Gå til innhold

Hva er din "guilty pleasure"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hotel Cæsar. Cascada. Scooter. Millionær matchmaker. The sims 3!! Huff 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Paradise Hotel her også. Ooooog My Little Pony Friendship is Magic :sjenert: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se & Hør

Sviskeyoghurt

 

Anonymkode: 0e27b...93a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

undertøy og strømper. Dyrt og sexy. Og gjerne på jobb på en vanlig mandag ..... :)

Anonymkode: 90d9a...eeb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder normalt disse tingene for meg selv siden jeg egentlig synes det er litt flaut:

Ser "Friends" og "Sex and the city" igjen og igjen (blir aldri lei selv om jeg kan de fleste replikkene), spiller candy crush og stiller klokka på mobilen for å få nye liv (er fullstendig hekta), leser blogger som "mammatilmichelle" og "fotballfrue" hver dag, ser "kardashians" og "svenske hollywoodfruer", spiser "tom og jerrykjeks" når jeg er alene, svarer på tråder som dette på KG, hører på klissete ballader fra 80 tallet, simpelthen elsker stemmen til Jan Werner og hører masse på han når jeg er alene, lager 80 talls pizza med tykk bunn og masse fyll (som spises med ketchup og piffi), bruker alt for mye penger på iskaffe samt røyker litt hver dag. 

Anonymkode: a9a41...b7d

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tamsi

Jeg elsker de syke problemstillingene som dukker opp her på forumet. Rart å se hva andre greier å rote seg opp i, og mine egne problemer virker ofte ikke så ille. Er her bare incignito.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melodi Grand Prix/Eurovision Song Contest

Dårlige 80-tallssvisker fra mine tenåringsdager

"Kjerringblader" som Hjemmet, Allers og Norsk Ukeblad.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ketsjup, sennep, thousand Island eller majones på det meste av mat. Spises blandet eller hver for seg, og gjerne i kombinasjon med grillkrydder eller soyasaus. Det er godt på pasta, poteter, ris, stekt egg eller ferdige grønnsakblandinger.

Måltider av denne typen inntas alene, gjerne med låst dør og gardinene trukket for.
Jeg vil ikke bli tatt på fersk gjerning.:fnise:

Anonymkode: cb5f5...2ca

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kardashians.... :ph34r:

Anonymkode: 96328...48a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Holder normalt disse tingene for meg selv siden jeg egentlig synes det er litt flaut:

Ser "Friends" og "Sex and the city" igjen og igjen (blir aldri lei selv om jeg kan de fleste replikkene), spiller candy crush og stiller klokka på mobilen for å få nye liv (er fullstendig hekta), leser blogger som "mammatilmichelle" og "fotballfrue" hver dag, ser "kardashians" og "svenske hollywoodfruer", spiser "tom og jerrykjeks" når jeg er alene, svarer på tråder som dette på KG, hører på klissete ballader fra 80 tallet, simpelthen elsker stemmen til Jan Werner og hører masse på han når jeg er alene, lager 80 talls pizza med tykk bunn og masse fyll (som spises med ketchup og piffi), bruker alt for mye penger på iskaffe samt røyker litt hver dag.

Anonymkode: a9a41...b7d

Ho ho ho, denne var fin, jeg kjente igjen masse:fnise: Ikke stress, du er dødskul i mine øyne!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyker rød Prince...i smug.

Elsker rullekake med krem og syltetøy

Elsker sykehusmat og flymat

Anonymkode: 0e27b...93a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamsene mine. Sover og leker med de enda. Det irriterer samboeren min skikkelig mye, spesielt når jeg sier at bamsen vil ha klem og dytter bamsene i trynet på han. :ninja:

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ketsjup, sennep, thousand Island eller majones på det meste av mat. Spises blandet eller hver for seg, og gjerne i kombinasjon med grillkrydder eller soyasaus. Det er godt på pasta, poteter, ris, stekt egg eller ferdige grønnsakblandinger.

Måltider av denne typen inntas alene, gjerne med låst dør og gardinene trukket for.
Jeg vil ikke bli tatt på fersk gjerning.:fnise:

Anonymkode: cb5f5...2ca

Ler så jeg griner, denne var hærlig:fnise:.

Mannen min er en moderne snobb, han vrir seg i vemmelse når jeg mesker meg med thousand Island på salaten og han sitter der med dråper av dyr edel balsamico. Han leser også "høyverdig" litteratur mens jeg sitter der krokbøyd og prøver å dekke over at jeg leser Se&hør.

Anonymkode: 0e27b...93a

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ler så jeg griner, denne var hærlig:fnise:.

Mannen min er en moderne snobb, han vrir seg i vemmelse når jeg mesker meg med thousand Island på salaten og han sitter der med dråper av dyr edel balsamico. Han leser også "høyverdig" litteratur mens jeg sitter der krokbøyd og prøver å dekke over at jeg leser Se&hør.

Anonymkode: 0e27b...93a

PS; leser Se&hør hver uke, og blader som Hjemmet, Allers og Norsk ukeblad

Anonymkode: 0e27b...93a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 38 år:

  • Jeg er kjent for å være flink å bake, ofte fancy kaker. Sannheten er at jeg selv elsker pensjonistenes favorittkakke, nemlig fyrstekake fra butikkhylla.
  • Jeg liker å se dokumentarer som handler om mennesker med rare sykdommer.
  • Jeg synes Guns n´Roses er verdens beste band.
  • Synes Zac Efron og Jon Almaas er kjempekjekke.
  • Jeg foretrekker ostepop som har ligget ett døgn i åpen pose fremfor i en nyåpnet pose.
  • Kvalitetstid er å ligge i senga, gjerne iført rutete skjorte, blomstrete pysjbukser og fluffy sokker og se på serier, snuse og spise godterier når mann og barn ikke er hjemme.
  • Jeg ser på SKAM og elsker kostymedrama.

Ser nå at jeg høres fullstendig gal ut :klo:

 

 

 

 

Anonymkode: 0073c...a4e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fjordland.

Kvinneguiden.

Kardashians.

Backstreet Boys.

Salt potetgull med holliday dip. 

 

Gjerne alt på en gang.....🙄🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Paradise Hotel

Anonymkode: 73603...4d1

Jepp, min også 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne 38 år:

  • Jeg er kjent for å være flink å bake, ofte fancy kaker. Sannheten er at jeg selv elsker pensjonistenes favorittkakke, nemlig fyrstekake fra butikkhylla.
  • Jeg liker å se dokumentarer som handler om mennesker med rare sykdommer.
  • Jeg synes Guns n´Roses er verdens beste band.
  • Synes Zac Efron og Jon Almaas er kjempekjekke.
  • Jeg foretrekker ostepop som har ligget ett døgn i åpen pose fremfor i en nyåpnet pose.
  • Kvalitetstid er å ligge i senga, gjerne iført rutete skjorte, blomstrete pysjbukser og fluffy sokker og se på serier, snuse og spise godterier når mann og barn ikke er hjemme.
  • Jeg ser på SKAM og elsker kostymedrama.

Ser nå at jeg høres fullstendig gal ut :klo:

 

 

 

 

Anonymkode: 0073c...a4e

Neida, du er ikke gal, du er helt innafor, i alle fall i min verden:fnise:. Jeg skrev rullekake med krem og syltetøy tidligere her, men glemte fyrstekaka helt til jeg så ditt innlegg, det er en digg kake...og ja, det må være den fra butikkhylla, den som har holdbarhet på 2 år.

Anonymkode: 0e27b...93a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...