Gå til innhold

Hyyyl! Jeg har ufrivillig fått en stor og stygg leieboer! Hjelp!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det begynner å bli litt vårvarmt nå, og da våkner både Herr og Fru Petter fra sin søte vintersøvn.

Jeg har en han og en diger hun boende på balkongen. De deler balkongen mellom seg på en måte. Hun regjerer på høyre side, - han på venstre. I går var de ute etter at tussmørket hadde senket seg (og jeg skvatt !)

Hun kaller jeg "Erna", og han kan jo da ikke hete annet enn "Jonas" :fnise:

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daryl Dixon

Jeg har helt fobi for at edderkopper og andre ekle kryp skal snike seg ned I skifter og komme seg ned I en pose med havregryn eller mel, og så spiser jeg av det før jeg oppdager krabaten som kravler der nede... hadde aldri tatt sjansen på å la den være på kjøkkenet! Jeg er en stor pyse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daryl Dixon skrev:

Jeg har helt fobi for at edderkopper og andre ekle kryp skal snike seg ned I skifter og komme seg ned I en pose med havregryn eller mel, og så spiser jeg av det før jeg oppdager krabaten som kravler der nede... hadde aldri tatt sjansen på å la den være på kjøkkenet! Jeg er en stor pyse!

Takk for det du skrev! :blomst:

Det du forteller hadde jeg ikke tenkt på! :grøss:

*springe og sjekke melposene osv* (eller jeg sjekker det i morgen heller)

 

Anonymkode: 87db2...fc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Jeg har helt fobi for at edderkopper og andre ekle kryp skal snike seg ned I skifter og komme seg ned I en pose med havregryn eller mel, og så spiser jeg av det før jeg oppdager krabaten som kravler der nede... hadde aldri tatt sjansen på å la den være på kjøkkenet! Jeg er en stor pyse!

Enda verre, om du tygger på den hjemmelagde sjokolademuffinsen din og noe knaser og du drar ut en halvtygd edderkopp :/ Æhrg, så nettopp en video som dukket opp på facebookfeeden min der ei jente hadde stappa kjæreedderkoppen sin i munnen også krøyp den ut. Trodde jeg skulle dø!

Anonymkode: b3550...9ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enda verre, om du tygger på den hjemmelagde sjokolademuffinsen din og noe knaser og du drar ut en halvtygd edderkopp :/ Æhrg, så nettopp en video som dukket opp på facebookfeeden min der ei jente hadde stappa kjæreedderkoppen sin i munnen også krøyp den ut. Trodde jeg skulle dø!

Anonymkode: b3550...9ad

:overrasket: jeg tror at jeg dør nå bare av å ha lest det. Helt seriøst så har jeg alt som kommet i poser som mel, havre, nøtter osv over i bokser med lokk forde jeg er redd det skal krype oppi noe. Fant en melbille i en pose en gang!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han/ hun har fremdeles ikke kommet tilbake, så da regner jeg med at han/ hun har funnet seg et nytt bosted :)

Det er jo også ganske mildt i været nå, så kanskje den bor utendørs? :)

Anonymkode: 87db2...fc9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Winza
1 minutt siden, An0nymBruker skrev:

smileys-busy-560127.gif Vi må ta vare på insektene :ninuskapus:

 

Så lenge de holder seg langt unna meg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

En gang fant jeg to svære edderkopper under dyna da jeg skulle legge meg :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, Catalina Culès skrev:

En gang fant jeg to svære edderkopper under dyna da jeg skulle legge meg :redd:

Jævlig O:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 13.5.2018 den 19.51, Winza skrev:

Så lenge de holder seg langt unna meg 

Det er greit :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 9 måneder senere...
På 14.4.2016 den 20.40, Mis(s)Understood skrev:

Det begynner å bli litt vårvarmt nå, og da våkner både Herr og Fru Petter fra sin søte vintersøvn.

Jeg har en han og en diger hun boende på balkongen. De deler balkongen mellom seg på en måte. Hun regjerer på høyre side, - han på venstre. I går var de ute etter at tussmørket hadde senket seg (og jeg skvatt !)

Hun kaller jeg "Erna", og han kan jo da ikke hete annet enn "Jonas" :fnise:

 

Aww :rodmer: Din beskrivelse av edderkoppene var så koselig. Jeg elsker de små lykkedyrene :) 

Anonymkode: 2f7f8...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 5.4.2016 den 2.17, AnonymBruker skrev:

Herregud ts, det er jo enda verre å bare la den være der hele natta! Hadde dødd av tanken på å våkne opp med den kravlende på meg :( 

Anonymkode: d02cb...f1c

Det har jeg faktisk blitt holdt våken av. Hylte. Så den sprang selvfølgelig. Slo den i hjel med flat hånd i ren refleks. Beina dens spratt alle veier. Plukket dem opp og heiv dem. Veldig morsomt at sengetøyet var skifta den dagen. Måtte vaske meg godt, og skifte hele sengetøyet på nytt. Møkkaedderkopp. 😡

Anonymkode: 876a5...101

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...