Gå til innhold

er kvinner innerst inne like overfladiske som menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ok, takk for ett hyggelig svar, du virker som en sunn og oppegående kvinne.

Vet at dere kvinner liker å føles dere "beskyttet" og det er nettopp derfor høye menn verdsettes så sterkt. For å si det sånn, er glad jeg ikke er en lav, skalla mann med lite kropps hår, selv om sikkert noen av de drar med damer en meg pgr. av andre egenskaper.

Anonymkode: 2e61a...030

Hvorfor i hele tatt bry seg om hva kvinner mener? Det er jo 90 prosent pissprat å forholde seg til uansett, enten de er ærlige eller later som de mener noe annet enn det de gjør. Er jo et eneste ustanselig kakkel av pissprat, feiltolkninger, overtolkninger, overanalyser, for ikke å snakke om den der uka deres og søppelbøtter fylt opp med det ene og andre som har tilbrakt tid rundt og i underlivet deres. kvinner kan være jævlig sexy men når du bruker tid på dem på sikt så kommer de til å ta fra deg både livsgnisten og potensen.

Anonymkode: aba02...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Preferanser betyr da ikke at man er overfladiske. Jeg har alltid likt mørkhårete, grønnøyde, høye og veltrente menn. Men har likevel syntes at lave, lyse, blå/brunøyde, tynne/lubne også kan være kjekke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg egentlig en "kvinnehater" stort sett -  men skal være ærlig å si at mannfolk stort sett er langt mer overfladiske enn kvinnfolk.

 

 

Anonymkode: 62cd8...4a7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg egentlig en "kvinnehater" stort sett -  men skal være ærlig å si at mannfolk stort sett er langt mer overfladiske enn kvinnfolk.

 

 

Anonymkode: 62cd8...4a7

Hva mener du med det a? 

Anonymkode: aba02...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, frk91 skrev:

Preferanser betyr da ikke at man er overfladiske. Jeg har alltid likt mørkhårete, grønnøyde, høye og veltrente menn. Men har likevel syntes at lave, lyse, blå/brunøyde, tynne/lubne også kan være kjekke. 

Så utrolig enig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med det a? 

Anonymkode: aba02...673

Mine observasjoner og refleksjoner together :)

Det sier jeg selv om jeg har hatt svært dårlige erfaringer med kvinnfolk generelt i livet. Men kvinnfolk er generelt sett mindre visuelle i valg av partner. Man kan komme unna med ganske mye "feil" og "skavanker". 

Eneste et bra utseendet hjelper oss menn med er at en blir #shittesta litt mindre intenst innledningsvis. Enn hva f.eks en skalla fyr på 1.69 høy vil bli.   

Anonymkode: 62cd8...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Mine observasjoner og refleksjoner together :)

Det sier jeg selv om jeg har hatt svært dårlige erfaringer med kvinnfolk generelt i livet. Men kvinnfolk er generelt sett mindre visuelle i valg av partner. Man kan komme unna med ganske mye "feil" og "skavanker". 

Eneste et bra utseendet hjelper oss menn med er at en blir #shittesta litt mindre intenst innledningsvis. Enn hva f.eks en skalla fyr på 1.69 høy vil bli.   

Anonymkode: 62cd8...4a7

Jo jeg ser du skriver det men jeg ser ingen argumentasjon for hvorfor. Hvis du ser litt rundt deg så er det mye vanligere å se menn gå rundt ganske så veltrente mens damene er slappe og pløsete. Det er vanligere at kvinner langt unna idealet har beilere, mens bare idealmenn har interesserte kvinner uten at menn gjør noe initiativ for å gjøre seg interessant for kvinner. Kvinner er mer selektive på ons osv. At du kan slippe unna med skavanker fordi kviinner i bunn og grunn bryr seg lite om gode relasjoner og et godt sex liv, i bytte mot et bedre liv og en rikere tilværelse, betyr ikke at de er mindre overfladiske.. Bare se penge forbruket deres, nye sko, klær og vesker hele tiden. De har blogg som hovedhobby, er jo en eneste stor pisskarusell av piss og det er jo alt de bryr seg om.

Anonymkode: aba02...673

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo jeg ser du skriver det men jeg ser ingen argumentasjon for hvorfor. Hvis du ser litt rundt deg så er det mye vanligere å se menn gå rundt ganske så veltrente mens damene er slappe og pløsete. Det er vanligere at kvinner langt unna idealet har beilere, mens bare idealmenn har interesserte kvinner uten at menn gjør noe initiativ for å gjøre seg interessant for kvinner. Kvinner er mer selektive på ons osv. At du kan slippe unna med skavanker fordi kviinner i bunn og grunn bryr seg lite om gode relasjoner og et godt sex liv, i bytte mot et bedre liv og en rikere tilværelse, betyr ikke at de er mindre overfladiske.. Bare se penge forbruket deres, nye sko, klær og vesker hele tiden. De har blogg som hovedhobby, er jo en eneste stor pisskarusell av piss og det er jo alt de bryr seg om.

Anonymkode: aba02...673

Føler det er ganske jevnt fordelt mellom trente\utrente og imellom på gutter og jenter. Det skal mindre til for ei jente å holde en feminin attraktiv figur enn en mann. Da man som mannfolk må ha tung musklatur, lav fett%, brede skuldre osv. Så sånn sett så synes jeg det er langt flere jenter som ser bra ut enn mannfolk. 

Likevel får disse mennene dame ganske lett. da. Det hadde aldri gått andre veien. 

Det er egentlig en myte at du må være rik for å bli likt av kvinnfolk. Får du kjemi og match med personligheten og det der så betyr det lite om du har en Lambo eller en Boble fra 70tallet som står i garasjen - gjør ingen forskjell .. 

Valg av deres hobbyer speiler egentlig bare deres behov for å få utløp for sine følelser. Noe som man gjør gjennom en blogg ..det samme behovet har ikke vi menn.

Jeg sier alt dette, selv om jeg langt ifra er naturlig med kvinner selv. Har et OK utseendet også, høy, kraftig osv MEN jeg mangler et #gen som gjør meg naturlig med kvinnfolk. Da er det #player kameratene på 1,75 med mage som stikker av med dem istedenfor :P

 

Anonymkode: 62cd8...4a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må stoppe kvinnepisset før doskåla renne over. 

Anonymkode: aba02...673

Bra vi har deg da, som tar diskusjonen til et høyere nivå. :dry:

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i hele tatt bry seg om hva kvinner mener? Det er jo 90 prosent pissprat å forholde seg til uansett, enten de er ærlige eller later som de mener noe annet enn det de gjør. Er jo et eneste ustanselig kakkel av pissprat, feiltolkninger, overtolkninger, overanalyser, for ikke å snakke om den der uka deres og søppelbøtter fylt opp med det ene og andre som har tilbrakt tid rundt og i underlivet deres. kvinner kan være jævlig sexy men når du bruker tid på dem på sikt så kommer de til å ta fra deg både livsgnisten og potensen.

Anonymkode: aba02...673

 

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo jeg ser du skriver det men jeg ser ingen argumentasjon for hvorfor. Hvis du ser litt rundt deg så er det mye vanligere å se menn gå rundt ganske så veltrente mens damene er slappe og pløsete. Det er vanligere at kvinner langt unna idealet har beilere, mens bare idealmenn har interesserte kvinner uten at menn gjør noe initiativ for å gjøre seg interessant for kvinner. Kvinner er mer selektive på ons osv. At du kan slippe unna med skavanker fordi kviinner i bunn og grunn bryr seg lite om gode relasjoner og et godt sex liv, i bytte mot et bedre liv og en rikere tilværelse, betyr ikke at de er mindre overfladiske.. Bare se penge forbruket deres, nye sko, klær og vesker hele tiden. De har blogg som hovedhobby, er jo en eneste stor pisskarusell av piss og det er jo alt de bryr seg om.

Anonymkode: aba02...673

Jeg har forresten rapportert deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er mer overfladiske enn menn. Fakta.

Anonymkode: 44f06...dd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner er mer overfladiske enn menn. Fakta.

Anonymkode: 44f06...dd2

Kilder? En anonym bruker på et forum er ikke en sikker kilde (påpeker det ettersom du påstår at det er fakta). 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner er mer overfladiske

Anonymkode: 7ffe2...ea6

 

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner er mer overfladiske enn menn. Fakta.

Anonymkode: 44f06...dd2

Hvorfor det?

Anonymkode: 8936e...3b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en uskreven sannhet at kvinner stiller høyere krav til en partner enn menn. Kvinner må ha vansker med å innse det for det passer dårlig med den utopiske drømmeverdenen dem lever i. Menn vil spre sine gener. Kvinner selekterer. Tapermennene blir silt ut. Kvinner har en iboende verdi av den årsak at dem føder barn. Som mann må du opparbeide deg verdi, i tillegg kommer kroppslige krav som stor kuk osv. Sånn er livet. Fakta.

Anonymkode: 44f06...dd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 19.4.2016 at 22.34, AnonymBruker skrev:

Det er en uskreven sannhet at kvinner stiller høyere krav til en partner enn menn. Kvinner må ha vansker med å innse det for det passer dårlig med den utopiske drømmeverdenen dem lever i. Menn vil spre sine gener. Kvinner selekterer. Tapermennene blir silt ut. Kvinner har en iboende verdi av den årsak at dem føder barn. Som mann må du opparbeide deg verdi, i tillegg kommer kroppslige krav som stor kuk osv. Sånn er livet. Fakta.

Anonymkode: 44f06...dd2

Hvem er disse tapermennene som blir silt ut? Menn med dine holdninger? Der er jeg enig. Vet om flere uføretrygdet menn som er gift og har fått barn, de har ikke blitt silt ut, så hvor er disse tapermennene som har det så mye verre enn taperkvinnene?

Anonymkode: 3dc9c...62e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et notis her - det er begrenset hvor mye du kan analysere folks preferanser utifra nettdating. 

Nettdating er jo en "unaturlig" datingform og folk bruker mediet til å fiske på en annen måte enn de gjør i det virkelige liv. Menn kaster et vidt nett, skriver meldinger til utallige kvinner og setter alderspreferanser ned til halvparten av egen alder - unge jenter de aldri hadde hatt baller til å sjekke opp i det virkelige liv. Kvinner setter strenge kriterier for høyde og utdannelse og luker dermed ut en hel haug med menn som kunne hatt muligheten til å sjekke dem opp om de fikk vist dem sitt karismatiske, utadvendte og sjarmerende jeg. 

Selvsagt er kravene indikatorer på hva menn og kvinner er ute etter, men nettdating er en egen liten verden der folk setter opp preferanser halvt i blinde, rett og slett fordi de ikke har muligheten til å dømme på det som tross alt er det viktigste kriteriet innen dating - sjarm og kjemi. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 19.4.2016 at 22.34, AnonymBruker skrev:

Det er en uskreven sannhet at kvinner stiller høyere krav til en partner enn menn. Kvinner må ha vansker med å innse det for det passer dårlig med den utopiske drømmeverdenen dem lever i. Menn vil spre sine gener. Kvinner selekterer. Tapermennene blir silt ut. Kvinner har en iboende verdi av den årsak at dem føder barn. Som mann må du opparbeide deg verdi, i tillegg kommer kroppslige krav som stor kuk osv. Sånn er livet. Fakta.

Anonymkode: 44f06...dd2

Jeg leser stadig vekk her at menn vil spre sine gener (ofte brukt som en forklaring/unnskyldning for hvorfor det er mer akseptert at menn kan ha mange sexpartnere) og også at menn ønsker yngre kvinner fordi de er fruktbare. Samtidig er det et hett tema i mange endeløse tråder at menn burde hatt anledning til juridisk abort. :vetikke:

Ellers skriver du mye tull, må jeg si. Kunne vært interessant å vite alderen til både deg og han som er så glad i ordet piss.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ENDELIG en kvinner vs menn-tråd på KG!! 

Et svært underkommunisert tema her inne!! :sprettoy:

Anonymkode: 0d087...335

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 19.4.2016 at 20.14, AnonymBruker skrev:

Jo jeg ser du skriver det men jeg ser ingen argumentasjon for hvorfor. Hvis du ser litt rundt deg så er det mye vanligere å se menn gå rundt ganske så veltrente mens damene er slappe og pløsete. Det er vanligere at kvinner langt unna idealet har beilere, mens bare idealmenn har interesserte kvinner uten at menn gjør noe initiativ for å gjøre seg interessant for kvinner. Kvinner er mer selektive på ons osv. At du kan slippe unna med skavanker fordi kviinner i bunn og grunn bryr seg lite om gode relasjoner og et godt sex liv, i bytte mot et bedre liv og en rikere tilværelse, betyr ikke at de er mindre overfladiske.. Bare se penge forbruket deres, nye sko, klær og vesker hele tiden. De har blogg som hovedhobby, er jo en eneste stor pisskarusell av piss og det er jo alt de bryr seg om.

Anonymkode: aba02...673

Ikke enig. Ser langt flere par der damen er den pene mens mannen ikke ser så bra ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er disse tapermennene som blir silt ut? Menn med dine holdninger? Der er jeg enig. Vet om flere uføretrygdet menn som er gift og har fått barn, de har ikke blitt silt ut, så hvor er disse tapermennene som har det så mye verre enn taperkvinnene?

Anonymkode: 3dc9c...62e

Selvfølgelig vet ikke du hvem disse tapermennene er, ingen bryr seg om dem lol Dere kvinner har en iboende verdi i der av den grunn at dere føder barn. At du og mange andre her inne ikke klarer å godta det for så være.

Det Petter taler her er ikke langt fra sannheten. Ingen mann hadde giddi næget deres om det ikke hadde vært for det dere har i mellom beina. Fakta

Anonymkode: 44f06...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...