Gå til innhold

Terminliste Sept. - Okt. 2016


Fiberhusk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

9 timer siden, Bokdamen skrev:

Stemte for meg og! Tror heller ikke på sånt, men hadde en periode da jeg var yngre der jeg var veldig opptatt av stjernetegn. Og den delen av meg er veldig glad for at mini og jeg har stjernetegn som "passer bra sammen" :P

Hehe, så artig. Holdt mye på med astrologi før selv, men ikke nå lenger. Har veldig mange jomfru-venner da, og håper kanskje at jeg kan få bra kjemi med minien også :tongue: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jeg fikk ny termin på UL. 28.sept.  ikke mye forskjell :P og jordmor mente da at det er en liten jente! :babyjente:

Endret av supernaturalfan
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

@Jessica Jones, gratulerer! Selv beholdt vi terminen på 20. oktober, siden det var IVF og rimelig sikkert med befruktningstidspunkt. 

Vi venter en liten gutt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt i tvil om jeg kan hive meg med her. Gi beskjed hvis ikke det passer : Har termin 3 november, men venter tvillinger så vet at de kommer i oktober 😀😀 da man blir satt i gang litt før når man har to. Venter 1 gutt og ei jente  ( tror de) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jessica Jones skrev:

Jeg har fått ny termin, 26.oktober venter vi en liten pike :rodmer:

Gratulerer! Alt vel på ultralyd? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bokdamen skrev:

Gratulerer! Alt vel på ultralyd? 

Tusen takk :) Alt vel ja, mini lå med ryggen til så må tilbake slik at de får kikket på hjertet også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jessica Jones skrev:

Tusen takk :) Alt vel ja, mini lå med ryggen til så må tilbake slik at de får kikket på hjertet også :)

Det var på nippet for oss og, han lå med ryggen limt ned i bekkenet, men snudde seg i siste øyeblikk så de fikk sjekket. Må dere vente lenge på ny time? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann! Jeg var på UL i går og fikk se en nydelig liten jente <3 Termin er 23.oktober :) 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 20.5.2016 at 18.25, Bokdamen skrev:

Det var på nippet for oss og, han lå med ryggen limt ned i bekkenet, men snudde seg i siste øyeblikk så de fikk sjekket. Må dere vente lenge på ny time? 

Veldig sent svar, men har hatt ferie noen dager :) Nei, vi fikk time uken etter vi, var mye ledig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jessica Jones skrev:

Veldig sent svar, men har hatt ferie noen dager :) Nei, vi fikk time uken etter vi, var mye ledig :) 

Godt å høre, regner med alt var somdet skulle? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

34 minutter siden, Bokdamen skrev:

Godt å høre, regner med alt var somdet skulle? 

Ja, alt var på stell. Veldig betryggende at man får en ny time for å sjekke at alt ser bra ut og man føler seg ivaretatt :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...