Jump to content
slipset

Helene Drage

Recommended Posts

Miranda16

Here we go again. På 17 mai skal man ikke telle kalorier. Det er det motsatte av det hun skrev et lang innlegg om tidligere.

Fortsetter under...

¤flicka¤
7 minutter siden, Miranda16 skrev:

Here we go again. På 17 mai skal man ikke telle kalorier. Det er det motsatte av det hun skrev et lang innlegg om tidligere.

Ja, det er litt forvirrende hva hun prøver å formidle. Ang 17. mai fikk vi først høre "vi må begrense oss, det er ikke alt eller ingenting" og så er det plutselig "vi må kose oss og ikke telle kalorier". Det kan sikkert hende at det er en slags logikk inni der, men utad virker det litt ustabilt.

Guest Endaen

Hva er greia med bloggere og vise seg i bunaden uten skjorte ? Så HD dro den samme greia som Mamma til Michelle på instagram. Jaja, alt for oppmerksomhet i bloggerverdenen...

Vipser
22 timer siden, Endaen skrev:

Hva er greia med bloggere og vise seg i bunaden uten skjorte ? Så HD dro den samme greia som Mamma til Michelle på instagram. Jaja, alt for oppmerksomhet i bloggerverdenen...

Heldigvis ei MED bh denne gangen da :fnise:

Marthe75

Jeg bare må spør: er hun fortsatt gift? 

Guest gundagrynte

Da har hun bekreftet det man visste...at gubben tar seg av de stygge kommentarene her inne...Ligner mistenkelig på et annet par vi ikke nevner navnet på...

Edited by gundagrynte

Annonse

neiognei

Skjønner ikke hvem det skulle være. Er ingen her inne som forsvarer henne så veldig mye akkurat.

Guest gundagrynte
31 minutter siden, neiognei skrev:

Skjønner ikke hvem det skulle være. Er ingen her inne som forsvarer henne så veldig mye akkurat.

......

Edited by gundagrynte

petunia00
54 minutter siden, gundagrynte skrev:

Da har hun bekreftet det man visste...at gubben tar seg av de stygge kommentarene her inne...Ligner mistenkelig på et annet par vi ikke nevner navnet på...

Hvor gjør hun det? 

Guest gundagrynte
29 minutter siden, petunia00 skrev:

Hvor gjør hun det? 

I en kommentar inne på blogginnlegget  Prosjekt Drage-Update uke 11

Edited by gundagrynte

Agurk
6 minutter siden, gundagrynte skrev:

I en kommentar inne på FB..

Hvor på fb?

Guest gundagrynte
2 minutter siden, Agurk skrev:

Hvor på fb?

Sorry, my bad. Ikke FB, men på blogginnlegget  Prosjekt Drage-Update uke 11

Guest gundagrynte
30 minutter siden, petunia00 skrev:

Hvor gjør hun det? 

Prosjekt Drage-Update uke 11 Her bekrefter hun at han gjør det.

Annonse

Agurk
10 minutter siden, gundagrynte skrev:

Prosjekt Drage-Update uke 11 Her bekrefter hun at han gjør det.

He he, jaggu gjør hun ikke det :P Mon tro om vi har en spion-ektemann her inne da :ph34r: 

Guest gundagrynte
11 minutter siden, Agurk skrev:

He he, jaggu gjør hun ikke det :P Mon tro om vi har en spion-ektemann her inne da :ph34r: 

Skal vi føle oss beæret eller.....:fnise:

Miranda16

På instagram tar hun nok en gang opp dette med å være glad i kroppen sin og ta sunne valg etc,etc. Jo hardere man prøver å overbevise folk om noe, dess mindre troverdig har utsagnene for meg

Butternut
29 minutter siden, Miranda16 skrev:

På instagram tar hun nok en gang opp dette med å være glad i kroppen sin og ta sunne valg etc,etc. Jo hardere man prøver å overbevise folk om noe, dess mindre troverdig har utsagnene for meg

Sa hun ikke for noen dager siden på snap at hun var usikker på seg selv pga en grillfest hun skulle på? Jeg blir stort sett bare forvirret av hva hun skriver på blogg kontra det hun gjør på snap 

Miranda16
59 minutter siden, Butternut skrev:

Sa hun ikke for noen dager siden på snap at hun var usikker på seg selv pga en grillfest hun skulle på? Jeg blir stort sett bare forvirret av hva hun skriver på blogg kontra det hun gjør på snap 

Spiller ikke noen rolle hvilke sosiale medier det gjelder, hun uttrykker seg akkurat slik det faller henne inn. Gjenspeiler det rotet hun har oppi hodet. Må være forferdelig slitsomt å ha det sånn 

Edited by Miranda16

Nana

Hun sutrer sånn på snap! Stakkars meg, stakkars meg, stakkars meg... og så har hun bare operert foten? Skulle gitt ALT for å bare ha operert foten..

loffen
3 minutter siden, Nana skrev:

Hun sutrer sånn på snap! Stakkars meg, stakkars meg, stakkars meg... og så har hun bare operert foten? Skulle gitt ALT for å bare ha operert foten..

Enig!

Blir helt oppgitt jeg altså, at det går an! Hun må gå på krykker en liten stund! Dette går over! Hun kan sikkert begynne å trene igjen som normalt snart.

Argh!

Edited by loffen
staveleif

Guest
This topic is now closed to further replies.

Artikler fra forsiden

• Create New...