Kittykat Skrevet 25. oktober 2004 #1 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg fikk mensen den 12 og den var ferdig 17 eller 18. Denne gangen var syklusen veldig kort, 21 dager bare. Mensen før den siste hadde en laaaang syklus. Nå er jo mensen uregelmessig og kommer aldri før det er gått 30 dager virker det som. Men isted når jeg var på do og tørket meg, så så jeg blod på papiret. Det var ikke bare noen dråper, men heller blandet med utfloden ( Nesten som den lille blødningen man får rett før fødselen ). Jeg har ikke følt meg bra i magen i dag og har hatt mens-smerter kan man si. Jeg bruker ikke noe prevensjon. Jeg var ikke bra i magen forrige uke heller og ble løs i magen. Dette er et av de typiske tegnene jeg får både før og under mensen enkelte ganger. Er dette noe som kan skje helt uten grunn eller? For jeg finner dette veldig merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 25. oktober 2004 #2 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg hadde en sånn i fjor høst. Da gikk det ti dager fra jeg var ferdig med mensen og til jeg fikk den på ny igjen. Selvfølgelig passet det sånn at jeg fikk den MIDT i ferien. Argh!! Søsteren min hadde det likedan akkurat den gangen, og ingen av oss går på p-piller heller. Nå kommer mensen når den skal igjen, men i perioder der jeg har mye å tenke på, mye som stresser meg opp, så kommer den når den vil. Tror egentlig det er helt normal når man ikke bruker hormonpreparater. Mvh Leyla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hillary.. Skrevet 26. oktober 2004 #3 Del Skrevet 26. oktober 2004 Normalt og normalt. Noen har det kanskje sånn. Jeg er på dagen nøyaktig regelmessig uten hormoner, 27 dagers syklus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onyx, i.i. Skrevet 26. oktober 2004 #4 Del Skrevet 26. oktober 2004 Det er ikke bare eggløsningsblødninger da? Det har jeg ofte selv (men ikke hver mnd) og da gjerne bare småblødninger i en dag eller to. Et annet alternativ er at det er en spontanabort, men det hørtes litt tidlig ut i syklusen for det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå