Gå til innhold

Har noen lyst til å bli tagget? Øvelse


Gjest Bossa Nova

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, jeg er med! :hallo:

Jeg irriterer meg over at taggefunksjonen er så uberegnelig. Noen ganger fungerer funksjonen som den skal, og andre ganger er det klin umulig uansett hva jeg gjør. Hvis jeg skal tagge noen, og ikke får det til, hjelper det ofte å ta en pause og prøve på nytt.

Jeg har lyst til å skrive i tråden Nevn en bruker du liker, men det er helt håpløst å få til å tagge alle navnene jeg vil ha med. Det funger ofte for de tre-fire første navnene, men så er det bom stopp.

Edit - jeg prøvde å tagge brukernavn da jeg skrev dette innlegget, men fikk det ikke til.

Endret av Perelandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå funker det! 

@AnonymBruker  @Bossa Nova @minister-mio @Polly Ester 
- men gleden viste seg dessverre å bli kortvarig: @Hoppetaujenta @Jacklost @Frida @ambivalentReaction

Det blir som når svensken skulle si fra om blinklyset virket: funkar funkar inte funkar funkar inte

Edit:

@Perelandra Og nå virker det igjen! Jeg lukket nettleseren, åpent den på nytt, og da fikk jeg det til. Jeg gjør det samme hver gang jeg tagger, og bruker stor forbokstav, likevel er funksjonen helt uberegnelig. Prøver igjen @Perelandra, nei nå går det ikke.

Endret av Perelandra
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe rart med hele forumet (er problemer med siteringer også). Enten det er på nettbrett eller pc. Det er som du sier, @Perelandra (og nå funket siteringen perfekt) - det er litt som svenske blinklys... 

Jeg har allikevel lagt merke til at siteringen funker, bare at noen ganger må jeg bruker liten bokstav, noen ganger mellomrom, og noen ganger må jeg gå tilbake og skrive på nytt hvis det ikke funker første gangen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Funker det i dag da mot tro, og eventuelt hvor mange navn greier jeg å tagge før funksjonen slutter å virke? Jeg vet ikke om det bare er tilfeldig, men for meg ser det ut som taggefunksjonen slutter å virke hvis jeg skriver tekst før jeg prøver å tagge. Starter jeg innlegget med å tagge brukernavn, går det bedre, men uansett slutter det å funke igjen etter tre-fire navn.

Prøver nå: @Perelandra @AnomymBruker. Huff, dette var dårlige greier! Ingen! :kjefte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Den 7.5.2016 at 12.51, Karou skrev:

Håpar det går greit at eg øvar meg på å tagge deg @Perelandra

Det funka!

Alt i orden! 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Annonse

På 22.3.2016 den 16.46, Bossa Nova skrev:

Tenkte å øve meg på å tagge. Får det ikke til. 

Prøver på meg selv @Bossa Nova.

Trenger frivillige.

Ja!!! :hoppendeglad:Tagg meg :mynona:

Anonymkode: 80562...c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.4.2016 den 7.54, Gjest Tekola skrev:

Ryddet for tull.

Tekola, admin.

 Svensk eller norsk tull? :) 

Anonymkode: 80562...c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.3.2016 den 17.14, Perelandra skrev:

Funker det i dag da mot tro, og eventuelt hvor mange navn greier jeg å tagge før funksjonen slutter å virke? Jeg vet ikke om det bare er tilfeldig, men for meg ser det ut som taggefunksjonen slutter å virke hvis jeg skriver tekst før jeg prøver å tagge. Starter jeg innlegget med å tagge brukernavn, går det bedre, men uansett slutter det å funke igjen etter tre-fire navn.

Prøver nå: @Perelandra @AnomymBruker. Huff, dette var dårlige greier! Ingen! :kjefte:

Det har vært slik for meg også i over et år tror jeg, at det er vanskelig å tagge. Man får til å tagge en men ikke flere brukere i samme innlegg.

Anonymkode: 80562...c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Takk! :klem1:

 Anonymkode: 80562...c7c

Men hva skjer egentlig da? :klo: 

Får samtlige "Anonyme Brukere" beskjed om at man har blitt tagget i denne tråden?        

:mynona:    

Anonymkode: e3e7c...422

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...