Gå til innhold

Er det innafor å gå på butikken i treningstights


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, ambivalentReaction skrev:

Det kommer an på hvordan rumpa di ser ut. Hvis den får plass i tightsene og er behagelig å se på er det greit, hvis ikke er det galt.

Herregud, for et samfunn vi lever i...spiller det noen rolle om noen går i tights på butikken, og spiller det noen rolle om den rompa ikke alltid er like fin. Skjønner ikke problemet. Hvis den rompa som ikke er den aller fineste, kan du ikke bare la være å glane?? Er du perfekt selv?

Anonymkode: 92b2f...c8b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, for et samfunn vi lever i...spiller det noen rolle om noen går i tights på butikken, og spiller det noen rolle om den rompa ikke alltid er like fin. Skjønner ikke problemet. Hvis den rompa som ikke er den aller fineste, kan du ikke bare la være å glane?? Er du perfekt selv?

Anonymkode: 92b2f...c8b

Lar jo være men jeg liker ikke at jeg trenger øyeklor etter en tur til butikken. 

Jeg vil tørre å påstå at jeg er perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå i det du vil, hvor du vil (innen for rimelige grenser da, så klart). Både jeg og mine venner bruker treningstights som koseklær ofte, fordi de er behagelige. Går på trening i dem, går turer med hunden, drar på besøk til venner (ikke formelt) og går på butikken. Det er tross alt bare klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk går i treningstights (typisk 2xu) på kjøpesenteret sammen med venninner og det er helt tydelig at de ikke bruker den til trening, tenker jeg at de kanskje kunne funnet en bukse istedenfor. Men å ta en kjapp tur innom matbutikken osv synes jeg er helt innafor. Bor selv så nært treningssenteret at det vile vært unaturlig å dusje der, men dersom jeg skal handle noe så stikker jeg en tur innom matbutikken på vei hjem fra trening, da i treningstights.

Anonymkode: 8384e...5e6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, for et samfunn vi lever i...spiller det noen rolle om noen går i tights på butikken, og spiller det noen rolle om den rompa ikke alltid er like fin. Skjønner ikke problemet. Hvis den rompa som ikke er den aller fineste, kan du ikke bare la være å glane?? Er du perfekt selv?

Anonymkode: 92b2f...c8b

Det spiller tydeligvis en rolle for ts siden hun laget denne tråden. For deg også siden du svarer i den. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tightsen er en herlig vinn-vinn situasjon nå som den har blitt så vanlig. 

Det er flott å se så mye deilige detaljer hos vakre kvinner, slik at man slipper å overlate så mye til fantasien. Samtidig som det er veldig behagelig å gå med og trene i for oss menn (og kvinner selvsagt). Så denne trenden vinner alle på :) Måtte den vare for alltid!

Anonymkode: 803a3...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Motepolitiet kommer ikke og arresterer deg, men det er ikke spesielt pent. Sikkert noe med at det ser litt malplassert ut i den settingen, men som sagt, ingen kommer til å arrestere deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i området har jeg sett folk gå på nærbutikken i pysjamasbuksene, så treningstøy er i kategorien velkledd. Jeg gir meg da faen i hva folk har på seg for å stikke på butikken og kjøpe en liter melk? Jobber du i butikken derimot forventer jeg at du er skikkelig kledd.

 

Anonymkode: 9bca7...942

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg ikke. Hadde gått kunne gå i butikken med treningstights og en enkel topp. Trenger ikke dekke til noe som helst på beinå hvis du har de på. Ser ikke problemet? Jeg bryr meg ikke om jeg ser noen i treningstights i butikken og jeg trur ikke at andre bryr seg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her i området har jeg sett folk gå på nærbutikken i pysjamasbuksene, så treningstøy er i kategorien velkledd. Jeg gir meg da faen i hva folk har på seg for å stikke på butikken og kjøpe en liter melk? Jobber du i butikken derimot forventer jeg at du er skikkelig kledd.

 

Anonymkode: 9bca7...942

Pyjamasbukser faktisk. Det var noe nytt for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom jeg har treningssenter og butikk vegg-i-vegg, så handler jeg etter trening, før jeg går hjem. Da er jeg iført treningstights, og gidder ikke ha med noe ekstra styr for å dekke rumpa mens jeg handler nei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det innenfor? trodde det var i moten jeg. Ser jo masse jenter gå med det 24/7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎22‎.‎05‎.‎2016 at 13.35, mirandaa skrev:

Treningstights trenger man ikke å dekke til...

Jo, det trenger man. Har flere ganger sett jenter med treningstights der undertøyet var synlig gjennom.

Anonymkode: 56ac1...8be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det trenger man. Har flere ganger sett jenter med treningstights der undertøyet var synlig gjennom.

Anonymkode: 56ac1...8be

Du får slutte å glo på rumpa til jentene da så skal du se at det ikke plager deg :)

Anonymkode: 9bca7...942

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har flere ganger sett jenter med treningstights der undertøyet var synlig gjennom.

Anonymkode: 56ac1...8be

Det er på moten i år.

Man skal bruke midjelang jakke til tightsen, og trusekanten skal synes tydelig gjennom, helst hvit truse under sort tights.

Sådetså.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Er det virkelig noen som bryr seg om hva andre har på seg når dem er på butikken, tenker at det er helt uvesentlig og at det må være lov å gå i det man ønsker uten at andre skal dømme eller bry seg med det.Det er ikke snakk om hverken fest eller 17mai :)

Jeg har aldrig tenkt over at det er fyyy skam og gå i tights i butikken og gjør det ofte etter trening,rumpa mi er til skue for alle og visst noen ikke tåler og se den så er der demmes problem ikke mitt,se heller en annen plass da visdt det er så ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Damer bruker jo dette ekstremt avslørende plagget fordi de vil vise seg frem.  Samme som ALLTID har topp  nedi tightes  "tilfeldigvis "bak på treningsstudioet.  Gikk med det en gang uten dekket rumpe,  ble befølt og ufattelig mange slibrige menn -aldri igjen!!!   Jeg har noe over rumpa ,  jeg ønsker utrolig  nok(...)å være bitte litt classy.    Ser rett og slett desperat ut. 

Anonymkode: 947db...be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22. mai 2016 at 13.40, AnonymBruker skrev:

Når jeg ser folk i treningstights på butikken tenker jeg "jævla show off". Det er noe ALLE går i, uansett om de trener eller ei. Og det er åpenbart at disse nysminkede kvinnene i 40-50 årene ikke kommer rett fra trening. :P 

On topic: Ja, det er innafor. Er du litt rød i ansiktet så avslører du de andre i samme slengen. 

Anonymkode: 79f30...ca8

Hahaha veldig enig. Hadde eksamen her om dagen, og nesten alle går med treningstights. Syns det nå har blitt et plagg bare for å "late" som man er sporty. Like før det blir brukt på middag ute eller ut på byen.

Til TS. Ja absolutt innafor om du kommer rett fra trening ;) 

Anonymkode: 686b4...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23. mai 2016 at 0.18, Martine-1337 skrev:

... og trusekanten skal synes tydelig gjennom, helst hvit truse under sort tights.

Sådetså.

Man bruker jo ikke truse under tights ;)

Anonymkode: 50e39...b58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22.5.2016 at 13.32, AnonymBruker skrev:

hvis ikke jakken går nedfor rumpa? Føler dere som f.eks. handler etter trening eller er innom butikken at det er litt ukomfortabelt? At det burde være en jakke, en veske eller et eller annet som dekker tightsrumpa? Ser jo at det er mange som gjør det, men synes selv at det føles litt rart. 

Anonymkode: b85fe...cdc

Er ikke så opptatt av det visuelle og om det moteriktig eller ikke.

Men det mange jenter kanskje ofte glemmer er at vi fortsatt er noen der ute med god luktesans. Om det feks står en jente foran meg i butikkøen i tights som ikke har dusjet seg etter trening så kjenner jeg eimen/lukten av discofitte lang vei. Den lukten kan selvfølgelig være god noen ganger, men ofte så lukter det helt for jævlig. Forøvrig så er det tekstilmaterialet (polyetylen, polypropylen, nylon etc) som brukes i de fleste tights luktsamlere delux.

Anonymkode: 362d5...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...