AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #1 Del Skrevet 31. mars 2016 Har hatt max uflaks i barndommen med en rekke bilulykker. Nå kjører jeg scooter og øvelseskjører med bil. Problemet er at jeg blir trafikkredd fordi jeg gjentatte ganger utsettes for nestenulykker. Har hatt en rekke stygge forbikjøringer som har satt meg i fare. Senest i dag var det ei dame som brøt vikeplikten og nesten kjørte meg rett ned. Hu stoppet meg og kjeftet selv om det var hennes feil. Dette var veldig ubehagelig. Føler jeg ikke blir tatt seriøst fordi jeg ikke kjører bil. Jeg er godt over 18, jeg har bare ikke hatt råd til billappen før nå. Jeg gruer meg til å kjøre i sentrum. Er dette flere som har samme erfaring? Er det vanlig som mopedfører? Anonymkode: 8475d...b40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #2 Del Skrevet 2. april 2016 Hun som kjefta på deg var bare dum, kanskje hun var redd og sint på seg selv fordi hun ikke så deg, og kjefta gikk utover deg. Forbikjøringer vil du oppleve uansett hva du kjører, bare tenk deg alle lastebilene som ligger og stamper i motbakke mens folk suser forbi selv om det kommer trafikk i mot. Prøv å hold hodet kaldt, det er rasshøl i trafikken. Det trenger ikke å bli deg Anonymkode: cc840...a3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Februarbarn Skrevet 2. april 2016 #3 Del Skrevet 2. april 2016 Som vedkommende skriver over meg - det finnes mange uforsvarlige/uoppmerksomme sjåfører der ute. Folk som har mobilen i hånden, ikke kan overholde vikeplikt, fartsgrenser, tar sjanser med dårlig margin ++. Folk som ikke bør ha førerkort. Har hatt lappen i litt over tre år selv. Kjører bil omtrent daglig og er borti slikt omtrent like ofte. Men jeg tar selvkritikk. Jeg har også feilberegnet, men da kan jeg skylde på at andre har plassert seg feil i rundkjøringer eller blinket ut uten å skulle kjøre ut. Jeg vil bare råde deg til å overholde reglene. Vær tålmodig. Er du stresset, så vil det trolig påvirke kjøreevnene dine. Pust. Lykke til med førerkort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #4 Del Skrevet 2. april 2016 moped går så sent og hindrer trafiken som fører til at mange blir irritert og handler irrasjonelt, dessverre. Anonymkode: e206f...79d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StineN Skrevet 15. april 2016 #5 Del Skrevet 15. april 2016 Du får ta plomba i variatoren, luftfilteret, sette på et effektanlegg og dyse opp. så slipper du å føle deg så utsatt i trafikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #6 Del Skrevet 20. april 2016 Følelsen din er riktig, det er ekstra farlig å kjøre tohjuling i trafikken. Anonymkode: d051d...637 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå