ajarRun Skrevet 7. april 2016 #1 Skrevet 7. april 2016 Etter oppfordring av noen lager jeg denne tråden. 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #3 Skrevet 8. april 2016 Kunne ikke brydd meg mindre om hva folk putter i kjeften sin Anonymkode: eff85...d84 4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #4 Skrevet 8. april 2016 det er greit når de dyrker det selv og avliver parpikaen selv. Anonymkode: ba48b...06e 4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #5 Skrevet 8. april 2016 Raskere restitusjon, færre betennelser og sunnere kropp. Ser ikke problemet så lenge man får i seg riktig mengde næringsstoffer Anonymkode: 7a81d...cca 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #6 Skrevet 8. april 2016 Veganere er sikkert ikke teitere enn folk flest. Men veganisme er ulogisk. Vi er biologisk altetere. Og biologisk skapt til det. Veganere proklamerer at plantekost er en sunnere livsstil, og dekker mangler med kosttilskudd. Fordi de kan det i en moderne verden. Men sender man dem lukt inn i et jeger og samler samfunn, der vi kommer fra, ville de fort død ut. Det er en logisk brist. Anonymkode: dfdac...712 13
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #7 Skrevet 8. april 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Veganere er sikkert ikke teitere enn folk flest. Men veganisme er ulogisk. Vi er biologisk altetere. Og biologisk skapt til det. Veganere proklamerer at plantekost er en sunnere livsstil, og dekker mangler med kosttilskudd. Fordi de kan det i en moderne verden. Men sender man dem lukt inn i et jeger og samler samfunn, der vi kommer fra, ville de fort død ut. Det er en logisk brist. Anonymkode: dfdac...712 Generelt sett er ikke verden logisk. Anonymkode: a21a3...84b
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #8 Skrevet 8. april 2016 Fra den samme fyren som var med på spøken "hvordan vite at noen er veganere". Jammen kan kjøttspisere være ganske høylytte og vokale om sine standpunkt også, tror ikke veganere er verre på det området Anonymkode: e14e0...2ba 2
Gjest The damned Skrevet 8. april 2016 #9 Skrevet 8. april 2016 Jeg har aldri skjønt hvorfor folk bryr seg så utrolig mye om hva andre spiser. Hvem bryr seg? Det er deres kropp og om de er overbevist om at det er det rette så bra for dem tenker jeg. Å se ned på noen fordi de ikke spiser kjøtt og lage en tråd om hvor teite de er setter en ikke akkurat i et spesielt godt lys selv da. Dessuten finnes det vel både kjøttspisere og veganere som misjonerer.
Silfen Skrevet 8. april 2016 #10 Skrevet 8. april 2016 Har aldri sett kjøttspisere legge ut på fb o.l. om hvor grusomt det er med de som ikke spiser kjøtt. Omvendt, derimot ... 5
uranus Skrevet 8. april 2016 #11 Skrevet 8. april 2016 1 time siden, Silfen skrev: Har aldri sett kjøttspisere legge ut på fb o.l. om hvor grusomt det er med de som ikke spiser kjøtt. Omvendt, derimot ... Det er vel logisk? Hva er grusomt med å ikke spise kjøtt? 5
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #12 Skrevet 8. april 2016 Ikke noe poeng i å diskutere det åpenbare. Anonymkode: 2206e...25b
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #13 Skrevet 8. april 2016 Folk får bestemmer selv og det gjør meg ingenting. Men når de åpne kjeften for å prøve å overta meg eller gi inntrykk at de synes jeg er en dårlig menneske fordi jeg spiser kjøtt har de gått over en grense. Ser også at det er en del som er ekstremister som synes de er bedre mennesker fordi de "sparer miljøet" gjør meg også kvalm. Anonymkode: 2c9b6...eb3 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #14 Skrevet 8. april 2016 Har skjult flere veganere på fb fra feeden min. De MÅ dele hva de har spist og poengtere at det er uten kjøtt/melk osv. Hvem pokker bryr seg? Og alle disse propagandavideoene fra YouTube... Pluss at noen av dem sitter inne der hele dagen og kommenterer alle tråder som har med mat å gjøre. Og de er såååå empatiske blitt, etter at de kuttet ut dyreprodukter! Hva med å bare slappe litt av? Jeg tenker nok de fleste blir lei etter en stund og gir opp misjoneringen og kostholdsregimet de vier livet sitt til. Anonymkode: 66001...ca2 4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #15 Skrevet 8. april 2016 Enig! Hilsen veganer! (Hyyyl! Vi er ikke en homogen gruppe 😱) Anonymkode: 2d435...2e6 1
exictence Skrevet 8. april 2016 #16 Skrevet 8. april 2016 8 timer siden, ambivalentReaction skrev: Etter oppfordring av noen lager jeg denne tråden. Mener du virkelig dette? Da vil jeg si du ikke kan være særlig omgjengelig.
*Maja* Skrevet 8. april 2016 #17 Skrevet 8. april 2016 Jeg skulle gjerne hatt en tråd for å diskutere hvor dust det er å legge seg opp i hva andre spiser, om man så er kjøtteter, vegetarianer eller veganer. 4
Zzyzx Skrevet 8. april 2016 #18 Skrevet 8. april 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Veganere er sikkert ikke teitere enn folk flest. Men veganisme er ulogisk. Vi er biologisk altetere. Og biologisk skapt til det. Veganere proklamerer at plantekost er en sunnere livsstil, og dekker mangler med kosttilskudd. Fordi de kan det i en moderne verden. Men sender man dem lukt inn i et jeger og samler samfunn, der vi kommer fra, ville de fort død ut. Det er en logisk brist. Anonymkode: dfdac...712 Mennesket er ekstremt tilpasningsdyktig. Vi har også ekstreme kognitive evner sammenlignet med andre dyr. At noen velger å ikke spise kjøtt eller bruke produkter laget av dyr er et resultat av både tilpasningsdyktighet og kognitive evner. Det er ikke behov for å gå tilbake til et jeger/samler-samfunn for noen av oss, og dersom det var det så tror jeg at altetere hadde hatt like store problemer som veganere. Kanskje til og med større. 2
Silfen Skrevet 8. april 2016 #19 Skrevet 8. april 2016 7 timer siden, uranus skrev: Det er vel logisk? Hva er grusomt med å ikke spise kjøtt? Poenget her er jo ikke hva som er mest logisk eller ikke, men hvem som stadig ser sitt snitt til å henge ut andre pga kostvaner. 1
peppermyntete Skrevet 8. april 2016 #20 Skrevet 8. april 2016 15 timer siden, ambivalentReaction skrev: Etter oppfordring av noen lager jeg denne tråden. Ikke at jeg hadde så mye respekt for deg fra før, men dette tar kaka. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå