Gjest Anonymous Skrevet 24. oktober 2004 #1 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg trener på helsestudio to ganger i uken og går tur to ganger i uken, men ser at det må mer til for å få fart på kiloene...... Har trimsykkel hjemme og lurer på å begynne å bruke den, men hva forbrenner en mest fett av, sykkling eller å gå tur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 24. oktober 2004 #2 Del Skrevet 24. oktober 2004 Les litt på www.iform.no Tenk på hva du spiser, men det gjør du sikkert allerede. Kutt på karbohydrater, spis det helst tidlig på dagen. Spis mer protein. Trener du styrke på helsestudio? I så fall har du full uttelling på å sykle eller gå tur like etter den økta. Maks fettforbrenning da. Du kan jo skrive litt mer om hva du spiser og hvordan du trener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2004 #3 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg bytter litt på treninga, noen ganger trener jeg på apparater, styrke med stang eller stram opp. Blir bare litt lei når det ikke viser resultater, så om det er noen som har tips til hva jeg må gjøre i tillegg eller trening som gir bedre resultater, mottar jeg dem med stor takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 25. oktober 2004 #4 Del Skrevet 25. oktober 2004 Prøv å tren styrke litt mer seriøst, og legg på såpass på vektstanga at du såvidt klarer den siste repetisjonen (tren 4 sett à 10 repetisjoner), tren styrke ca tre ganger pr uke, og gå deretter RASKT (ca 6 km/t eller mer) i en halvtime etter styrkedelen. Da vil du merke resultater! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 25. oktober 2004 #5 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg trener på helsestudio to ganger i uken og går tur to ganger i uken, men ser at det må mer til for å få fart på kiloene...... Har trimsykkel hjemme og lurer på å begynne å bruke den, men hva forbrenner en mest fett av, sykkling eller å gå tur? Man forbrenner mest ved å sykle. Jo høyere puls under trening, desto mer kalorier forbrenner man de første timene etter trening. Som andre også har svart her, så har man maks utbytte av først å trene styrke, så kondisjonstrening etterpå. Spise minst mulig sent på kvelden, kutte ned på sukker, spise mindre porsjoner flere ganger per dag, holde blodsukkeret jevnt med frukt, heller enn søtt, en kaffekopp om morgenen får forbrenningen i gang, er det jeg kommer på i farten som hjelper på det å gå ned i vekt. Selv har jeg gått ned 14 kg i løpet av de 6 siste mnd ved hjelp av trening alene. Klarer ikke for mitt bare liv å holde meg til noen diett, så da må det trening til. :-) Lykke til! Mvh Leyla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2004 #6 Del Skrevet 25. oktober 2004 Takk for alle tipsene jeg har fått :-) Jeg får kaste meg på sykkelen.....skal prøve å få syklet 5-10 km 5 dager i uka. Det må da sette fart på disse kiloene. Jeg klarer heller ikke holde noe diett, derfor trener jeg, men den treninga jeg har gjort har tydeligvis vært for lite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 25. oktober 2004 #7 Del Skrevet 25. oktober 2004 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 26. oktober 2004 #8 Del Skrevet 26. oktober 2004 Takk for alle tipsene jeg har fått :-) Jeg får kaste meg på sykkelen.....skal prøve å få syklet 5-10 km 5 dager i uka. Det må da sette fart på disse kiloene. Jeg klarer heller ikke holde noe diett, derfor trener jeg, men den treninga jeg har gjort har tydeligvis vært for lite Treningen bør vare minst en halv time for å ha effekt, står det diverse steder på internett. Når jeg sykler, sykler jeg i minst en halv time. Da står km-telleren på 9,5 - 10 km. Stort sett sitter jeg på sykkelen til rumpa verker (ca 50 minutter), og så går jeg heller tur de neste to dagene før jeg hopper på sykkelen igjen. :-) Leyla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå