Gå til innhold

Oppfordrer alle til og slutte å lese blogger der

Gjesten29

Anbefalte innlegg

Apropos sponsing! Det tok kaka da diverse bloggere ble sponset av Jordan tannbørster. Kjente at jeg ble litt paff... :hakeslepp:

Endret av Plexus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Plexus skrev:

Apropos sponsing! Det tok kaka da diverse bloggere ble sponset av Jordan tannbørster. Kjente at jeg ble litt paff... :hakeslepp:

Var det for nylig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får faktisk litt lyst til å begynne å blogge igjen av alle disse blogg diskusjonene :fnise: Selvfølgelig blir blogg innleggene veldig "meg meg meg", fordi for mange bloggere så fungerer bloggen som en slags offentlig dagbok. Jeg tror at de fleste som blogger har begynt med utgangspunkt i ønsket om å skrive ned sine innerste tanker. At det gjøres på akkurat Internett er kanskje et lite håp om å få litt anerkjennelse og andres tanker rundt det man selv tenker. Jeg ser jo at hvis blogger da blir populær og man kan tjene gode penger på det, så vil man jo utnytte den sjansen. Jeg tror det er først da at bloggerne strekker seg litt vel for langt for de pengene de tjener på bloggen. Jeg tror at så fort det er snakk om store penger, så kan mange bloggere glemme den egentlige grunnen til at man begynte å blogge i utgangspunktet. Og det forstår jeg veldig godt, de aller fleste vet jo at penger dessverre har den makten hos oss mennesker.. man kan gjerne påstå at man ikke hadde handlet på samme måte selv, men det kan ingen vite før de faktisk har vært der. De fleste opplever situasjoner hvor de faktisk overrasker seg selv over hva de tenker og gjør. Jeg tror det har blitt litt sånn for flere av toppbloggerne. 

Men å boikotte barnebloggere, det er jeg helt med på. Barna trenger beskyttelse, ikke kjendisstatus! Man kan uansett fint ha en mamma blogg hvor veldig mye er anonymisert, men sånn er dessverre ikke de fleste mamma/pappabloggene i dag.. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kalenderpiken
Den 14.4.2016 at 18.13, Amafalathiel skrev:

kan du føye til

- Bianco

- H&M

- Lindex

- Zara

- Ganni

Adax

Isene til Camilla Pihl og Caroline Berg Eriksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Er med. Men hvis man skal boikotte, så må man gå og gjemme seg i buskene sånn at de ikke får blogget da, eller? :klo: 

Endret av michaeline__07
slettet selvpromotering angående skokolleksjon i fra bianco på youtube (skjult reklame)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruPotter

Jeg har sluttet å lese blogger generelt for lenge siden. :) 

Mest av alt fordi så mange har alt for stort fokus på seg selv. Ikke det at det er dumt, men jeg synes ikke det er så interessant å lese blogger der det KUN ligger selfier. Og så har jeg generelt lite interesse for å lese. Jeg blir fort rastløs og må ha noe å se på, som en film eller noe.

Men er ganske enig i det mange av dere sier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen

Alle klager. De er lei av bloggene.  Hvorfor leser dere da? Ser jo at de blir plassert ut i div media også. Det handler om meg og atter meg. Nå er tiden for avlyste brylluper og graviditeter, forhold som er slutt. Og de er på topp i lesere. Er vel nysgjerrigheten til folk som kommer frem?Klarer dere å la vær å gå inn på bloggene? Skal vi si at fra mandag så tar alle fri fra å lese en uke frem i tid?Så vil det vise seg på listene om dere har gjort det. Tittet inn i går på listene. De på topp er de med løsvipper,meg meg..botox osv. Ser bloggere som er verd å lese havner bak. Eks tips om økonomi, miljø osv.

Dere klager på at det dreier seg om penger, men hva tror dere KG lever av. Akkurat...hver gang vi går inn her så betyr det penger for de også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 14.4.2016 at 15.13, Gjesten29 skrev:

bilder av barn og liv legges ukritisk ut

og : Setter så stor pris på dere!!! smask! ( klart det, du ler hele veien til banken )....

synes mange av bloggere kun har fokus på MEG MEG MEG og PENGER. Reiser de på sponset ferie er det ofte bilde av MEG MEG osv- det går virkelig ikke lenger.

Noen som er med å boikotte? La oss lage en stor unødvendig tråd om det:)

Nei, jeg er ikke med og boikotter

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blogger selv (men tjener ingenting, blir heller ikke sponsa) så kan ikke akkurat boikotte bloggere generelt. Og jeg leser ikke mamma/pappa-blogger fordi det gir meg absolutt ingenting i utgangspunktet. Har ikke barn og interesserer meg ikke for andre sine barn. Har vært inne på mammatilmichelle og rannveigheitmann bloggene et par ganger, men det ble rett og slett for kjedelig å lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...