Gå til innhold

Oppfordrer alle til og slutte å lese blogger der

Gjesten29

Anbefalte innlegg

bilder av barn og liv legges ukritisk ut

og : Setter så stor pris på dere!!! smask! ( klart det, du ler hele veien til banken )....

synes mange av bloggere kun har fokus på MEG MEG MEG og PENGER. Reiser de på sponset ferie er det ofte bilde av MEG MEG osv- det går virkelig ikke lenger.

Noen som er med å boikotte? La oss lage en stor unødvendig tråd om det:)

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26 minutter siden, Gjesten29 skrev:

Ja,er med:)

Snakker du med deg selv? :fnise:

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Lett å glemme å klikke på anonym. ;)

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Veslefrikk skrev:

:laugh:

Jepp, på tide å snu utviklingen.

Jeg personlig ville ikke likt at hele privatlivet mitt og bilder av meg selv som barn ble lagt ut på nett- forstår ikke at noen reagerer?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror enkelte blogger er litt sånn Se&Hør. Ingen innrømmer at de leser de, men det telles tusenvis av lesere uansett... Og det er gratis å lese, for leseren i alle fall. Konsumentene må dessverre betale i form av at varene koster mer - noen skal jo oppveie for gratisvarer til bloggerne.

Så synes man skal oppfordre til boikot av produsenter som sponser bloggere....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, BlendaSensitive skrev:

Tror enkelte blogger er litt sånn Se&Hør. Ingen innrømmer at de leser de, men det telles tusenvis av lesere uansett... Og det er gratis å lese, for leseren i alle fall. Konsumentene må dessverre betale i form av at varene koster mer - noen skal jo oppveie for gratisvarer til bloggerne.

Enig.

Selv slutter jeg og kjøpe produkter som de reklamerer for, det er så falskt og gjennomskuelig at plutselig "forsiden av et blad havner tilfeldigvis på et bord som er tatt bilder av og lagt ut"......

Hvis bloggerne hadde gitt litt mer  bilder av steder de har besøkt og diverse i steder, enn for bare og  eksponere seg selv og BARN (?) Hvordan kan de egentlig gjøre det mot sitt eget barn? Alt i liver handler ikke om penger, synes det er tragisk at barns barndom blir lagt ut og blottlagt for alle og enhver.

Det handler i bunn og grunn om å miste seg selv på veien.

Reagerer på:

- Adams matkasse

-Costume

-Det nye

- Slike barberhøvler........... GISP

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Gjesten29 skrev:

Enig.

Selv slutter jeg og kjøpe produkter som de reklamerer for, det er så falskt og gjennomskuelig at plutselig "forsiden av et blad havner tilfeldigvis på et bord som er tatt bilder av og lagt ut"......

Hvis bloggerne hadde gitt litt mer  bilder av steder de har besøkt og diverse i steder, enn for bare og  eksponere seg selv og BARN (?) Hvordan kan de egentlig gjøre det mot sitt eget barn? Alt i liver handler ikke om penger, synes det er tragisk at barns barndom blir lagt ut og blottlagt for alle og enhver.

Det handler i bunn og grunn om å miste seg selv på veien.

Reagerer på:

- Adams matkasse

-Costume

-Det nye

- Slike barberhøvler........... GISP

kan du føye til

- Bianco

- H&M

- Lindex

- Zara

- Ganni

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ving

Get Inspired

Ellers helt enig i å boikotte bloggere som eksponerer og utnytter barna sine i kommersiell sammenheng. :5:

Det er rett og usmakelig slik enkelte holder på!

Endret av loffen
(må hente briller)
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Amafalathiel skrev:

kan du føye til

- Bianco

- H&M

- Lindex

- Zara

- Ganni

Sheinside, nelly og junkyard må vi ikke glemme💩 cbe reklamerte vel fir briller også nylig?!

Endret av Monky
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interoptik - minst 5 bloggere annonserte for dem samtidig.

Coverbrands

Div. telefonoperatører

Storytel

Adax

Fun light

Alle bladene fra Egmont publishing

TM design

By Timo

Ellos

Endret av Cornucopia
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stringfellow1
Den ‎14‎.‎04‎.‎2016 at 15.13, Gjesten29 skrev:

bilder av barn og liv legges ukritisk ut

og : Setter så stor pris på dere!!! smask! ( klart det, du ler hele veien til banken )...

synes mange av bloggere kun har fokus på MEG MEG MEG og PENGER. Reiser de på sponset ferie er det ofte bilde av MEG MEG osv- det går virkelig ikke lenger.

Noen som er med å boikotte? La oss lage en stor unødvendig tråd om det:)

velkommen etter, sier nå jeg.

jeg leser aldri slike blogger, og jeg klikker aldri ting som handler om dem i nettaviser heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår ikke at folk ikke er flaue over å tigge om sponsing. De er jo ikke akkurat diskret. Å tjene penger er en sak (via reklame, klikk) men tigging...uff så flaut.

Jeg ber jo ikke mannen engang om penger, selv om han tjener ca 4 dobbelt som meg. :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 4/14/2016 at 17.02, BlendaSensitive skrev:

Jepp, noen må sørge for en liste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...