Gå til innhold

Hvorfor har nigerianere så mye rart for seg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke en rasistisk tråd bare så det er sagt. Kjenner noen nigerianere som er vokst opp i Norge og har ikke noe imot de i det hele tatt. Men hva er greia med at de driver med overtro og generelt har mye rart for seg? At de tror barn og katter hekser og homofile og støter de vekk fra lokalsamfunnet. Hvordan kan de være så grusomme? Ref den stakkars gutten på 2 år eller hva han var som de trodde var heks. Nå vet jeg at det er mye fattigdom der nede, men likevel.. hvor er medmenneskeligheten og empatien? Er visst generelt mye vold der og ikke et hyggelig sted å bo etter det jeg har skjønt. 

Anonymkode: b92ae...897

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fordi  IQ nivået i dette landet er på rundt 70.  En stor prosent av befolkningen har 0 utdannelse og er analfabeter.  Det blir som om den tida i Norge da mange trodde på troll og tusser, vi visste jo ikke bedre.   De voldtar også nyfødte pikebarn over en lav sko fordi de tror det skal kurere AIDS: 

Endret av DreamOn
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, DreamOn skrev:

Fordi  IQ nivået i dette landet er på rundt 70.  En stor prosent av befolkningen har 0 utdannelse og er analfabeter.  Det blir som om den tida i Norge da mange trodde på troll og tusser, vi visste jo ikke bedre.   De voldtar også nyfødte pikebarn over en lav sko fordi de tror det skal kurere AIDS: 

Men har de så mye mindre IQ i Nigeria enn andre land i Afrika? Ikke at jeg kjenner til forholdene i andre land der nede så godt, men etter de historiene jeg har lest i aviser og etter det jeg har hørt av mine venner som har oppholdt seg der nede i lang tid blir jeg helt sjokkert! Har de ingen form for samfunnsopplysning der? De fleste mennesker er jo født med en moral, de får beskjed av mor og far hva som er rett og galt. Bare se på dette Boko Haram.. hva slags oppdragelse har de fått? Syns det er veldig skummelt. 

AnonymBruker
Skrevet

Bare kulturen som er sånn.

Anonymkode: 3a6af...0df

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men har de så mye mindre IQ i Nigeria enn andre land i Afrika? Ikke at jeg kjenner til forholdene i andre land der nede så godt, men etter de historiene jeg har lest i aviser og etter det jeg har hørt av mine venner som har oppholdt seg der nede i lang tid blir jeg helt sjokkert! Har de ingen form for samfunnsopplysning der? De fleste mennesker er jo født med en moral, de får beskjed av mor og far hva som er rett og galt. Bare se på dette Boko Haram.. hva slags oppdragelse har de fått? Syns det er veldig skummelt. 

Vi brant hekser (les helt vanlige kvinner)  her til lands også for noen få hundre år siden mens almennheten gladelig så på. Empati og medmenneskelighet er både medfødt og tillært. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, DreamOn skrev:

Vi brant hekser (les helt vanlige kvinner)  her til lands også for noen få hundre år siden mens almennheten gladelig så på. Empati og medmenneskelighet er både medfødt og tillært. 

Vi gjorde det og det er ikke VÅR feil faktum er det norske folk er det mest feige og konfliktsky i hele verden

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare kulturen som er sånn.

Men jeg blir så sint. Å kaste ut en liten unge, nesten en baby, fordi man tror han er en heks. det er så drøyt at jeg har ikke ord. Burde ikke noen fra vesten reise dit og opplyse de? Undervisning? 

AnonymBruker
Skrevet

Nigerianske menn :sikle:

Anonymkode: 8a571...009

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...