Gå til innhold

Vil dere kalle dette utroskap?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest gjestine

Har kontakt med en fyr fra nettet, men vi bare mailer og sånn.

Har aldri prata med ham på telefon eller møtt ham. Poenget er at han virker veldig ålreit, og dermed tør jeg ikke ringe/treffe ham. Pga at jeg har type/samboer. Er redd jeg skal føle ting jeg ikke bør føle.

Typa mi vet ingenting om denne bekjentskapen.

Vil dere kalle det utroskap allerede? Er stygt redd at hvis jeg møter denne killen, så tar jeg imot utfordringen hvis jeg får sjansen...

Ikke kom med advarsler mot å være utro, jeg kjenner til alt det der... Bare svar på akkurat det jeg lurer på; - vil dere kalle denne bekjentskapen utroskap fra min side på grunn av det forholdet jeg har til denne killen?

Jeg vet jeg bør la være å ringe/treffe ham, men åååååh.... Han er så herlig!!!!

hilsen gjestine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har mailkontakten noe seksuelle preferanser? I så fall, ja det er utroskap.

Du synes denne gutten er herlig, og vil møte ham. hva er da dine hensikter med å møte ham? Vil du informere om dette til typen din? Og kunne du tolerert at typen din gjorde det samme? Ved å svare på dette, helt ærlig, tror jeg du kan finne ut av om det er utroskap eller ei.

Men definisjonen av utroskap varierer jo fra forhold til forhold. Har du en type som lett blir sjalu, bør du være varsom ved sånne bekjentskaper. Det kan ødelegge så mye.

Mine egne regler sier at man ikke skal innlede noe forhold til noen annen så lenge man er i ett forhold. Og finner man en annen person tiltrekkende, bør det eksisterende forholdet brytes før man innleder ett nytt. Det er jo en risk, for man kan ende opp med at den "nye" ikke vil ha noe forhold, og derfor står helt alene. Men man har iallefall ikke såret noen, og selvrespekten er inntakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du det bra med typen din da, eller? Vært sammen lenge? Noe du "savner" som han du har truffet har, eller virker som han har?

Njeei...utroskap og utroskap...nei det vil jeg vel egentlig ikke påstå..ikke på det stadiet..spørs jo hvor langt det går...og hva du egentlig vil? Han du har truffet, er han interessert i deg mer enn vennskap?

Vaaanskelig spørsmål det der da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere måter å definere utroskap på. Noen sier at det å være utro er å ha sex med en annen, mens andre synes at hvis den ene har veldig god psykisk kontakt med en annen så er dette utroskap.

Er det mer uskyldig å lengte etter en annen som man har hatt kontakt med og liker veldig godt enn å ha litt sex i fylla ???

Tenkt deg godt om før du gjør noe som kan såre din samboer - eller flytt først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dELFi

Hei

Når man må spørre seg selv om det er utroskap, har man vel egentlig svaret selv!

Fordin del vil jeg tro at svaret er Ja, da du må spøre om det.

Noen andre huskeregel er:

Det du kan si og gjøre i din kjæreste nærvær er greit, resten bør man la være å gjøre!

Synnes du med åpent hjerte at det er greit at din kjærste gjør det samme, er det greit!

dElFi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hvor går grensene da?

Man diskuterer åpent her inne. Både om private ting og andre mer generelle ting.

Noen legger ut veldig om sine personlige problemer og om sin mann eller samboer.

Dette er anonymt. Både til kvinner og menn.

Man har en venn eller venninne som man forteller de samme sakene til.

Så får du en mailvenn og forteller de samme tingene til, og det blir utroskap.?

Hva gjør så din mann eller kone på nett? Ser på sjeldne sommerfugler? De er vel på sider som du helst ikke skal se.

Alle har et rom for seg selv, det bør du og skal ha.

Hun skriver at hun ikke tør eller vil møte denne personen. Så jeg ser ikke at dette er noe galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hitemup

Åpnar ni hans byxa får ni se hans yxa, :hoho:

Du kjære vene vennen min. Jeg sier det slik jeg: Så langt er det IKKE utroskap, så langt har du fått en ny venn:) Det er hva du gjør videre som er pointet...

Men om du treffern og han er allrigth så skjer det som er meningen skal skje... og kutter du all kontakt skjer også det som var meningen skulle skje.

Jeg synest du skal LEVE livet, ha det gøy. Kos deg, og føl deg bra. Få deg nye venner,

Lev livet, er det ikke derfor vi er på denne jord.

Hitemup

When i die let it be, when they come fore me bury me a G

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

Kommer nå litt an på hvordan tonen dere imellom er, er det seksuelle undertoner ute og rusler, så er det jo ikke bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke si at det er utroskap ennå, men det høres ut som om det kanskje kan utvikle seg til å bli det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gjestine.

Spør deg selv; hvis dette var typen din og han hadde fått en slik kontakt, med de samme tankene som du har nå. Ville du likt det? Der har du svaret ditt. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...