Gå til innhold

Det var litt av et hår!!


Olivia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja, de har sikkert tupert det no sinnsykt og brukt maaasse hårspray. Modellen har sikkert ikke så tykt hår heller.

Pent er det i hvert fall ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj... hun var altfor tynn... ribbeina stikker til alle kanter... ekkel holdning... stygg på håret var hun også....

Kid-a (litt grinete ennå... tidlig på morgenen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok toupert til den store gullmedalje sammen med enten gelantin eller hårspray.. Ikke akkurat sånn jeg ville sett ut når jeg skulle på byen ;) Hehehe!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤_Fairytale_¤

Til Amanda og Kid-a:

Nå snakket vi faktisk om HÅRET hennes, og ikke resten av kroppen. Sorry, blir litt sur når dere trekker frem sånne ting når man ikke diskuterer det engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...oops... Unnskyld hvis du følte deg tråkka på, IW. Det var ikke på noen måte meningen...

... men nå har det seg slik at vi lett sklir ut i alle typer debatter her, og det må til en viss grad være lov også, synes jeg. Ikke for å bortforklare noe, men jeg synes det bør være greit. Hvor mye får man egentlig sagt om håret hennes, liksom?

Prøv å ikke vær så nærtagende, da vennen min.

Kid-a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Joda, det må jo være lov å si noe om hvordan hun ser ut også, jeg skjønner jo egentlig det.

Men det var bare at det liksom traff meg midt i hjertet.. Hvis du skjønner. Er nok litt sippete, jeg :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skjønte det... men kan ikke ta sånne hensyn hele tiden. Det er bra at du sier ifra (neida, du er ikke sippete)!

Da er vi venner igjen??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤_Fairytale_¤

Nei, jeg overreagerer alltid når det har med slike ting å gjøre. Det er meg på mitt verste.. :roll:

Selvfølgelig er vi det, ingen skade skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Gemini

Synes det var litt digg jeg.. men hadde nok ikke ordnet meg slik på håret selv nei, uansett om jeg hadde fått det til eller ikke :)

Ha en fin helg alle sammen :D

Klem fra meg, *Miss Gemini*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

håret var spesielt ja, men alle burde jo vite, at på catwalken går alt an, der er det ikke det normale som er fremtredende, men det unormale, som skal være litt spesielt å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg støtt på en sånn frisyre ute på byen, hadde jeg nesten fått bakoversveis, ja... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååhhhh, dere har tydeligvis ikke fått de største støt sjokkene selv.

Opp-pussing hos broderen der stikk kontaktene henger løst ut fra veggene.Der lille søstra maler lister og setter rompa borti en stikk-kontakt å tenker.......hmmmm, det der var da en underlig kiling :-?

Og som den IQ bomba hun er slenger hun attpåtil handa bak på rompa for å kjenne etter hva som foregår. :o :o :o :o

Vil bare si at håret forblir nokså upåvirka av slike hendelser.

Resten av kroppen derimot.Usjh :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...