Gå til innhold

hun er død


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest så ufattelig

Jeg fikk beskjed på telefon om at min venninne var død. Hun ble bare 27 år gammel. Vi har kjent hverandre siden vi gikk på gymnaset i lag. Etter det skiltes våre veier, men vi holdt likevel kontakt hele tiden. Da avstanden var stor var det ikke alltid mulig å møtes, men ved hjelp av mail, tekstmeldinger og telefonsamtaler holdt vi likevel liv i vennskapet.

Det som føles så utrolig tomt nå er at jeg har ikke noen å dele sorgen med. Jeg kjente ikke hennes familie og vi hadde heller ingen felles venner. For meg er det et stort tap. Jeg har mistet en sjelevenn, som alltid var der. Og som jeg kunne dele gleder og sorger med på en helt unik måte. Jeg visste at jeg kunne stole på henne og det jeg fortalte henne holdt hun for seg selv.

Jeg visste at hun slet psykisk, men at det skulle føre henne i døden hadde jeg aldri trodd. Hun hadde livsgnist og en enorm stå på vilje.

Det føles så uendelig tomt. Ser nummeret hennes på mobilen og har mest av alt lyst å ringe henne og tro at det bare er en vond drøm. Men i morgen skal jeg i begravelse. Og det har enda ikke gått opp for meg..............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sender deg en klem!!

Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt kontakt med familien. Skrevet et brev, kanskje, der jeg fortalte hvor mye du satte pris på datteren deres. Selv om du ikke kjente dem så har dere en felles sorg. Og det kan gjøre godt for dem å vite at de ikke er de eneste som savner datteren sin. På samme måte som det kan gjøre godt for deg å få snakke med andre som også savner henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesten

Eg veit korleis du har det, mista bestevenninna mi for 10 år sidan. Har aldri møtt nokon som henne sidan, og må framleis ein tur på kirkegården kvar jul, litt seint slik at eg får snakke med henne i fred. Og sjølv om det er vinter må eg legge ei djupraud rose på grava hennar, for ho elska djupraude roser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville prøvd å få kontakt med noen av de andre, nærmeste. Hun vil leve videre i minnene deres, og da kan det være godt å få luftet ut litt..

:dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem:

håper det går bedre med deg. er ikke noe lett når man ikke har noen og dele sorgen med. men du kan jo snakke med nære venner om det, men det blir sikkert ikke helt det samme når hun ikke var en felles bekjent. men det kan jo hjelpe deg for det. du finner sikkert en fin måte og huske henne på, og med tiden vil det jo bli bedre. men det er lov og ha vondt når man mister noen man er glad i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dagensrose: til deg og din venninnne..

:trøste: ord blir så ufattelig små i slike sammenhenger.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...