Gå til innhold

Vippe-extensions til bryllupet? Ja eller nei?

Vippe-extensions til bryllupet: Ja eller nei?  

39 stemmer

1. 1. For eller i mot vippe-extension? Skriv gjerne begrunnelse for svaret i teksten. Vurderer å ta det til bryllupet, fra Lash Bar i Oslo, men hører så mange skrekkhistorier om at ens egne vipper løsner etterpå. Trenger nå hjelp for å bestemme om jeg skal gjøre det eller ikke. Hjelp!

• Ja
      14
    • Nei
      25

Anbefalte innlegg

charmisss
Den 28. mai 2016 at 10.34, AnonymBruker skrev:

Vel,  jeg kan opplyse om at det syns veldig godt og det er slående hvor enkelt en ser hvem som har polstret på fake eller ikke.  Etter to år antar jeg at du knapt har naturlige vipper igjen,  så har gjort deg selv rett og slett mindre attraktiv.    Ser en avhengighet som ikke ligner noe hos norske jenter mht falske vipper og øyebryn som ser ut som to franske barter. Sorry. Jeg syns det er synd det er færre naturlig vakre der ute. 

Anonymkode: 1a870...20d

Helt feil. Jeg har alle mine naturlige vipper igjen, så jeg har pauser både titt og ofte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Etter bare to uker syns jeg det blir feil å kommentere slik en gjør. Jeg har hatt i over to år og; 

1. når jeg sover så sover jeg, tenker ikke på hvor vippene er/ikke er. 
  2. Jeg lar vanne renne over ansiktet i dusjen, og vasker ansiktet med klut (akkurat som før) 
  3. jeg grer de ovenfra hver dag, slik at de ikke løsner så lett før tiden. De skal ikke gres fra undersiden, da løsner de raskt. 
  4. Får aldri mascara-rester i øynene eller på linsene lenger. 
  5. De klør ikke

Mine holder seg svært godt i minst tre uker, kanskje litt tynt etter fire. Verdt hver krone å slippe mascara. 

Anonymkode: 580ad...961

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Den 1. juni 2016 at 23.00, Sheherasade skrev:

Jeg kommer til å fjerne dem etter en måned. Men oppdater gjerne her om hvordan vippene er når du fjerner extensions!

Vippene er ok. Noen stikker rett frem nå (har ikke lengre bøy). De er noe færre, men ikke noe merkbart mye. Har noen limrester på noen vipper fortsatt, men de forsvinner nok av seg selv. Syns det var skikkelig godt å få de fjernet. 

Anonymkode: d58b2...408

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Så basante folk er her da xD gjør det dere vil selv, syntes det er dødlekkert. 

Anonymkode: 8a152...89e

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Oppdatering angående fjerning av vipper:

Det er nå fem dager siden jeg fjernet extensions, og i dag begynte vippene mine å falle av. Jeg har mistet 7 vipper bare idag, og kanskje 4-5 de andre dagene sammenlagt (ganske naturlig). Jeg ser det er små stubber som vokser ut under (nye vipper), så dere med vippeextensions vil jo naturligvis da ikke merke noe til det siden dere kan fylle på de nye vippene. Jeg tror noe av ryktene til "ødelagte vipper av extensions" kommer fra dette. Å miste mye vipper plutselig er det nok ikke å stikke under en stol kommer fra extensions, men når man ikke lengre fyller på så virker øyet veldig nakent. Det ser jo ut som man mangler vipper. Krysser fingrene for å ikke miste mer. Noen av mine naturlige vipper har mistet sin bue og peker nå rett frem eller ned. Håper dette retter seg når de faller av og nye kommer frem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oppdatering angående fjerning av vipper:

Det er nå fem dager siden jeg fjernet extensions, og i dag begynte vippene mine å falle av. Jeg har mistet 7 vipper bare idag,

Høres ut som du er veldig uforsiktig eller tok vipper et sted de ikke er så flinke..

Anonymkode: 29ba0...35b

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som du er veldig uforsiktig eller tok vipper et sted de ikke er så flinke..

Anonymkode: 29ba0...35b

Tok vipper hos Lashes by Kasja, og det de skal være en av Oslos beste. Jeg er rimelig nøye med vippene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 5 år senere...
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 28.5.2016 den 10.44):

Jeg blir så provosert når personer som aldri har hatt vippeextensions tyter om hvor mye det ødlegger vippene. Jeg har hatt det i to år i strekk, og mine naturlige vipper er fortsatt lang og sterk. Det handler mye om hvordan en tar vare på de. En burde børste gjennom de daglig, men ikke ta borti ellers. Og vaskes forsiktig i gjennom med f.eks strålen som renner ned fjeset fra dusjen, ikke skrubbe med sminkeservietter o.l. Prøv å sove uten å gni ansiktet i puten o.l. Litt jobb å passe på, men jeg syns det er dritlekkert 😊 har variert lengde og tykkelse litt, men her er et bilde av Classic.

received_10210304532788818.jpeg

Anonymkode: 785f8...119

Ser med en gang at det er fake.

Anonymkode: ba2a5...b15

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
charmisss skrev (På 27.5.2016 den 10.56):

For! 

Har hatt mine av og på i 2 år. Føler meg så fresh når jeg har de - står opp og kan gå rett ut døra. Mascara kan ikke sammenlignes.. 

Ikke mye fresht om man sover på siden. Da vrir de seg i alle retninger i løpet av natten.

Anonymkode: dc43d...a97

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...