Gå til innhold

Postboksadresse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dama skal bo hos noen venner i noen uker til hun finner en ny plass, hva i all verden er galt med dere? Man trenger ikke gå helt av skaftet for et par uker. Ingen av dere selv ville gjort det, så hvorfor råde andre til å gjøre det? 

Alenemoren merker ingenting det uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er noe tvil, så ring å hør om det er vits i å registrere seg som hjemløs for to uker da, så får du den saken ut av verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9.5.2016 at 14.08, Evilposelos skrev:

Hvis det er noe tvil, så ring å hør om det er vits i å registrere seg som hjemløs for to uker da, så får du den saken ut av verden.

Jeg veit jeg virker sykt dum nå, men - hvem i all verden ringer jeg? Og er det noen konsekvenser om jeg står lengre uten bopel? Skal som sagt finne meg et sted, forhåpentligvis så har jeg det etter et par uker, men brått kan det jo gå et par uker til om ingenting er ledig til en grei pris.

Anonymkode: c5fa7...000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg veit jeg virker sykt dum nå, men - hvem i all verden ringer jeg? Og er det noen konsekvenser om jeg står lengre uten bopel? Skal som sagt finne meg et sted, forhåpentligvis så har jeg det etter et par uker, men brått kan det jo gå et par uker til om ingenting er ledig til en grei pris.

Anonymkode: c5fa7...000

 

Skatteetaten. 

Ring 800 80 000 og tast 3. åpningstider er 0800-1530. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...