Gå til innhold

Hvem er dine 5 største helter?


UkjentN

Anbefalte innlegg

Er det moren din, Dalai Lama, Erna Solberg, Justin Bieber eller Michael Jackson?

Hvem har inspirert deg mest?

Så, hvem er dine største inspirasjoner/helter, og hvorfor har akkurat den personen gjort inntrykk på deg tror du?

Endret av UkjentN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er egentlig en slask, men har forsåvidt ikke noe slaskeforbilde. Skal jeg trekke frem fem stykker jeg ser opp til, men absolutt ikke har blitt som, tror jeg det blir David Attenborough, Stephen Hawking, Hidetaka Miyazaki, Theodore Roosevelt og Isaac Asimov. Høyst improvisert og for helt forskjellige grunner, men det blir vel sånn ca.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Okapi skrev:

Jeg er egentlig en slask, men har forsåvidt ikke noe slaskeforbilde. Skal jeg trekke frem fem stykker jeg ser opp til, men absolutt ikke har blitt som, tror jeg det blir David Attenborough, Stephen Hawking, Hidetaka Miyazaki, Theodore Roosevelt og Isaac Asimov. Høyst improvisert og for helt forskjellige grunner, men det blir vel sånn ca.

@incognita, han har jo akkurat de samme forbildene som deg! Meant to be, altså. :hjerter:

Anonymkode: dbaee...041

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Jeg er ikke den jeg er fordi noen har inspirert meg, jeg er et resultat av arv og miljø. 

Jeg vet ikke om en person som er forbildet mitt, mine foreldre har nok spilt en stor rolle, ellers hadde jeg en flink lærer en gang på ungdomsskolen som gjorde inntrykk. Min kjæreste har også gjort et inntrykk, men jeg vet ikke.

(BATMAN ANIMATED FTW)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En karakter fra en film og en lærer jeg hadde på videregående. Jeg har blitt veldig inspirert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting som er interessant er hvor mye heltene påvirker oss. Og hvordan noen prøver å bli som sin største helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eneste helten jeg har er bestemor:) Hun døde for 15 år siden, men hun var så uendelig god, sjenerøs og positiv. Men hun var også beinhard; hun klubbet ned en væpnet tysk soldat under krigen, stjal geværet hans og en gris, hun jaget en innbruddstyv ut døra med øks i rosa nattkjole midtvinters, bare for å nevne noe:P

Anonymkode: 6d280...1de

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brannmann Lasse

Brannmann Lasse

Brannmann Lasse

Brannmann Lasse

Lasse Matberg 

Anonymkode: b57f6...f76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  •  Min far - han er rett og slett best.
  • Michael Fassbender - fantastisk skuespiller
  • Knut Hamsun - Jeg vil også trollbinde andre med mine ord.

Anonymkode: 7a830...e85

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Max Manus og Max Hermansen.

Anonymkode: cd5ca...418

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

@incognita, han har jo akkurat de samme forbildene som deg! Meant to be, altså. :hjerter:

Anonymkode: dbaee...041

This is getting old. :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syd Barrett

Ernest Hemingway

Mine foreldre

min onkel

Jim Morrison

Anonymkode: 0a300...121

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kong Haakon VII. 

Kong Olav V.

Jerry Lee Lewis.

George Jones.

Hank Williams.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasper Cillessen

Edwin van der Sar

Lev Yeshin

Pappa

og læreren min på 1.videregående 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

David Attenborough, Carl Sagan, Steven Weinberg, Frank Zappa og.....eh.... dronning Rania av Jordan <3

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...