Sulosi Skrevet 28. mai 2016 #1 Skrevet 28. mai 2016 Jeg har vert rundt og kikket på ulike el - sykler. Ser at noen har en gå-assistent som drar sykkelen hvis du går. Nå snakket jeg med en dame som sa at hennes ecoride dro for fort til at hun klarte å holde følge så den funksjonen brukte hun ikke. I utgangspunktet tenker jeg å sykle opp alle bakker men pga veiarbeid til høsten må jeg beregne å av og til gå opp den ene bakken på vei hjem evt sykle en liten omvei. Trenger jeg en sykkel med gå assistent eller er det ikke verdt pengene? Det skiller 7500 i pris på de to syklene jeg ser på.
stan Skrevet 28. mai 2016 #2 Skrevet 28. mai 2016 Jeg har også en ecoride, men er godt fornøyd med gå-assistenten. Ikke så mye til å gå med sykkelen, men for å starte opp. Det er litt forsinkelse på motoren, men ved å bruke gå-assistenten omgår jeg den forsinkelsen. Men hvordan dette virker er ulikt, fra merke til merke. Du bør prøve syklene, så får du et inntrykk.
Sulosi Skrevet 28. mai 2016 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2016 Jeg låner en ecoride nå i 14 dager mens eier er på ferie. Den går jo rett opp bakkene og i sentrum er det flatt så der triller jeg den lett uten gå-assistent. Naboen har en sykkel uten den funksjonen men hun har aldri forsøkt å trille i oppoverbakke. Tør ikke spørre om å låne av de for jeg kjenner de ikke så godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå