Gå til innhold

Hvorfor sier så mange menn at de elsker former, men går for de tynneste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Former er vel og bra det, men fett er ikke former, det er deformert kroppsfasong. "Formfull" som begrep er verdens største bedrag for feite damer å gjemme seg bak. Du er ikke sexy når magen henger. Sånn er det bare. 

Personlig liker jeg atletiske kropper, både hos menn og kvinner. Det viser at du bryr deg litt om helsen og klarer å løpe en tur. Dessuten er det estetisk å være sporty. Mange damer kan ha svære pupper og rumper, men det hjelper ikke for meg dersom du blir andpusten av å gå til butikken. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Arcturus skrev:

Former er vel og bra det, men fett er ikke former, det er deformert kroppsfasong. "Formfull" som begrep er verdens største bedrag for feite damer å gjemme seg bak. Du er ikke sexy når magen henger. Sånn er det bare. 

Jo, fett kan og gjøre at man får former, og jo, man kan være sexy selv om magen henger, for noen, sånn er det bare. 

Anonymkode: 6d1ac...e00

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun du linket til har veldig bra kropp, så om du ser ca. slik ut er det ikke kroppen som står i veien for deg, heller motsatt. Det er vel andre ting enn kroppen som avgjør om man blir likt av menn. Prøv bare å ha tro på deg selv uansett. Selvtillit er tiltrekkende.

Anonymkode: 8eda0...e58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, fett kan og gjøre at man får former, og jo, man kan være sexy selv om magen henger, for noen, sånn er det bare. 

Anonymkode: 6d1ac...e00

Kan være for noen ja. Men hvor mange? De fleste menn syns ikke feite damer er sexy, det kan du vel ikke si deg uenig i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en mann sier at han liker en bestemt kroppsform, så blir han dermed ikke forpliktet til å velge en kjæreste med den kroppsformen.

Anonymkode: a3e05...ec8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en generalisering å si at menn liker former for samtidig gå for tynne damer, på samme måte som menn sier at damer liker gode menn men samtidig går for rampete drittsekker som er utro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, UkjentN skrev:

Så du liker at mannen har pappakropp, altså mage? 

Klart det, six pack er ikke deilig å ta på. Det er estetisk pent å se på men foretrekker litt mage på mannen. Men så klart, alt med måte, en gigantisk ølmage er jo ikke tennende, men litt ekstra, helt greit. 

Anonymkode: 30274...5dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, PetterPanne skrev:

Kan være for noen ja. Men hvor mange? De fleste menn syns ikke feite damer er sexy, det kan du vel ikke si deg uenig i?

Hva tror du formene pupper og stort sett rumpe er laget av, da?

Anonymkode: b6939...516

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror du formene pupper og stort sett rumpe er laget av, da?

Anonymkode: b6939...516

Uhm, jeg siterte en person som påstod at menn kan finne en hengemage sexy. Jeg påpeker bare at det er ikke så mange. Gå opp i tråden og sjekk selv. Former som pupper og rumpe er sexy, det skal jeg si meg enig i.

Fett er jo nødvendig for både menn og kvinner. Kvinner har jo mer fett enn menn, for dere har pupper. Men om det legger seg mye rundt magen sånn at den henger, så er det jo ikke særlig lekkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, PetterPanne skrev:

Uhm, jeg siterte en person som påstod at menn kan finne en hengemage sexy. Jeg påpeker bare at det er ikke så mange. Gå opp i tråden og sjekk selv. Former som pupper og rumpe er sexy, det skal jeg si meg enig i.

Fett er jo nødvendig for både menn og kvinner. Kvinner har jo mer fett enn menn, for dere har pupper. Men om det legger seg mye rundt magen sånn at den henger, så er det jo ikke særlig lekkert.

Det samme gjelder Arcturus, som jeg reagerer mest på. Fett ER jo former. Det er ytterst sjeldent at ei dame har ei syltynn midje, store hofter, kraftige lår, store pupper og stor rumpe. Fett på magen er NATURLIG, om alt annet er stort, med mindre man har en perfekt timeglassfasong. Som igjen er ytterst sjeldent,

Anonymkode: b6939...516

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det samme gjelder Arcturus, som jeg reagerer mest på. Fett ER jo former. Det er ytterst sjeldent at ei dame har ei syltynn midje, store hofter, kraftige lår, store pupper og stor rumpe. Fett på magen er NATURLIG, om alt annet er stort, med mindre man har en perfekt timeglassfasong. Som igjen er ytterst sjeldent,

Anonymkode: b6939...516

Jeg tror vi har forskjellige syn på hva som er hengemage og ikke. La meg illustrere med bilder. Jeg har fjernet ansiktet til de det gjelder, og hvis moderator har et problem med det, så får de fjerne bildene.

Denne damen har hengemage og fett på magen, hun her er ikke sexy eller hva jeg forbinder med formfull. Ja hun har former, men på de feil plassene:

fat.jpg

Så har man hun her som jeg mener er formfull og ganske sexy.

notfat.jpg

Så da er påstanden min at menn ikke finner førstnevnte sexy, som er fett på magen og hengemage, men at de heller finner sistnevnte mer sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, PetterPanne skrev:

Jeg tror vi har forskjellige syn på hva som er hengemage og ikke. La meg illustrere med bilder. Jeg har fjernet ansiktet til de det gjelder, og hvis moderator har et problem med det, så får de fjerne bildene.

Denne damen har hengemage og fett på magen, hun her er ikke sexy eller hva jeg forbinder med formfull. Ja hun har former, men på de feil plassene:

fat.jpg

Så har man hun her som jeg mener er formfull og ganske sexy.

notfat.jpg

Så da er påstanden min at menn ikke finner førstnevnte sexy, som er fett på magen og hengemage, men at de heller finner sistnevnte mer sexy.

Hun øverste er kraftig overvektig, hun nederste overvektig, men de er ikke "formfulle". De er feite. Beyonce er formfull, Rihanna er formfull. 

Anonymkode: 980cd...3ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun øverste er kraftig overvektig, hun nederste overvektig, men de er ikke "formfulle". De er feite. Beyonce er formfull, Rihanna er formfull. 

Anonymkode: 980cd...3ea

Javel, da beviser du nettopp hva jeg prøver å si. At det er forskjell i hva folk oppfatter som formfull. Men det var ikke poenget med det jeg skrev heller.

For jeg skrev bare at kvinner med hengemage ikke er sexy. Formfulle er de nok i noens øyne, men menn generelt syns ikke hun er sexy. Og at en formfull kvinne som i det andre eksempelet, kan være mer sexy i menns øyne. Selv om du mener hun er overvektig.

Anonymkode: 67a30...193

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi menn mener at formfulle jenter er tynne med pupper/og eller rumpe. Jeg har til stadighet fått kommentarer fra damer om at jeg er for tynn, bør gå opp i vekt, ser ut som jeg har et matproblem osv. Mens fra menn får jeg _bare_ positiv oppmerksomhet. Jeg er tynn(50kg) og har store pupper, noe menn ser på som en dame med former. Kvinner derimot, tenker at formfulle damer er lettere overvektige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
5 timer siden, ambivalentReaction skrev:

Kanskje de elsker tynne former?

:fnise: Tullebukken :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 10.5.2016 at 22.17, AnonymBruker skrev:

Er dette et fenomen kun jeg har lagt merke til? En veldig tynn kropp er absolutt ikke stygt, og attraktive mennesker finnes uansett kroppsfasong, bare sånn at jeg ikke sårer noen nå..

Dette er noe jeg har blitt oppmerksom på gaanske mange ganger i det siste, også der disse mennene ikke rekker å bli kjent med personligheten til "hun tynne" eller "hun med former"; f.eks. på byen og på nettet osv. 

Har selv arvet kurvene til min utenlandske mor, har definivt mer kjøtt på beina enn mange av mine spinklere og nettere venninner, som får maasse oppmerksomhet, må si det er et lite knekk i selvtilliten! Oppmerksomheten her i gården kommer ofte fra menn med utenlandsk opprinnelse; det er jo ikke negativt det, men ofte klæsjer vi ikke sammen pga kulturforskjeller.. og jeg vil gjerne gå inn i et forhold nå jeg også.. :rodmer:

Bare en liten utblåsning/spørsmål fra min side.. 

Anonymkode: 33881...c6e

Eller hvorfor sier alle jenter de vil ha snille menn så går de bare for bad boys ? ...hehe :) LOL

Jeg vil også inn i et forhold - men uff jeg er altfor snill av meg. Må jeg være like tøff i gåstilen og ha like høy IQ som de der som de utenlandske guttene for å få dame ? ....hehe :) LOL 

 

 

Anonymkode: 157ff...c5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, PetterPanne skrev:

Kan være for noen ja. Men hvor mange? De fleste menn syns ikke feite damer er sexy, det kan du vel ikke si deg uenig i?

Det kan godt hende, men personen jeg siterte skrev "du er ikke sexy når magen henger, slik er det bare", akkurat som om at han satt med den universelle sannheten på hva som er sexy eller ikke. Det er noen som synes at kjæresten er sexy selv om magen henger, og det er noen som liker større kvinner.  

Anonymkode: 6d1ac...e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definisjonen på formfull kan da være så mangt. Jeg vet at jeg selv sier det, men holder gjerne litt tilbake hva jeg egentlig synes er attraktivt når jeg bruker begrepet "formfull".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Former/formfull har blitt misbrukt så lenge av overvektige kvinner som må trøste seg selv siden de ikke har kontroll på matinntaket sitt.
Kvinner med former, er fremdeles slanke. Derfor går menn etter slanke kvinner, selv om de sier at former er vakkert. Fordi former er ikke det samme som overvektig.
Nå er det jo sånn at det er en del menn som liker overvektige "formfulle" kvinner. Så det er jo bare å finne frem kikkerten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...