Shabachtani Skrevet 16. mai 2016 #1 Skrevet 16. mai 2016 Dere som har gjort dette før... Hvordan finner man egentlig riktig størrelse på amme-bh? Har skjønt at man går opp ganske mye i størrelse når melka kommer, at det tar litt tid å stabilisere seg! Men er det ikke vanlig å ha en amme-bh klar før fødsel? Må man da kjøpe ny ganske fort? Eller er det noen lure triks?
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #2 Skrevet 16. mai 2016 Jeg kjøpte bare en størrelse større enn vanlig. Funker fint. Det er jo gjerne bh-er som likner mer på sportstopper. Anonymkode: 68bab...598
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #3 Skrevet 16. mai 2016 Hvis du har lagt på deg mye fett er det lurt å gå opp et nummer i omkrets, har puppene vokst veldig er det lurt å gå opp i cup-størrelse. Kjøp en og så sender du ut mannen på shopping om den ikke funker godt. (Gikk forresten ikke opp i størrelse når melka kom, men under graviditeten. De siste ukene brukte jeg kun ammebh fordi den var myk og uten spiler.) Anonymkode: 7b97b...964
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #4 Skrevet 16. mai 2016 Puppene mine vokste noe enormt i ukene etter fødsel, samtidig som at kiloene ellers rant av. Jeg kjøpte bare noen litt for store, myke amme-bher fra h&m til sykehuset. Dro på bh-shopping noen uker etter fødsel når det hadde begynt å stabilisere seg. Anonymkode: dd694...13b
Pearl2.0 Skrevet 16. mai 2016 #5 Skrevet 16. mai 2016 Kjøpte altfor mange som var for små. Puppene ble store under graviditeten, men enda større etterpå! Kjøpte 75c og de passet før fødsel, må bruke 80d nå og de er litt små når jeg har spreng. Til og med nå som produksjonen har roet seg litt.
Tinuwiel Skrevet 16. mai 2016 #6 Skrevet 16. mai 2016 Har kjøpt to billige fra HM, valgte den omkretsen som passer meg og cup som er en størrelse større. Bh som jeg kjøpte er uten spiler og kjentes veldig myke. Sikkert ikke noe bra i kvaliteten, men tenker jeg heller kjøper noen bedre/dyrere når jeg vet hvilken størrelse jeg trenger
appelsinjuice Skrevet 17. mai 2016 #7 Skrevet 17. mai 2016 Jeg bruker bare noen jeg kjøpte i 2-pakning på Lindex, i størrelsene S, M og L. Det er altså ikke noen cup-størelse å ta hensyn til. Jeg liker disse BH'ene bedre enn de jeg har fra Boob og noen med blonder og dill på. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå