AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #1 Skrevet 14. april 2016 Dette har skjedd ved flere anledninger; vært på date, blitt mye sex, kosing, kyssing, holder hverandre i hendene.. hatt det generelt morsomt sammen. Dama har med andre ord sett ut til å trives i mitt selskap. Planlegger å møtes igjen, neste helg, eller eventuelt om to uker. Holder kontakt via meldinger, men så dabber det gradvis av fra hennes side. Meldingene blir kortere og kortere og det tar lenger tid mellom vært svar. Med andre ord, hun mister "plutselig" interessen! Hva er greia med det? Fra å omtrent oppføre seg som om vi er sammen, til å miste interessen etter en ukes tid med meldinger. Skriver helt normale, morsomme, hyggelig meldinger. Så hva gjør jeg feil? Eller er det bare slik at mange kvinner konstant er på leting etter noe enda bedre? Kanskje det rett og slett er noe "galt" med meg, som gjør av mange kvinner ombestemmer seg etter de har fått tenkt litt og derfor ikke ønsker å satse videre. Ikke særlig god følelse når man føler at man aldri er bra nok. Har derfor begynt litt å slutte å stole på hva kvinner sier og "viser", for man vet jo aldri om det plutselig forandrer seg. Lurer virkelig på hva som skjer oppi hodet til folk som oppfører seg slik? Er sikkert en del mannfolk som er slik også, men det kan jo ikke jeg bekrefte, siden jeg kun dater kvinner. Anonymkode: 46dd0...248 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #2 Skrevet 14. april 2016 Eksempler på meldinger du sender? Anonymkode: d79c9...4bc
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #3 Skrevet 14. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette har skjedd ved flere anledninger; vært på date, blitt mye sex, kosing, kyssing, holder hverandre i hendene.. hatt det generelt morsomt sammen. Dama har med andre ord sett ut til å trives i mitt selskap. Planlegger å møtes igjen, neste helg, eller eventuelt om to uker. Holder kontakt via meldinger, men så dabber det gradvis av fra hennes side. Meldingene blir kortere og kortere og det tar lenger tid mellom vært svar. Med andre ord, hun mister "plutselig" interessen! Hva er greia med det? Fra å omtrent oppføre seg som om vi er sammen, til å miste interessen etter en ukes tid med meldinger. Skriver helt normale, morsomme, hyggelig meldinger. Så hva gjør jeg feil? Eller er det bare slik at mange kvinner konstant er på leting etter noe enda bedre? Kanskje det rett og slett er noe "galt" med meg, som gjør av mange kvinner ombestemmer seg etter de har fått tenkt litt og derfor ikke ønsker å satse videre. Ikke særlig god følelse når man føler at man aldri er bra nok. Har derfor begynt litt å slutte å stole på hva kvinner sier og "viser", for man vet jo aldri om det plutselig forandrer seg. Lurer virkelig på hva som skjer oppi hodet til folk som oppfører seg slik? Er sikkert en del mannfolk som er slik også, men det kan jo ikke jeg bekrefte, siden jeg kun dater kvinner. Anonymkode: 46dd0...248 Samme problemet har jeg med menn. Tror det er fordi det er så lett å finne seg en annen. Alle er konstant på leting etter noe bedre. De går på Tinder 5 min etter daten og ser en mer attraktiv kvinne eller mann. Kjipt for de av oss som ikke oppfører seg slik, men tror dessverre dette er begynnelsen på datingverden fremover. Anonymkode: 3a4da...c80 11
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #4 Skrevet 14. april 2016 Hvordan er det når dere treffes igjen da? Kanskje hun ikke er så interessert i å skrive meldinger mellom datene. . Anonymkode: 137c1...718
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #5 Skrevet 14. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Eksempler på meldinger du sender? Anonymkode: d79c9...4bc helt normale meldinger og maser heller ikke... er ikke generelt så stor fan av å sende masse meldinger hele dagen. Anonymkode: 46dd0...248
Ardenus Skrevet 14. april 2016 #6 Skrevet 14. april 2016 Kjenner deg ikke, men hvis dette er en gjenganger så kan det jo være at du oppfører deg rart eller at du ikke ter deg riktig sosialt ? Har du noen venninner? Spør de om de kan være dønn ærlige og prøve å sette en finger på det. 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #7 Skrevet 14. april 2016 Nå er det mange år siden jeg var i den situasjonen, men det eneste som fikk meg til å oppføre meg slik, var hvis han ble for intens for raskt. Det mest ekstreme var en spesiell gutt. Etter første date sa han at han elsket meg, planla livet sammen med meg, ville at vi skulle flytte sammen. Han ville være sammen med meg hele tiden, og kom til og med på jobben min bare for å si hei. Jeg fikk helt hetta, og kuttet kontakten tvert! Anonymkode: c9c01...6ad 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #8 Skrevet 14. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er det når dere treffes igjen da? Kanskje hun ikke er så interessert i å skrive meldinger mellom datene. . Anonymkode: 137c1...718 hvorfor skal man ikke være interessert i det, hvis man virkelig er interessert? Uansett, sist gang dette skjedde, så ble det kun to date. Helgen vi var sammen, "oppførte" vi oss nesten som kjærster med masse kyssing og holdt hverandre i hendene når vi gikk tur. osv. Var en dame jeg virkelig ønsket å satse på....men hun var vell ustabil da eller skal jeg kanskje si falsk? Forstår bare ikke helt hva som foregår i topplokket på slike, som går fra å virke forelsket, til å miste interessen etter en ukes tid. Anonymkode: 46dd0...248
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #9 Skrevet 14. april 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette har skjedd ved flere anledninger; vært på date, blitt mye sex, kosing, kyssing, holder hverandre i hendene.. hatt det generelt morsomt sammen. Dama har med andre ord sett ut til å trives i mitt selskap. Planlegger å møtes igjen, neste helg, eller eventuelt om to uker. Holder kontakt via meldinger, men så dabber det gradvis av fra hennes side. Meldingene blir kortere og kortere og det tar lenger tid mellom vært svar. Med andre ord, hun mister "plutselig" interessen! Hva er greia med det? Fra å omtrent oppføre seg som om vi er sammen, til å miste interessen etter en ukes tid med meldinger. Skriver helt normale, morsomme, hyggelig meldinger. Så hva gjør jeg feil? Eller er det bare slik at mange kvinner konstant er på leting etter noe enda bedre? Kanskje det rett og slett er noe "galt" med meg, som gjør av mange kvinner ombestemmer seg etter de har fått tenkt litt og derfor ikke ønsker å satse videre. Ikke særlig god følelse når man føler at man aldri er bra nok. Har derfor begynt litt å slutte å stole på hva kvinner sier og "viser", for man vet jo aldri om det plutselig forandrer seg. Lurer virkelig på hva som skjer oppi hodet til folk som oppfører seg slik? Er sikkert en del mannfolk som er slik også, men det kan jo ikke jeg bekrefte, siden jeg kun dater kvinner. Anonymkode: 46dd0...248 Du må skape litt drama og svingninger i følelsene hennes. Ellers mister de interessen ..det er jo derfor den slags type menn drar mye damer sånn naturlig. Ikke skriv særlig med meldinger ..gjør deg utilgjennelig ..gjør henne usikker. Vis at du er ettertraktet. Ellers så forsvinner de til første og beste #player som vet å trykke på de rette knappene. Anonymkode: 7e9ad...4a8
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #10 Skrevet 14. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: helt normale meldinger og maser heller ikke... er ikke generelt så stor fan av å sende masse meldinger hele dagen. Anonymkode: 46dd0...248 Nei da skjønner ikke jeg hva det må være. Men så henger ikke jeg på sukker, tinder og alle de merkelige stedene heller. Hva med å spørre de damene hvorfor de mister interessen? Om jeg mister interessen må det være pga holdning, livssyn, eller dårlig kommunikasjon. Noe slikt. Men syns det virker som om du gjør det kvinner blir kjeftet på for, litt for fort på sex og alt det der? Hva med å bli kjent med dama før du går så langt? Gjøre ting sammen uten å ha sex, og treffes i uken også. Tror ikke jeg hadde giddet en mann jeg kun fikk treffe i helgene, eller først om noen uker. I hvertfall ikke om han bor i samme område/by. Anonymkode: d79c9...4bc
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #11 Skrevet 14. april 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må skape litt drama og svingninger i følelsene hennes. Ellers mister de interessen ..det er jo derfor den slags type menn drar mye damer sånn naturlig. Ikke skriv særlig med meldinger ..gjør deg utilgjennelig ..gjør henne usikker. Vis at du er ettertraktet. Ellers så forsvinner de til første og beste #player som vet å trykke på de rette knappene. Anonymkode: 7e9ad...4a8 Eh nei. Slik oppførsel er ytterst slitsomt og manipulerende. Anonymkode: d79c9...4bc 9
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #12 Skrevet 14. april 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: helt normale meldinger og maser heller ikke... er ikke generelt så stor fan av å sende masse meldinger hele dagen. Anonymkode: 46dd0...248 Da fremstår du kanskje ikke som veldig interessert? En lunken mann som ville ha kjæreste, men ikke meg spesielt, hadde fått mine følelser til å kjølne. Anonymkode: c62b0...34c 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #13 Skrevet 14. april 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må skape litt drama og svingninger i følelsene hennes. Ellers mister de interessen ..det er jo derfor den slags type menn drar mye damer sånn naturlig. Ikke skriv særlig med meldinger ..gjør deg utilgjennelig ..gjør henne usikker. Vis at du er ettertraktet. Ellers så forsvinner de til første og beste #player som vet å trykke på de rette knappene. Anonymkode: 7e9ad...4a8 Kanskje når det gjelder 18- 23- åringer. På en kvinne over 35 er det en helt elendig strategi. Anonymkode: c62b0...34c 8
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #14 Skrevet 14. april 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei da skjønner ikke jeg hva det må være. Men så henger ikke jeg på sukker, tinder og alle de merkelige stedene heller. Hva med å spørre de damene hvorfor de mister interessen? Om jeg mister interessen må det være pga holdning, livssyn, eller dårlig kommunikasjon. Noe slikt. Men syns det virker som om du gjør det kvinner blir kjeftet på for, litt for fort på sex og alt det der? Hva med å bli kjent med dama før du går så langt? Gjøre ting sammen uten å ha sex, og treffes i uken også. Tror ikke jeg hadde giddet en mann jeg kun fikk treffe i helgene, eller først om noen uker. I hvertfall ikke om han bor i samme område/by. Anonymkode: d79c9...4bc Får aldri noe ærlig svar på det. Men hvis du hadde funnet en du hadde trua på, hadde du seriøst ditcha han da, bare fordi at han bodde 1-2 timer unna og ikke i samme by? Anonymkode: 46dd0...248
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #15 Skrevet 14. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Eh nei. Slik oppførsel er ytterst slitsomt og manipulerende. Anonymkode: d79c9...4bc Nei ? du må slutte å bry deg ..ikke gi henne "makten" ...vis at du ikke bryr deg og at terskelen for å finne noen andre er lav. Det er en slags type #shittest ...et meget klart eksempel på det faktisk. Anonymkode: 7e9ad...4a8
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #16 Skrevet 14. april 2016 11 minutter siden, Ardenus skrev: Kjenner deg ikke, men hvis dette er en gjenganger så kan det jo være at du oppfører deg rart eller at du ikke ter deg riktig sosialt ? Har du noen venninner? Spør de om de kan være dønn ærlige og prøve å sette en finger på det. ja, det jeg også er redd for. Noe "galt" med meg, som de kanskje ikke de tørr å si eller klarer å sette ord på. Utseendemessig, så ser jeg ganske ok ut, Trener mye og tar vare på meg selv Anonymkode: 46dd0...248
