Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2004 #1 Del Skrevet 28. oktober 2004 I går kom jeg plutselig på at jeg skulle begynt på det nye yasmin p-pillebrettet på søn. Tok da den første pilla i går kveld. DEn skulle jo egentlig vært tatt på søn., så lønner det seg å bruke ekstar prevansjon ut dette brettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 28. oktober 2004 #2 Del Skrevet 28. oktober 2004 Om det er på begynnelsen av brettet så skal du være sikker etter 8 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2004 #3 Del Skrevet 28. oktober 2004 takk for info! Okay, så da kan jeg ha sex uten tilleggs prevansjon etter den 8 dagen?. Har jeg forstått det rett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 28. oktober 2004 #4 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg har ikke brukt Yasmin selv, men det er sånn på de andre ppillemerkene jeg har brukt i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2004 #5 Del Skrevet 28. oktober 2004 okay, takk for hjelpen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 28. oktober 2004 #6 Del Skrevet 28. oktober 2004 Tok du første pillen etter tre dager? Vil du ikke da forskyve syklusen din også?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2004 #7 Del Skrevet 28. oktober 2004 ja, jeg tok den første pillen etter 3 dager. Ja da vil vel syklusen forskyve seg, noe som forsåvidt ikke gjør noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmelblå Skrevet 28. oktober 2004 #8 Del Skrevet 28. oktober 2004 bruk iallefall annen prevansjon i tillegg om d ikke ønsker å bli gravid :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå