Smultring Skrevet 18. april 2016 #21 Del Skrevet 18. april 2016 4 timer siden, Pawn Hearts skrev: Siden symbolet for ohm er den siste bokstaven i det greske alfabetet, og siden denne bokstaven brukes som metafor for "enden" (jf. Johannes’ åpenbaring, kapittel 22, vers 13: Jeg er Alfa og Omega, den første og den siste, begynnelsen og enden), kan det være en litt nerdete måte å skrive "slutt" på. I hvert fall var det en plausibel forklaring! Jeg skal ikke adoptere dette uttrykket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 18. april 2016 #22 Del Skrevet 18. april 2016 (endret) 5 timer siden, exictence skrev: Det tenkte jeg og. Brukes ofte i meditasjon. Om namah shivaya, shivaya namah om ... Endret 18. april 2016 av Arabella 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 18. april 2016 #23 Del Skrevet 18. april 2016 Den 15. april 2016 at 18.52, herzeleid skrev: Bare jeg som tenkte elektrisitet? Ohms lov kom kjapt opp i minnet her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 19. april 2016 #24 Del Skrevet 19. april 2016 11 timer siden, Arabella skrev: Om namah shivaya, shivaya namah om ... Tenkte på det, ja. Men visste ikke hvordan det skrives. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå