Gjest Chrizzy Skrevet 26. oktober 2004 #1 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hei, jeg lurer på om noen vet noe om dette. Noen ganger får jeg vondt i eggstokkene/livmoren ca 2-3 uker før mensen kommer. Det jeg lurer på er om man får vond fordi egget løsner, eller fordi egget har løsnet? Mener at jeg leste noe om det en gang, men husker ikke.... tenker på om jeg bør ta det som et hint om at nå må vi gjøre det, eller burde man gjort det før??? Håper på svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yoni Skrevet 26. oktober 2004 #2 Del Skrevet 26. oktober 2004 Smerten kan skyldes flere ting: - modning av folliklene - eggløsning - sammentrekninger i egglederen, "eggtransport" Dere burde ha gjort det og burde gjøre det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shy(ikke logget inn) Skrevet 26. oktober 2004 #3 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hei, jeg har det på akkurat samme måte... og har tatt EL test i den (korte)perioden jeg kjenner dette.. den er alltid positiv, så det er bare å stå på når du kjenner de symptomene der! (nå skal det sies at jeg ennå ikke har fått klaff selv, men jeg vet i allefall at jeg har, og når jeg har EL) Lykke til! shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå