Midnattsol Skrevet 22. august 2005 #881 Del Skrevet 22. august 2005 Det høres bra ut. Brownies..Nam!! Ha en fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 22. august 2005 Forfatter #882 Del Skrevet 22. august 2005 Det høres bra ut. Brownies..Nam!! Ha en fin kveld. ← Browniene var ikke så gode som de jeg ellers kjøper eller lager. De skal jo være klissete inni!! Men, men...vanlig sjokoladekake er jo også godt Ha en fin kveld du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 22. august 2005 #883 Del Skrevet 22. august 2005 Kjøpte du sånn brownies i de blå firkanta pakkene? For de liker ikke jeg, de er ikke seige/klissete inni og da blir det jo ikke brownies. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 22. august 2005 Forfatter #884 Del Skrevet 22. august 2005 Kjøpte du sånn brownies i de blå firkanta pakkene? For de liker ikke jeg, de er ikke seige/klissete inni og da blir det jo ikke brownies. ← Pakken er brun og hvit og avlang. De er fra Karen Volf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 23. august 2005 Forfatter #885 Del Skrevet 23. august 2005 Selvfølgelig. Når jeg hadde mulighet til å sove så lenge jeg ville, våknet jeg 8.15, lys våken! Har spist frokost og vært på vg-nett, og nå er det mail og kg Skal hente de jeg er støttekontakt for kl 16 på SFO. Før det tenkte jeg å ta en tur innom H&M og kjøpe noen flere mammatopper. Jeg har bare tre t-skjorter og to gensere, og har funnet ut at det blir litt lite i lengden.... Må jo vaske dem hele tiden! Har omrent ingen "ikke-gravidklær" som er behagelige å ha på lenger. Har også tenkt meg en tur innom biblioteket for å se om de har noen av pensumbøkene jeg trenger. De hadde dem ikke på det andre biblioteket jeg har vært innom, så det er ikke sikkert... Gidder ikke å bruke penger på å kjøpe dem, dette er tross alt ikke et fag som interesserer meg nevneverdig... (Må jeg så må jeg, men håper å slippe). Ha en fin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 23. august 2005 Forfatter #886 Del Skrevet 23. august 2005 Fikk lånt bøker på biblioteket og kjøpt gravidtopper. Så ikke så mye til ungene jeg passa i dag, for de har funnet ut at noen klassekamerater bor i nærheten, og ville til dem etter leksene. Jeg synes det er helt ok - kaller det gjerne for sosial trening Det er forresten stor overgang i lekser fra 1. til 2. klasse - nå har de jo nesten mer på en dag enn de hadde på en uke før sommeren! jeg måtte ta på "den strenge stemmen" på slutten av dagen, for de kom inn 40 min for sent (er alltid veldig flinke ellers) og hadde syklet på steder de ikke har lov til... De er jo så søte, da!! Ved middagsbordet snakka vi om at jeg har baby i magen. Den ene sa hun håper det blir jente, for da kunne de leke sammen. Da sa den andre at de to som var så store ble jo nesten som ungdommer for den lille babyen, så de måtte nok heller passe på babyen enn å leke med den... Det er jo litt sant, da. Det fortsatte med at når babyen blir voksen er de gamle, og når babyen er gammel, er de døde... :grine2: De barna, de barna... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 24. august 2005 Forfatter #887 Del Skrevet 24. august 2005 Sto tidlig opp i dag for å være dagmamma, og i morgen blir det enda tidligere! Da må jeg kjøre hjemmefra kl 7!! Men, men, da får jeg jo gå hjem tidligere også Nå har jeg spist middag. Holder på med en plommepai. Mamma og pappa har så mange plommer i hagen, så jeg fikk med massevis derfra i går. Så nå har jeg laget paiskallet, og det står til avkjøling. Har renset plommene for steiner også, og skal snart lage fyllet. Gleder meg til å smake på paien, har aldri laget det før Ellers er planen for resten av dagen å slappe av Var så trøtt da jeg sto opp i dag, så jeg håper vi får lagt oss litt tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 24. august 2005 Forfatter #888 Del Skrevet 24. august 2005 Har faktisk ikke bare sittet hjemme og gjort ingenting, som var planen. Bestemte meg heller for å bli med mannen og jobbe litt Meningen var at jeg skulle klippe plenen ved det huset han jobber ved for tiden (en sånn stor, splitter ny traktorklipper ), men klipperen trengte visst nye kniver... Så jeg har lagt rør!!! Helt ok, det! Også fikk jeg vært ute i frisk luft, ved sjøen og sammen med mannen Nå gleder jeg meg til kveldsmat, tv-titting og plommepai sammen med mannen (Den ser veldig god ut og lukter helt fantastisk, så jeg håper ikke jeg blir skuffet!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 24. august 2005 #889 Del Skrevet 24. august 2005 Koselig å være ute litt da. Tid til litt msn chatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 24. august 2005 Forfatter #890 Del Skrevet 24. august 2005 Koselig å være ute litt da. Tid til litt msn chatt? ← Hei! Var midt i TV2 hjelper deg da du skrev, jeg Og nå er det strax nyheter. Må få med meg de, har ikke fulgt så godt med i det siste akkurat... Er bare innom for å si at studielånet mitt endelig er på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 24. august 2005 #891 Del Skrevet 24. august 2005 ok" sjekk siste innlegg i bloggen min! Og kryss alt du har på fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 25. august 2005 Forfatter #892 Del Skrevet 25. august 2005 Så spennende med jobbintervju, liv!! I dag ringte vekkerklokka kl 06.00. Jeg våkna rett før, akkurat som jeg visste at jeg snart måtte stå opp. Det gikk greit, heldigvis, jeg sitter her med en kopp te og har fortsatt ett kvarter på meg før jeg skal kjøre. Hadde planer om å trille en tur til biblioteket med ungene. Da får vi slått ihjel ca en time på gåing også. Men det regner jo som bare det, som det blir nok heller en kjøretur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 25. august 2005 #893 Del Skrevet 25. august 2005 Ha en kjempe fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 25. august 2005 Forfatter #894 Del Skrevet 25. august 2005 Takk, iingvild! Utrolig deilig å være ferdig på "jobb" halv to! Har jo fortsatt nesten en hel dag foran meg Det har regna helt sinnsykt mye i dag, og barna og jeg har bare vært inne. Det halve minuttet vi brukte fra bilen og inn i biblioteket var nok til at det som ikke var dekket av regnjakker og støvler var VÅTT!! Koser mer likevel veldig i sånt vær! I hvertfall nå som jeg er hjemme igjen. Sitter her med en kopp te og har all verdens tid... Kunne jo ha begynt å lese litt, studiet starter på mandag. Men, nei... På lørdag kommer mamma og lillebror fra Los Angeles Gleder meg, de har vært der i en måned. Jeg som vanligvis snakker med mamma på telefon så og si hver dag...det blir godt å ha henne tilbake! Blir veldig koselig at broren min også er tilbake, han har jo bodd der i et år. Planen er at han skal jobbe her i Norge fram til våren, for å spare opp litt penger. Så drar han tilbake, tror jeg. I allefall for noen måneder, det avhenger jo av hva han skal drive med der nede. Kjempekoselig at han er hjemme de første månedene som onkel til vår lille spire, i allefall Pappa skal hente mamma og lillebror på Gardermoen tidlig på lørdag. Mannen og jeg skal passe ungene, så han slipper å ha dem med inn så tidlig. Vi skal sove hos pappa i stedet for å ha dem her hos oss. Jeg skal til frisøren i den byen de bor i ganske tidlig på lørdag, og mannen skal grave ut garasjetomt hos mamma og pappa. Blir litt rart at vi sover der igjen! Jeg sov jo der natt til bryllupet, men det er mange år siden mannen gjorde det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 25. august 2005 Forfatter #895 Del Skrevet 25. august 2005 Nå står det to brød til heving på benken Blir godt! Nå skal jeg woke meg litt grønnsaker (er ikke fan av frossen-wokblandinger, men Findus Wok vegetarian coconut & lime with noodles er veldig god!), og la Thomas Giertsen slå ihjel noen sekunder av kvelden min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 25. august 2005 Forfatter #896 Del Skrevet 25. august 2005 Brødene ble virkelig fine Har ikke orket å smake, ettersom jeg nettopp har spist, men håper de er gode! Mannen kommer strax hjem, og blir sikkert glad for ferskt brød! Snakka nettopp med farmor på telefonen. Hun er på hytta på fjellet alene. Har vært det 3-4 ganger i sommer. Hun er ganske sprek, da. Har malt og slått plenen (med ljå!), gått til butikken flere kilometer unna og hjem igjen med varer osv. Enda hun er 80 år! Jeg håper ikke hun sliter seg ut! Men hun liker jo tydeligvis å holde på med det - og det er jo egentlig bedre enn at hun sitter hjemme i leiligheten sin og ikke gjør noen ting for å ikke slite seg ut... Jeg har ikke sett henne siden bryllupet, altså over 1 måned siden. Vi har vært bortreist på forskjellige tider i sommer. Så vi får vel ta en tur når hun kommer hjem til uka. Vise henne bryllupsbildene og sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 25. august 2005 #897 Del Skrevet 25. august 2005 Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 26. august 2005 Forfatter #898 Del Skrevet 26. august 2005 Good morning Endelig fredag! 6 timer som dagmamma nå, så har jeg fri! Drar rett til pappa etter jobb, så jeg er ikke innom før i morgen. Ha en fin fredag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 28. august 2005 Forfatter #899 Del Skrevet 28. august 2005 Så er det allerede søndag... Har hatt det fint i helgen, kjempekoselig å se mamma og lillebror igjen! Og de hadde kjøpt masse fint både til oss og babyen Jeg var hos frisøren i går. Ble veldig ny! Klippa håret ca til skuldrene ( ), klipte det også mye opp, og og farga og stripa det. Er ikke helt fortrolig med det enda...synes jeg ser eldre ut, og får ikke helt bestemt meg for om det er kult eller kjerringaktig. Blir sikkert annerledes når jeg får vaska det og styla det selv. I morgen er det første skoledag. Ny skole, lang vei til skolen (heldigvis skal jeg bare dit to dager i uka), nye mennesker, fag jeg ikke har lyst til å studere... Dette kan bli en spennende høst I dag skal mannen grave ferdig garasjetomta hos mamma og pappa. Jeg blir hjemme og ordner litt i huset, slapper av og kanskje klipper plenen (vet ikke helt hva de gamle naboene synes om at det gjøres på en søndag, men det får gå for denne gang. Det er nå vi har tid!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 28. august 2005 Forfatter #900 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg har vært så LITE effektiv i dag!!! Mesteparten av dagen har gått til KG. Mannen klippet plenen før han dro... Jeg har nettopp satt på en maskin med klær... Har laget medisterkaker av 1,6 kg elgfarse, da. DET er jeg fornøyd med! Men tror jeg må få gjort noe mer før jeg får dårlig samvittighet... I allefall brette og legge på plass klær. Også må jeg kjøre og fylle bensin på bilen... Kjedelig å gå ut bare for det!! Men godt å få det gjort, skal jo kjøre ganske langt til skolen i morgen (og må fylle i dag fordi jeg skal fylle med mannen sitt kort, og det trenger han selv i morgen...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå