AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #1 Del Skrevet 19. april 2016 Hva synes dere om dette forslaget? http://www.nrk.no/ostlandssendingen/nytt-forslag_-27-600-kroner-i-bomringen-1.12900647 Blir i alle fall fryktelig billig å kjøpe brukte dieselbiler da. Anonymkode: 06767...b70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prt90 Skrevet 19. april 2016 #2 Del Skrevet 19. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva synes dere om dette forslaget? http://www.nrk.no/ostlandssendingen/nytt-forslag_-27-600-kroner-i-bomringen-1.12900647 Blir i alle fall fryktelig billig å kjøpe brukte dieselbiler da. Anonymkode: 06767...b70 Tomlene opp! Der betyr renere luft, færre biler og en triveligere by å bo i! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #3 Del Skrevet 19. april 2016 I diskusjonen om høns eller egg har jeg lyst til å minne om følgende forutsetning: Skal folk velge et annet alternativ enn bil, så må alternativet eksistere med kapasitet, hyppighet og tilgjengelighet. Sagt i klartekst: Bygg først ut kollektivløsningene med kapasitet. Og så kan man med diverse midler rute de reisende over på kollektivt. Anonymkode: 67efa...a12 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Commander Skrevet 19. april 2016 #4 Del Skrevet 19. april 2016 Noen har tatt for mye Møllers Lan Det er 120.000 biler innenfor ring 3 så det burde bli gode tider for kjøpere av nyere bruktbiler utenfor MPG kontrollert område. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Commander Skrevet 19. april 2016 #5 Del Skrevet 19. april 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: I diskusjonen om høns eller egg har jeg lyst til å minne om følgende forutsetning: Skal folk velge et annet alternativ enn bil, så må alternativet eksistere med kapasitet, hyppighet og tilgjengelighet. Sagt i klartekst: Bygg først ut kollektivløsningene med kapasitet. Og så kan man med diverse midler rute de reisende over på kollektivt. Anonymkode: 67efa...a12 Du tenker svensk. Svenskene byggde P-Plasser utenfor de store byene , satte opp off, transport til oppsamlingsplassene. SÅ opprettet de bommer. I Norge setter vi opp en bom og krysser fingrene for at det løser seg selv. Hvis det ikke løser seg setter vi opp prisen. Da klarer folk sikkert å teleportere seg til jobben 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prt90 Skrevet 19. april 2016 #6 Del Skrevet 19. april 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: I diskusjonen om høns eller egg har jeg lyst til å minne om følgende forutsetning: Skal folk velge et annet alternativ enn bil, så må alternativet eksistere med kapasitet, hyppighet og tilgjengelighet. Sagt i klartekst: Bygg først ut kollektivløsningene med kapasitet. Og så kan man med diverse midler rute de reisende over på kollektivt. Anonymkode: 67efa...a12 I Oslo er jo kolektivtransporten meget god. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 20. april 2016 #7 Del Skrevet 20. april 2016 Den 4/19/2016 at 14.54, Commander skrev: Noen har tatt for mye Møllers Lan Det er 120.000 biler innenfor ring 3 så det burde bli gode tider for kjøpere av nyere bruktbiler utenfor MPG kontrollert område. Framlegget kom frå eit konsulentfirma som heiter COWI, og har ikkje noko med MDG å gjere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #8 Del Skrevet 23. april 2016 Den 19. april 2016 at 15.01, prt90 skrev: I Oslo er jo kolektivtransporten meget god. Ja, nettopp. Folk må nok tvinges litt, jeg vet om mange som kjører bil i byen uten at det er nødvendig. Anonymkode: 3e8bd...788 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #9 Del Skrevet 23. april 2016 Den 19.4.2016 at 15.01, prt90 skrev: I Oslo er jo kolektivtransporten meget god. Kommer an på hvor man skal det. Må ta 66 bussen for å komme på jobb, den er som regel 20 min forsinket hver dag når jeg skal hjem.. Anonymkode: 760b1...1ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #10 Del Skrevet 23. april 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer an på hvor man skal det. Må ta 66 bussen for å komme på jobb, den er som regel 20 min forsinket hver dag når jeg skal hjem.. Anonymkode: 760b1...1ae Men går den ikke hvert kvarter eller noe? Anonymkode: 3e8bd...788 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå