Gå til innhold

Terminliste Sept. - Okt. 2016


Fiberhusk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

9 timer siden, Fiberhusk skrev:

Enig med deg :)  Vi skulle egentlig ikke det, men  valgte det alikevel. Ble alt for nysgjerrige og ville ha mer identitet på den der inne! :sjenert: 

Har fått vite nesten sikkert hva det er, men har OUL til uken, venter med å være overbevist til da :fnise:

Jeg lager lett en gutt/jente/hemmeligliste altså, for de som vil være med på det! 

haha, ja vi får se om jeg ikke ombestemmer meg når det kommer til stykket :fnise: Jeg er kjent for å være supernysgjerrig, men sett meg gjerne opp på en hemmelig-liste :P (enn sålenge... :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det lagt inn jente/gutt/hemmelig-liste! Hyl ut når dere vil ha med kjønn :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 4.4.2016 at 18.49, Fiberhusk skrev:

Da er det lagt inn jente/gutt/hemmelig-liste! Hyl ut når dere vil ha med kjønn :laugh:

Du kan gjerne legge inn gutt på meg ;) Merker at det for meg ble litt ekstra ekte nå som vi vet at det er en gutt. Kan si han (det gjorde jeg uansett, men det er en dialektgreie) og mene det. Pluss at jeg kan så smått begynne å se ham for meg og lurer på om han vil ligne på babybilder av faren 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ‎09‎.‎04‎.‎2016 at 21.18, Sarah1991 skrev:

Vi skal ønske en liten gutt velkommen til verden den 2. September😄

Så koselig! Gratulerer! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig høy guttefaktor! Føles som om alle jeg vet om som er gravid skal ha gutter ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må jaggu stille meg i rekken av guttebabyer også! Termin ble flytta én dag, til 13.september. 

 

@Fiberhusk Endrer du for meg?

Endret av Hønselouisa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, frogner skrev:

At det skulle bli gutt hos oss var "som bestilt" i følge den kinesiske fødselskalenderen, er det flere dette stemmer for? :fnise: Jeg er ikke overtroisk altså, men syns jo det er litt festlig når det stemmer.

http://www.babyverden.no/Gravid/Diverse/Gutt-eller-jente/Kinesisk-fodselskart/

Ifølge den blir det gutt for oss også, men om dette stemmer eller ei vet jeg ikke før i september :tongue: morsomt å teste ut alle myter og kjerringråd for å tippe kjønn :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎14‎.‎04‎.‎2016 at 19.20, Hønselouisa skrev:

Jeg må jaggu stille meg i rekken av guttebabyer også! Termin ble flytta én dag, til 13.september. 

 

@Fiberhusk Endrer du for meg?

Jeg fikser! :tommelopp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎15‎.‎04‎.‎2016 at 19.22, frogner skrev:

At det skulle bli gutt hos oss var "som bestilt" i følge den kinesiske fødselskalenderen, er det flere dette stemmer for? :fnise: Jeg er ikke overtroisk altså, men syns jo det er litt festlig når det stemmer.

http://www.babyverden.no/Gravid/Diverse/Gutt-eller-jente/Kinesisk-fodselskart/

I følge den skulle vi fått gutt, det stemte ikke :laugh: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 15.4.2016 at 19.22, frogner skrev:

At det skulle bli gutt hos oss var "som bestilt" i følge den kinesiske fødselskalenderen, er det flere dette stemmer for? :fnise: Jeg er ikke overtroisk altså, men syns jo det er litt festlig når det stemmer.

http://www.babyverden.no/Gravid/Diverse/Gutt-eller-jente/Kinesisk-fodselskart/

Stemte for meg og! Tror heller ikke på sånt, men hadde en periode da jeg var yngre der jeg var veldig opptatt av stjernetegn. Og den delen av meg er veldig glad for at mini og jeg har stjernetegn som "passer bra sammen" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...