ajarRun Skrevet 23. mars 2016 #1 Del Skrevet 23. mars 2016 http://www.adressa.no/nyheter/sortrondelag/2016/03/22/Det-er-snakk-om-%C3%B8velseskj%C3%B8ring-12465723.ece?cx_Deling=AddThis Hva er greia med dem? Hvorfor øvelseskjører folk på så teite plasser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #2 Del Skrevet 23. mars 2016 Man må lære seg å kjøre i bolighus og transformatorer like mye som E6 og sinsenskrysset. Like greit å bare hoppe i det først som sist. Anonymkode: e87e4...80f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 23. mars 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 23. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Man må lære seg å kjøre i bolighus og transformatorer like mye som E6 og sinsenskrysset. Like greit å bare hoppe i det først som sist. Anonymkode: e87e4...80f Haha, jeg bruker å starte på bryggen. Da kan jeg snakke om hvordan mercedesen ikke flyter men bobler gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Splitterpine Skrevet 23. mars 2016 #4 Del Skrevet 23. mars 2016 Kanskje greit å holde seg til en tom parkeringsplass, frem til man vet forskjell på brems og gass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 23. mars 2016 #5 Del Skrevet 23. mars 2016 Hvor skulle de heller vært? På trafikert vei? Et sted må man starte (Som gjerne er en parkeringsplass) og et sted må være neste steg, og dette virker fra hva ser ut som et fint sted for neste steg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #6 Del Skrevet 24. mars 2016 20 timer siden, VinterSnø skrev: Hvor skulle de heller vært? På trafikert vei? Et sted må man starte (Som gjerne er en parkeringsplass) og et sted må være neste steg, og dette virker fra hva ser ut som et fint sted for neste steg. Helt enig, men det virker ikke som eleven var helt klar for "neste steg" på en god stund enda. De skulle nok tatt noen åttetall til på parkeringsplassen først! Anonymkode: ee7b4...b7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 25. mars 2016 #7 Del Skrevet 25. mars 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt enig, men det virker ikke som eleven var helt klar for "neste steg" på en god stund enda. De skulle nok tatt noen åttetall til på parkeringsplassen først! Anonymkode: ee7b4...b7e Det er sant. Eller så fikk elevene panikk når han først gjorde feil. Ikke første som gjør det, selv yrkessjåfører har gjort det. Jmf f.eks bussulykken på Carl berner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 26. mars 2016 Forfatter #8 Del Skrevet 26. mars 2016 17 timer siden, VinterSnø skrev: Det er sant. Eller så fikk elevene panikk når han først gjorde feil. Ikke første som gjør det, selv yrkessjåfører har gjort det. Jmf f.eks bussulykken på Carl berner. Du mener han som viket for ambulansen inn i en trikk? Han ble jo frikjent, og havarikommisjonen mente ingen hadde skyld i ulykken. Den 23.3.2016 at 22.15, VinterSnø skrev: Hvor skulle de heller vært? På trafikert vei? Et sted må man starte (Som gjerne er en parkeringsplass) og et sted må være neste steg, og dette virker fra hva ser ut som et fint sted for neste steg. Jeg ville begynt på en parkeringsplass og fortsatt på en øde vei med lav fartsgrense. Dog ville jeg neppe turt å kjøre med noen uten å ha ekstra pedaler, elevene finner på så mye rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #9 Del Skrevet 26. mars 2016 1 time siden, ambivalentReaction skrev: Du mener han som viket for ambulansen inn i en trikk? Han ble jo frikjent, og havarikommisjonen mente ingen hadde skyld i ulykken. http://www.nrk.no/ostlandssendingen/bussulykken-pa-carl-berner-2013-1.11419767 Anonymkode: 5d504...549 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 26. mars 2016 #10 Del Skrevet 26. mars 2016 18 timer siden, ambivalentReaction skrev: Du mener han som viket for ambulansen inn i en trikk? Han ble jo frikjent, og havarikommisjonen mente ingen hadde skyld i ulykken. Jeg ville begynt på en parkeringsplass og fortsatt på en øde vei med lav fartsgrense. Dog ville jeg neppe turt å kjøre med noen uten å ha ekstra pedaler, elevene finner på så mye rart. Ikke den ulykken nei. Men hun på Carl berner ble også frikjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå