Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2004 #1 Skrevet 28. oktober 2004 Er litt forvirret over musikksmaken min for tiden... Ice Cube The Black Eyed Peas Lenny Kravitz NERD Wyclef Jean Mary J. Blige ....er noen av artistene jeg hører mye på for tiden. Hva slags musikksjanger hører disse med under? R&B, hiphop, rap?
Gjest StoreSky Skrevet 28. oktober 2004 #3 Skrevet 28. oktober 2004 ice cibe rap/hip-hop ?- mtv versjon da...
Gjest Valhalla Skrevet 28. oktober 2004 #4 Skrevet 28. oktober 2004 Ice Cube Rap The Black Eyed Peas POP Lenny Kravitz Rock? NERD Wyclef Jean Poprap, prøver å gjøre forskjellige sjangere Mary J. Blige R&B?
Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2004 #5 Skrevet 31. oktober 2004 Er litt forvirret over musikksmaken min for tiden... Ice Cube The Black Eyed Peas Lenny Kravitz NERD Wyclef Jean Mary J. Blige ....er noen av artistene jeg hører mye på for tiden. Hva slags musikksjanger hører disse med under? R&B, hiphop, rap? De hører alle sammen til musikksjangeren "dårlig".
Gjest Starya Skrevet 31. oktober 2004 #6 Skrevet 31. oktober 2004 Jeg har sluttet å tenke sjanger, holder meg til termen "musikk".. N.E.R.D. er en favoritt hos meg også, forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå