nyibyen Skrevet 23. oktober 2004 #1 Del Skrevet 23. oktober 2004 Håret mitt blir bestandig så fint etter å ha brukt den lille balsampakken som man skal ha i håret etter å ha farget det. Uansett hvilket merke det er. Finnes dette å få kjøpt separat i litt større beholder noe sted? Har det et spesielt navn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 23. oktober 2004 #2 Del Skrevet 23. oktober 2004 Dove reklamerer med at de har det, i den nye serien for farget hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 23. oktober 2004 #3 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg bruker L'oreal Casting og der følger det med en liten flaske som skal holde til to behandlinger - men de holder alltid lengre så jeg har et helt lite lager med sånne nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aowi Skrevet 24. oktober 2004 #4 Del Skrevet 24. oktober 2004 Dove reklamerer med at de har det, i den nye serien for farget hår. Denne serien er helt ubukelig :evil: Har aldri hatt så pistrete og tørt hår... står til alle kanter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå