Gå til innhold

Nybegynner


Håpende

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er litt nybegynner i dette og tenkte derfor å høre med andre som kanskje har skaffet seg litt mer kunnskap og erfaring enn meg..

Jeg og mannen min har prøvd å få barn i et år og er nå i full gang med utredningen hos fertilitetssenteret. Jeg hadde min HSG undersøkelse på mandag og fikk da beskjed om at min ene eggleder er tett. Jeg fikk senere beskjed av legen min at hvis den ene var tett, var ofte den andre ute av funksjon også. Vi må derfor nå begynne å tenke på prøverør fikk vi beskjed om. Er det noen som kan dele sine erfaringer med meg på dette området?? Akkurat nå føler jeg meg litt motløs....

Kanskje litt naivt, men jeg trodde at når en eggleder fungerte,ville jeg ha 50% sjanse....

Venter spent på svar :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde også tette eggledere, men det fikset de raskt da jeg tok rønkenbilde av de. For da srutet de en kontrastveske inn i egglederne som sprenger opp evt. sammenvoksinger.

To mnd etter jeg tok bildene var jeg gravid. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest apriljente:

Jeg venter også på samme behandling.

Har hørt at hvis kun den ene egglederen "virker", er det fullt mulig å bli gravid i den andre. Og jeg har hørt flere tilfeller der egglederne er staket opp. Rart svar du fikk egentlig :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk for innleggene!!

Dette var virkelig oppløftende:)

Legen min har ennå ikke ikke sett bildene fra HSG undersøkelsen, men bare hørt meg forklare hva jeg fikk vite under undersøkelsene. Kanskje derfor det merkelige svaret??

De prøvde å sprenge ut min eggleder også uten hell..kanskje jeg burde be om et forsøk til??

Jeg setter virkelig pris på å høre fra dere i samme situasjon og med de samme erfaringene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...