Gå til innhold

Gøteborg er Nordens mest kriminelle by.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan nok stemme, skulle sove på hotellet som var tvers over gaten til Liseberg, kom sent så fikk ikke parkere på hotellparkeringen så jeg måtte parkere på en annen parkeringsplass i nærheten. Når vi kom tilbake for å flytte bilen tidlig på morgenen (hadde stått der i 3,5 timer) så var bakruta knust og bilen robba...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og fremdeles snakker enkelte om hvor ressurssterke alle innvandrerne er, og hvor bra alt kommer til å bli med et stort antall som ønsker å komme hit til oss. Det går visst ikke an å lære av andres erfaringer.

 

Anonymkode: 0fb9d...c07

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og fremdeles snakker enkelte om hvor ressurssterke alle innvandrerne er, og hvor bra alt kommer til å bli med et stort antall som ønsker å komme hit til oss. Det går visst ikke an å lære av andres erfaringer.

 

Anonymkode: 0fb9d...c07

Det er sykt, her har de det svart på hvitt men det endrer ingenting. Men tenk deg han sosialisten som ble voldtatt av en innvandrer og syns synd på han etterpå. Der ser du hvor hjernevaska de er. 

Anonymkode: d66f7...32a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en katastrofe, ingenting annet. Et fredelig og velfungerende land blir totalt forandret pga noen hundretusen arabere. Politi kan ikke lenger garantere for sikkerheten til sine borgere.

Jeg lurer på om stemningen hadde vært en annen om dette gjaldt f.eks. kinesere. Sverige hadde tatt inn hundretusen kinesere som gjør det afrikanerne/muslimene gjør i dag. Ville tonen vært en annen? Er det lettere å si at vi ikke ønsker kinesere enn muslimer? Det å være gul i huden, og ha skjeve øyne er jo noe vi fortsatt kan le av. Det å dra huden rundt øynene bakover og si "kjing kjong" er vel fortsatt akseptert, men å male seg svart i huden, lage store lepper og si "oga boga" - det er ikke greit. Det er ikke logisk at det skal være sånn. Folk må være hjernevasket.

Anonymkode: d4fbb...a61

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på om stemningen hadde vært en annen om dette gjaldt f.eks. kinesere. Sverige hadde tatt inn hundretusen kinesere som gjør det afrikanerne/muslimene gjør i dag. Ville tonen vært en annen?

Vi vet hvordan kineserne er. Byer verden rundt HAR sine Chinatowns. Arbeidssomme, flinke, rasistiske, lar seg ikke integrere. Mønsterinnbyggere, sammenlignet med annet oppsop. 
Men hvis kinesiske gener og kultur hadde vært en helt annen, hadde nok deres omdømme også vært et annet?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er islam som utgjør forskjellen. Alle land hvor islam får flertallet av borgerene og innfører sharia, er kaosland.

Midtøsten og Nordafrika kunne vært mye bedre og tryggere land hvis ikke religionen holdt mennesker tilbake i tankesettet til en middelaldersk krigsherre.

Dette klanssamfunnet får fritt utvikle seg under velmenende og naive politikeres beskyttende vinger. Islamistene har bygd opp fiendlige samfunn, ikke som en reaksjon på rasisme, men av eget ønske. Deres islosjon er selvpålagt. De ønsker denne utviklingen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, ops2 skrev:

Det er islam som utgjør forskjellen. Alle land hvor islam får flertallet av borgerene og innfører sharia, er kaosland.

Midtøsten og Nordafrika kunne vært mye bedre og tryggere land hvis ikke religionen holdt mennesker tilbake i tankesettet til en middelaldersk krigsherre.

Dette klanssamfunnet får fritt utvikle seg under velmenende og naive politikeres beskyttende vinger. Islamistene har bygd opp fiendlige samfunn, ikke som en reaksjon på rasisme, men av eget ønske. Deres islosjon er selvpålagt. De ønsker denne utviklingen.

Muligens, men jeg vil også hevde at det å bringe folk fra lav-IQ land ikke hjelper heller. De fra et land med lavere snitt har det vanskeligere å integrere seg i et land med høyere snitt (på grunn av de høyere intellektuelle nivåene som trengs i blant annet arbeid). 

Anonymkode: 1e151...226

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av. Gøteborg er bare blitt beriket med arbeidsinnvandrere med fredens relgion.

Anonymkode: 43a81...f4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er en katastrofe, ingenting annet. Et fredelig og velfungerende land blir totalt forandret pga noen hundretusen arabere. Politi kan ikke lenger garantere for sikkerheten til sine borgere.

Jeg lurer på om stemningen hadde vært en annen om dette gjaldt f.eks. kinesere. Sverige hadde tatt inn hundretusen kinesere som gjør det afrikanerne/muslimene gjør i dag. Ville tonen vært en annen? Er det lettere å si at vi ikke ønsker kinesere enn muslimer? Det å være gul i huden, og ha skjeve øyne er jo noe vi fortsatt kan le av. Det å dra huden rundt øynene bakover og si "kjing kjong" er vel fortsatt akseptert, men å male seg svart i huden, lage store lepper og si "oga boga" - det er ikke greit. Det er ikke logisk at det skal være sånn. Folk må være hjernevasket.

Anonymkode: d4fbb...a61

 

Hva slags verden lever du i? :S 

Anonymkode: 24f47...98f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slapp av. Gøteborg er bare blitt beriket med arbeidsinnvandrere med fredens relgion.

Anonymkode: 43a81...f4f

Denne typen sarkastiske svar begynner å bli temmelig oppbrukte og kjedelige nå.

Anonymkode: 43e15...bf1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malmø er vel enda verre enn Gøteborg når det gjelder gjengkriminalitet?

Uansett, jeg har besøkt begge de svenske byene flere ganger og vært rundt omkring som turist. Jeg synes begge byene er fine å besøke og jeg følte meg aldri utrygg. Svenskene jeg snakket med var hyggelige og maten pleide å være bra.

I Oslo derimot så må jeg passe på. I ghettoene og sentrumsområder har jeg sett mye rart. I Groruddalen bør man låse fast selv vindusviskerne på biler da alt stjeles. 

 

Anonymkode: 24f9f...6b0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne typen sarkastiske svar begynner å bli temmelig oppbrukte og kjedelige nå.

Anonymkode: 43e15...bf1

Sarkastiske? Jeg var helt seriøs jeg. Dette har jeg jo lært at er sannheten av AP, SV og media.

Anonymkode: 43a81...f4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Vox_populi skrev:

Vi vet hvordan kineserne er. Byer verden rundt HAR sine Chinatowns. Arbeidssomme, flinke, rasistiske, lar seg ikke integrere. Mønsterinnbyggere, sammenlignet med annet oppsop. 
Men hvis kinesiske gener og kultur hadde vært en helt annen, hadde nok deres omdømme også vært et annet?

Desverre kan det se ut som om du har rett. Et annet poeng er vel at fra noen land så er det de smarteste % som migrerer mens fra andre land så er det de mest lavpannede og talentløse som migrerer. Populasjonen i mottagerlandet blir deretter. 

Endret av Ungoliant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...