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #17 Skrevet 14. april 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei ? du må slutte å bry deg ..ikke gi henne "makten" ...vis at du ikke bryr deg og at terskelen for å finne noen andre er lav. Det er en slags type #shittest ...et meget klart eksempel på det faktisk. Anonymkode: 7e9ad...4a8 Vet hva du mener, tenker slik jeg også. Gjelder å finne en fin balanse, vise nok, men ikke for mye interesse.Men burde strengt tatt ikke være nødvendig, men det er nå slik menneske hjernen fungerer. Sender derfor ikke masse meldinger hele dagen. Anonymkode: 46dd0...248
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #18 Skrevet 14. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får aldri noe ærlig svar på det. Men hvis du hadde funnet en du hadde trua på, hadde du seriøst ditcha han da, bare fordi at han bodde 1-2 timer unna og ikke i samme by? Anonymkode: 46dd0...248 Nei hadde ikke gjort det om han bodde såpass langt unna, men en time unna er ikke så langt at det behøver gå en til to uker mellom hvert treff. To timer, da er det litt annerledes, men allikevel.. Hvis avstanden er såpass, så bør en nesten bruke noe tid på meldinger eller ringe synes jeg. Igjen kommer det selvfølgelig an på hva annet som foregår i livet hans og mitt da. Hva slags jobb, om det er mya arbeid, mye fritid eller hva. I mitt tilfelle ville jeg vært fri til å reise på besøk, men det ville blitt kjedelig om jeg var den som måtte reise dit hele tiden. Det er jo mange som pendler 2-4 timer jobb hver dag så. Anonymkode: d79c9...4bc 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #19 Skrevet 14. april 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei ? du må slutte å bry deg ..ikke gi henne "makten" ...vis at du ikke bryr deg og at terskelen for å finne noen andre er lav. Det er en slags type #shittest ...et meget klart eksempel på det faktisk. Anonymkode: 7e9ad...4a8 Jeg har vært uutsatt for slikt, og det ødela så mye. Jeg syns faktisk at det et drittoppførsel fra både kvinner og menn dette. Et spill om å vinne. Har du tenkt på hvor mye det ødelegger for tillit, ærlighet, respekt og ikke minst for følelser? DU kan bare fortsette med det, men jeg lover deg at prøver du slikt på meg vil du sitte der med skjegget i postkassa før du vet ordet av det. Anonymkode: d79c9...4bc 6
Gorgonzola Skrevet 14. april 2016 #20 Skrevet 14. april 2016 (endret) Min teori er at datingfasen er voldsomt mye mer omfattende for kvinner enn for menn. Kvalifisert gjetning er at det er relativt biologisk betinget. Kvinner (neida KG, helt sikkert ikke alle, spar meg for "jeg er ikke sånn" eller "jeg kjenner/har hørt om kvinner som ikke er sånn") legger myyyye mer i datingfasen enn menn. Det er tusen spørsmål som skal besvares. Vil han være en riktig partner for meg nå, i morgen, neste år, om fem år, tjue år, førti år? Hvordan vil han (potensielt) være som far, venn, elsker, lekekamerat, snekker, vaskehjelp, kokk, helt, mekaniker, klovn, trener, gartner, økonom, sjåfør, svigersønn, svoger, taler, motivator, sparringspartner, sjelesørger osv. osv. Hvordan vil familien ta i mot ham? Vil han passe inn? Hvordan tar han vare på seg selv? Og - viktigst: Hvordan (tror jeg) han vil ta vare på meg? Menn i datingfasen: Er hun fin? Grei? Morsom? Liker hun å kline? Suger/svelger hun? Lar hun meg få pusterom? Er kroppen hennes ikke bare sexy men formet slik at (en framtidig) graviditet og fødsel vil gå noenlunde sømløst? Det handler ikke om ustabile eller ei, det handler om forskjeller - og takke skaperen (eventuelt evolusjonen) for det Endret 14. april 2016 av Gorgonzola 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå