Gå til innhold

Er det innafor å gå på butikken i treningstights


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Dævendøtte
På 22.5.2016 den 13.32, AnonymBruker skrev:

hvis ikke jakken går nedfor rumpa? Føler dere som f.eks. handler etter trening eller er innom butikken at det er litt ukomfortabelt? At det burde være en jakke, en veske eller et eller annet som dekker tightsrumpa? Ser jo at det er mange som gjør det, men synes selv at det føles litt rart. 

Anonymkode: b85fe...cdc

Ja, det er innafor!

Og de som sier at det er ok så lenge rumpa er fin, bør holde seg hjemme. Samma faan åssen rumpe man har og samma faan hva man kler seg i.

Er så glad jeg har fått utdelt evnen om å ikke bry meg om hva andre synes og tenker om meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dævendøtte
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Innafor hva? Skjønner ikke dette utrykket

Anonymkode: 27f2a...ed9

Innafor er slang for at det er akseptert og greit i følge normene til den vanlige mann/kvinne i gata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎22‎.‎05‎.‎2016 den 13.57, applestories skrev:

Tenker bare over det dersom du har bare legger og det er midt på vinteren, da ser det litt rart ut :fryser:

Synes det er ille med ungdommene som klager på at de fryser så (vinteren)..jeg så en ungdomsgjeng på butikken sist vinter og de hadde på seg ankel sokker, tøysko, åpen jakke, ingen lue/skjerf og votter..vel...jeg har en ide...kle dere etter været! Det er ikke kult å gå kledd sommerlig på vinteren. Hvis du prøver å oppnå lungebetennelse eller influensa, så vær så god.

Det er det eneste jeg har reagert på, under en butikk tur. Folk går i det de vil, skal ikke blande meg borti det. Om de har vært på trening eller ei. Men synes det er merkelig med de kvinnene som ser ut til å ha kommet fra trening, nydusjet hår, og ny sminke på seg, og fremdeles har på seg de svette gymklærne...hvem i huleste tar på seg de etter å ha dusjet? man har vel med seg ekstra klær på trening, så man kan få skiftet over til hverdags klær etter trening..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Minlillesky skrev:

Synes det er ille med ungdommene som klager på at de fryser så (vinteren)..jeg så en ungdomsgjeng på butikken sist vinter og de hadde på seg ankel sokker, tøysko, åpen jakke, ingen lue/skjerf og votter..vel...jeg har en ide...kle dere etter været! Det er ikke kult å gå kledd sommerlig på vinteren. Hvis du prøver å oppnå lungebetennelse eller influensa, så vær så god.

Det er det eneste jeg har reagert på, under en butikk tur. Folk går i det de vil, skal ikke blande meg borti det. Om de har vært på trening eller ei. Men synes det er merkelig med de kvinnene som ser ut til å ha kommet fra trening, nydusjet hår, og ny sminke på seg, og fremdeles har på seg de svette gymklærne...hvem i huleste tar på seg de etter å ha dusjet? man har vel med seg ekstra klær på trening, så man kan få skiftet over til hverdags klær etter trening..

Kanskje de har med rene gymklær å kle på seg slik at alle skal se at de har vært på trening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør som du vil, ingen bryr seg. Og de som gjør det har utrolig lite å tenke på i sitt eget liv! Forstår egentlig ikke hvorfor du må spørre folk på forum om dette, er du såpass usikker? Gjør som du vil uavhengig av andre.

Anonymkode: bfe07...a31

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Tenker aldri noe over det, om jeg ser noe i treningstights på butikken, eller andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, AnonymBruker said:

Bryr virkelig folk seg om noen går med tights? Nå har jeg trent i alle år, og er da helt naturlig om jeg må på butikken etter trening, så går jeg i klærne jeg har trent i. Har aldri tenkt over at jeg må dekke til rumpa mi. Skal ikke folk få gå med ettersittende jeans, kjoler osv heller da? 

Anonymkode: 67ef3...916

Syntes ikke treningsklær passer  når det trenes,. Rumpa må ikke dekkes til når man har bukse/kjole, men bare tights syntes jeg er som strømpebukse som jeg sammenligner undertøy! Og det dekker man til.

Anonymkode: 892ba...444

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelldronning

Det kan du godt gjøre, om det føles komfortabelt for deg. Ditt liv, ditt valg hva du enn velger å kle deg i :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2016 den 13.40, AnonymBruker skrev:

Når jeg ser folk i treningstights på butikken tenker jeg "jævla show off". Det er noe ALLE går i, uansett om de trener eller ei. Og det er åpenbart at disse nysminkede kvinnene i 40-50 årene ikke kommer rett fra trening. :P 

On topic: Ja, det er innafor. Er du litt rød i ansiktet så avslører du de andre i samme slengen. 

Anonymkode: 79f30...ca8

Vet innlegget er fra 2016, men jeg bare må: noe så utrolig teit! Må man jogge for å kunne eie og gå i en joggebukse eller gjelder disse reglene kun for tettsittende treningstights? 🙄 

Jeg ELSKER tightsene mine, det er nesten som å gå naken, full bevegelighet! Herlig.

Anonymkode: fcb88...891

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke tightsen som er problemet om du stikker innom butikken etter trening,  men svettelukta! Ærlig talt, dusj før butikken.

 

Ikke at jeg bryr meg så hardt om hva andre går med, men jeg synes ikke treningstights er fint noe annet sted enn til trening. I mine øyne er det fjortis å gå i treningstøy utenfor trening. 

Anonymkode: 2efe1...e28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/16/2018 at 1:19 PM, AnonymBruker said:

Det er ikke tightsen som er problemet om du stikker innom butikken etter trening,  men svettelukta! Ærlig talt, dusj før butikken.

 

Ikke at jeg bryr meg så hardt om hva andre går med, men jeg synes ikke treningstights er fint noe annet sted enn til trening. I mine øyne er det fjortis å gå i treningstøy utenfor trening. 

Anonymkode: 2efe1...e28

Ny svette lukter ikke...

Anonymkode: 41cc1...044

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går forresten ofte innom butikken etter å ha vært på joggetur, da i treningstights, ser mange andre som også gjør det. Gidder ikke dra hjem for å dusje først. 

Anonymkode: 41cc1...044

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en som hadde med seg sykkelen sin inn på Kiwi, må si jeg stusset litt da han trillet den rundt i butikken. 😄 Jeg la ikke merke til om han hadde sykkeltights på!

 

Anonymkode: f45ce...a51

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare pass på å bøye dere ned for å ta ting på nederste hylle så....

Anonymkode: ebef3...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.6.2018 den 23.27, AnonymBruker skrev:

Jeg er gutt og går i mine 2XU tights også når jeg ikke trener. Går alltid i 2XU tights også på skolen der jeg studerer. Ikke noe problem for meg å gå i butikken i tights😊

Anonymkode: 67b91...130

Hvorfor må du poengtere at det er 2XU tights? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På samme måte som de som har dyr veske skal hele tiden poengterehvilket merke det er. 2XU har visst blitt et statussymbol pga. prisen. 

Anonymkode: 803a3...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...