Gå til innhold

– Jeg holdt ikke stor fart


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om disse som lyger for å få tilbake på forsikringen?

Kilde: – Jeg holdt ikke stor fart

 

" – Jeg husker ikke noe av hendelsen, men jeg holdt ikke stor fart. Det er en sving like ved, bilen er lav og vanligvis skaper jeg kø på strekningen, sier 25-åringen til BA. "

" Nordhordlendingen kjøpte den spreke bilen som er en Nissan Skyline GT-R for 600.000 kroner i fjor sommer. Den er en 1999-modell og har 280 hestekrefter. Nå er bilen totalvrak."

 

Tror ikke man trenger å være rakettforsker for å fortstå at man ikke kjøper en skyline med 280 hestekrefter for å kjøre som en bestemor på veien. Herregud :) 

 

Håper han får svi! Han har ikke lært leksen sin denne karen!

Anonymkode: c137f...662

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener det er litt tidlig å gjøre seg opp en mening om saken, spesielt siden ulykkesrapporten ikke foreligger enda. 

Anonymkode: a5664...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man kjører på humpete veier med en lav bil, kjører man naturlig nok ganske sakte. Man kjøper kanskje ikke bilen for å kjøre på slike veier, men det er dessverre mange dårlige veier i Norge. De fleste som kjøper spreke biler kjører fort når det er mulig, men de fleste er også smarte nok til å vurdere når det er umulig. 

Jeg har også en lav bil med mange hestekrefter, men jeg tar da fortsatt hensyn. Bilen var dyr, så jeg vil ikke risikere noe.

Anonymkode: d97c8...fbf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener det er litt tidlig å gjøre seg opp en mening om saken, spesielt siden ulykkesrapporten ikke foreligger enda. 

Anonymkode: a5664...105

fordi? man kjører skyline racerbil for å kjøre tregt på veien. ja sant! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man kjører på humpete veier med en lav bil, kjører man naturlig nok ganske sakte. Man kjøper kanskje ikke bilen for å kjøre på slike veier, men det er dessverre mange dårlige veier i Norge. De fleste som kjøper spreke biler kjører fort når det er mulig, men de fleste er også smarte nok til å vurdere når det er umulig. 

Jeg har også en lav bil med mange hestekrefter, men jeg tar da fortsatt hensyn. Bilen var dyr, så jeg vil ikke risikere noe.

Anonymkode: d97c8...fbf

Så du bryter fartsgrensene når det er mulig altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anders15 skrev:

fordi? man kjører skyline racerbil for å kjøre tregt på veien. ja sant! :)

Og alle som har pistol er selvfølgelig mordere. Alle som eier en lighter og tennvæske skal automatisk antas som skyldige i ildspåsettelse før politiet har gjort seg opp en mening, før vi i det hele tatt vet om brannen var påsatt faktisk.

Anonymkode: a5664...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan godt være at han ikke holdt stor fart. Det er fult mulig å vrake en bil med "normal" fart.

 

Jeg var vitne til en porche 911 som ble brukt til å felle et tre for et par år siden.

Bilen som så helt ny ut, kom kjørende i gangfart ut av en rundkjøring. Sjåføren ser at det er klar og fin, bred veg, og gir gass. Litt for mye gass, han mister kontrollen og kjører rett i et armtykt tre. Treet gir seg ikke uten kamp og porchen får et dypt kutt i fronten. 

Et sekund ser det ut som treet vokser ut av porchen, men treet knekker med bilen stående oppå.

Bilen var nok over 50 som var fartsgrensen. Hvor fort er vanskelig å si når en bil akselererer, men sjåføren rakk aldri å slippe gassen før bilen traff treet.

 

Det var en litt omtåket og meget flau sjåfør som kravlet ut.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anders15 skrev:

Så du bryter fartsgrensene når det er mulig altså?

Skrev jeg det? Fort når det er mulig kan bety 110 på motorveien og fort på bane. Hvilket også er det jeg mener når jeg skriver det.

Anonymkode: d97c8...fbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg husker absolutt ingenting, men jeg kjørte ikke fort."

Troverdig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...