AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #1 Del Skrevet 17. mai 2016 Hei. Jeg har en Opel Corsa 98 mod. Når jeg har kjørt et stykke og stopper og lar bilen stå å gå, så begynner det å gå en vifte i motoren, og den bråker mye. Sånn har det vært i en stund nå. Men er dette normalt at den gjør slik? Jeg har null peil på bil, så derfor spør jeg her først, før jeg eventuelt setter den på verksted. Anonymkode: 8fb8e...00b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 17. mai 2016 #2 Del Skrevet 17. mai 2016 (endret) Det er helt normalt! Det er vifta som sørger for å dra luft gjennom radiator, slik at kjølevæska holdes på en temperatur som gjør at motor ikke koker. Alle biler med termostatvifte har den lyden Endret 17. mai 2016 av tdm900 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #3 Del Skrevet 18. mai 2016 19 timer siden, tdm900 skrev: Det er helt normalt! Det er vifta som sørger for å dra luft gjennom radiator, slik at kjølevæska holdes på en temperatur som gjør at motor ikke koker. Alle biler med termostatvifte har den lyden Tusen hjertelig takk for svar! Anonymkode: 8fb8e...00b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå