Gå til innhold

KaDust's skravlehjørne.


KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette året var det bare enkeltemner som jeg ville ta fra Bachelorstudiet. Hadde for mye på planen under Bacheloren så det var noen fag jeg ikke fikk tatt med på timeplanen så da tok jeg de nå. Har nettopp akseptert plass til Master in Applied Computer Science da. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smelter litt av Miko. Han er kjekkas og han vet det. Nesen i sky. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Miko er rene sjarmtrollet. :nigo:

Også er han jo sååååå stor. :lol:2016-05-22 16.49.15-2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Pakkeliste til Irland-tur:
- Turtøy (turbukse, turjakke, tursko)
- Treningstøy (tights, sports BH og topp)
- Badetøy (bikini)
- Halvpent tøy (jeans, topper, gensere, kanskje en kjole)
- Undertøy (BH og truser, nok til 5 dager)
- Sokker (nok til 5 dager)
- Toalettsaker: Tannbørste, hårbørste, strikker, hårnåler, kanskje sminke
- Linser
- Briller
- Medisiner

Tror det er det viktigste for selve turen. Kanskje jeg tar med fargeleggingsbok og tusjer til å ha på flyet. Hmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Annonse

Det var absolutt en veldig bra tur! Vi var bare i Irland en dag da, Nord-Irland var jo hoved-destinasjonen. :jepp: Det var kjempedeilig med en aktiv ferie, så det blir nok en sånn tur igjen!

Jeg la ut litt bilder i treningsdagboka mi. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Takk! :nigo:

 

Okey, så jeg forsvant så fort forrige semester startet. Det ble rett og slett veldig mye med en ny, vanskeligere grad, ny (uoversiktlig) skole, og jobb ved siden av studiene for første gang. Det var ikke lett, og jeg trenger åpenbart bedre rutiner hvis jeg skal klare dette semesteret uten at det går så utover min personlige fritid sånn som det gjorde forrige semester.

Men! Jeg skal gjøre det bedre, og i verste fall så kutter jeg ned timene på jobb.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ryu skrev:

Håper det er greit at jeg følger med her? :)

Selvfølgelig, alltid koselig med nye følgere! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg abonnerer på noe som heter Gamer Girl Monthly, som er liten boks med feminine gamer-ting. Som regel er det smykker eller andre accessories-ting. Hver måned er det superspennende å se hva jeg får, siden man ikke vet hva som er i boksen før man får den.

Denne måneden så fikk jeg en fantastisk fin Zelda-ring og Skyrim øredobber (og noe annet stæsh, men disse to tingene er det jeg falt mest for). :hoppendeglad:

HERREGUUUUUDENE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så forbanna på Posten og så jævla lei at de skal rote med alle pakkene mine hele jævla tiden. Er det virkelig så vanskelig å registrere pakken min ankommet på riktig kode så jeg faktisk får hentelapp? Er det så jævla vanskelig å organisere seg så dere ikke returnerer en pakke FØR dere sender hentelappen til meg? Er det så jævla vanskelig å gjøre jobben deres?

Takk skal Posten faen meg ha, for å hele jævla tiden lage krøll i de viktigste pakkene mine. Fuck dere alle, brenn i helvete, faen faen faen faen faen faen faen faen faen faen FAEN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, KaDust skrev:

Jeg er så forbanna på Posten og så jævla lei at de skal rote med alle pakkene mine hele jævla tiden. Er det virkelig så vanskelig å registrere pakken min ankommet på riktig kode så jeg faktisk får hentelapp? Er det så jævla vanskelig å organisere seg så dere ikke returnerer en pakke FØR dere sender hentelappen til meg? Er det så jævla vanskelig å gjøre jobben deres?

Takk skal Posten faen meg ha, for å hele jævla tiden lage krøll i de viktigste pakkene mine. Fuck dere alle, brenn i helvete, faen faen faen faen faen faen faen faen faen faen FAEN.

Skjønner frustrasjonen din, det er bare styr med Posten :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, er det ikke irriterende når man tror man har stått og laget mat i 10-15-20 minutter, men så har man faktisk glemt å skru på plata slik at faktum er at man ikke lager mat i det hele tatt? :sur:

Spesielt når man har mat i ovnen da - og man husket å skru på den. Jaja. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Noen ganger lurer jeg på om jeg vil noen gang få oppleve dypt vennskap igjen, eller om min avdøde bestevenninne var min sjanse på det i livet. Det virker ikke som om folk lenger er interessert i å virkelig bli dypt kjent med noen. Overfladig bekjentskap virker å være nok for mange, eller så har jo de aller fleste venner fra før av som de er tette med og trenger derfor ikke en til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...