Gå til innhold

Dunjakken lekker dun

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to dunjakker, en tykk og en tynnere fra Berghaus, kjøpte begge nov/des 2015.

Begge smitter dun over på genser under og seteryggen i bilen. Skal det være slik? Jeg bruker ofte ullgenser, og de er fulle av små dun etter bruk i jakken, setet i bilen ser ikke ut, nå er det type stoff som trekker til seg på setet i bilen, men allikevel.

Hilsen dun-newbe

Anonymkode: 04a39...9c2

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har to dunjakker, en tykk og en tynnere fra Berghaus, kjøpte begge nov/des 2015.

Begge smitter dun over på genser under og seteryggen i bilen. Skal det være slik? Jeg bruker ofte ullgenser, og de er fulle av små dun etter bruk i jakken, setet i bilen ser ikke ut, nå er det type stoff som trekker til seg på setet i bilen, men allikevel.

Hilsen dun-newbe

Anonymkode: 04a39...9c2

Jeg har også en dunjakke som er helt forferdelig i bilen.. Masse fjær etter hver tur.

Anonymkode: f2808...7dc

Skrevet

Jeg synes alle dunjakker og kåper lekker litt dun. Det tror jeg er ganske normalt at noe kommer ut fra sømmene. Men spørs hvor mye.

Du sier ullgenseren og seteryggen i bilen er fulle av små dun. Det skal det ikke være. Men litt må du regne med.

AnonymBruker
Skrevet

Gå over til f eks Canada Goose. De lekker ikke

Anonymkode: 053fd...748

AnonymBruker
Skrevet

Gå tilbake til butikken og klag. Ta bilde av bilsetet og vis det i butikken slik at de forstår problemet. 

Anonymkode: 8a8a5...eb3

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gå over til f eks Canada Goose. De lekker ikke

Anonymkode: 053fd...748

sånt anbefaler man ikke folk! æsj!!! 

Anonymkode: 7c6c4...b56

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gå tilbake til butikken og klag. Ta bilde av bilsetet og vis det i butikken slik at de forstår problemet. 

Anonymkode: 8a8a5...eb3

TS har hatt den i 4mnd sikkert stukket hull på den selv tviler på det at hjelper.

Anonymkode: e383d...b23

Skrevet

Ingen av mine tre dunjakker er slik. Jeg ville klaget. 

Skrevet

Det skal ikke være slik, en del jakker kan "lekke" litt dun helt i starten men ikke slik som du forteller. Definitivt noe du skal klage på! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...