de. Og motsatt er det nok mange menn som blir sex buddies med en kvinne som avviser han som forholdsmateriale.

Men hva er det du vil frem til? Hva er problemet?

Problemet er følgende. Hvorfor skal en mann finne seg i å være i et forpliktende forhold med ei dame som har hatt ett eller flere uforpliktende sexforhold? 

Hva får han igjen for det? Hvorfor skal han kjøpe kua når andre har fått melka gratis?

Anonymkode: bf0cb...6e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Lithe. skrev:

Gjesp. 

Denne kommentaren er ikke noe jeg personlig vil "stå for" egentlig, men jeg bare lurer mtp. det som skrives her; Hvis menn bare vil ha tilgang på sex uansett og har et forhold for å ha tilgang på det, så får jeg ikke det til å henge på greip i alt det emosjonelle som dukker frem i de siste kommentarene. Hvorfor vil de bety så mye hvis det bare er sex de er ute etter uansett?

Ikke gjesp til kommentaren min!:angry:Respektløst!

Som jeg sa de er usikker. De som har enkel tilgang til sex å vet de er sexy hadde bare drukket grønn te å funnet en annen jente uten å lage tråd på kg å sutret, derfor. De vet de kan få forhold å sex, de sier ikke nei til begge eller den ene fremfor den andre. 

Anonymkode: b5486...89c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, PetterPanne skrev:

Forskjell på å tenne på en person, og det å falle over kuken deres. 

Uansett er jeg lei av å gjenta hva jeg prøver å si gang på gang i denne tråden. At menn som havner i feil bås, må jobbe mye hardere, for å få noe en annen fyr hadde fått lett. Kvinner gir mye mindre av seg selv, og holder mye mer igjen, når de finner en fyr de ser for seg en fremtid med. Mens en fyr de ikke ser en fremtid med, så gir de alt av seg selv.

Dette er idiotisk. Men jeg skjønner jo hvorfor kvinner gjør dette. Sikre seg forpliktelse vettu.

Man kan jo tenke seg at prestasjonsangsten stiger noe om lista ligger høyere enn for en kveld? Kanskje du burde holde ut lenger med de som vil ha forhold? Seriøst Petter Panne, jeg tviler på at den beste sexen du har hatt er kommet ut av tilfeldig "tilgang på f----e"

Anonymkode: d4ea1...65d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...