Gå til innhold

Søtsug etter maten, hva gjør dere?

Gjest Litjmæ

Anbefalte innlegg

jeg har begyndt med og bare spise snop og drikke brus i helgene..når jeg kjenner at søtsuget kommer tar jeg meg en youghurt..hjelper alltid!

tror jeg også skal kjøpe meg en liten boks med krom..

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Litjmæ
jeg har begyndt med og bare spise snop og drikke brus i helgene..når jeg kjenner at søtsuget kommer tar jeg meg en youghurt..hjelper alltid!

tror jeg også skal kjøpe meg en liten boks med krom..

lykke til!

Takk :-) Brus har jeg også mer eller mindre kuttet ut, unner meg det en og annen lørdag, men har blitt mye flinkere til å velge vann i stedet. Lykke til du også! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det sånn jeg også selv om jeg spiser veldig sunt og riktig. Spiser 6 måltider om dagen, kun langsomme karbs og masse proteiner. Skeier ut litt i helgen da...

Men etter middag får jeg så sinnsykt lyst på noe søtt. Jeg klarer å styre meg da, spiser noe usaltede nøtter eller noe. Men føler jeg blir helt desperat etter noe søtt, det er vel bra jeg ikke har noe i hus på hverdagene. For min del tror jeg det rett og slett kommer av at jeg synes det er så innmari godt med snop! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Jeg har det sånn jeg også selv om jeg spiser veldig sunt og riktig. Spiser 6 måltider om dagen, kun langsomme karbs og masse proteiner. Skeier ut litt i helgen da...

Men etter middag får jeg så sinnsykt lyst på noe søtt. Jeg klarer å styre meg da, spiser noe usaltede nøtter eller noe. Men føler jeg blir helt desperat etter noe søtt, det er vel bra jeg ikke har noe i hus på hverdagene. For min del tror jeg det rett og slett kommer av at jeg synes det er så innmari godt med snop! :ler:

:Nikke:

Ellers går det jo å spise litt sjokolade...

Men det er jo ikke så lett da! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker te når jeg får lyst på noe (og det får jeg stort sett etter middag og foran tv...) Glovarm, så den varer lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...