AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #1 Skrevet 21. mars 2016 Fikk du løs og slapp hud etter slanking? Eller ble huden som før, eller kanskje til og med strammere? Hvor mye veide du før og etter slankingen, og hvor lang tid brukte du på å gå ned i vekt? Anonymkode: 8db5c...c40
ClosedParadise Skrevet 21. mars 2016 #3 Skrevet 21. mars 2016 Juli, 74 kg. Oktober, 59 kg. Raste ned i vekt pga mye jobb, lite mat og en dose kjærlighetssorg. Fikk ingen slapp hud. Men jeg var i aktivitet omtrent hele tiden.
ajarRun Skrevet 21. mars 2016 #4 Skrevet 21. mars 2016 1 minutt siden, ClosedParadise skrev: Juli, 74 kg. Oktober, 59 kg. Raste ned i vekt pga mye jobb, lite mat og en dose kjærlighetssorg. Fikk ingen slapp hud. Men jeg var i aktivitet omtrent hele tiden. Har ingen tro på at du noen sinne har vært tjukk
ClosedParadise Skrevet 21. mars 2016 #5 Skrevet 21. mars 2016 Et øyeblikk siden, ambivalentReaction skrev: Har ingen tro på at du noen sinne har vært tjukk Jeg var ikke tjukk. Det var mye muskler, som rant rett av. Heldigvis noe igjen
ajarRun Skrevet 21. mars 2016 #6 Skrevet 21. mars 2016 4 minutter siden, ClosedParadise skrev: Jeg var ikke tjukk. Det var mye muskler, som rant rett av. Heldigvis noe igjen Heldigvis er spinkle jenter også søte da. Og det er jo ikke helt den typen slanking TS spør om. Regner med hun vil vite om noen som har msitet masse fett.
ClosedParadise Skrevet 21. mars 2016 #7 Skrevet 21. mars 2016 Et øyeblikk siden, ambivalentReaction skrev: Heldigvis er spinkle jenter også søte da. Og det er jo ikke helt den typen slanking TS spør om. Regner med hun vil vite om noen som har msitet masse fett. Hehe ja. Alle er søte på hver sin måte jeg mistet selvfølgelig også fett, men mest muskler. Heldigvis har jeg vært heldig med huden min, som rakk å følge med vekttapet. Jeg gikk i allefall ned mye på kort tid. Ikke til å anbefale. Så Ts, gi kroppen din tid og lytt til den. For den sier hardt ifra når den er drit lei. lykke til Ts
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #8 Skrevet 6. mai 2016 Den 20.03.2016 at 2.59, AnonymBruker skrev: Fikk du løs og slapp hud etter slanking? Eller ble huden som før, eller kanskje til og med strammere? Hvor mye veide du før og etter slankingen, og hvor lang tid brukte du på å gå ned i vekt? Anonymkode: 8db5c...c40 Jeg går opp og ned med massen da. Etter fødselen ble jeg overvektig, det gikk bedre etter slankekuren, men deretter fikk jeg andre barn og det gikk løst helt vilt. Jeg går ned i vekt nå, men legger ikke merke om huden ble slapp eller ekstra hengende. Men har ikke oppnås startvekta heller. Huden er ekstra stram, er bare 31 år da. Anonymkode: e4b82...6c4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #9 Skrevet 6. mai 2016 Jeg har gått ned 30 kg uten å bli slapp i huden. Jeg var godt over 40, men jeg tok det over tid, så huden fikk sjansen til å følge med. Anonymkode: 5c70b...672 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #10 Skrevet 6. mai 2016 Den 20. mars 2016 at 3.24, ambivalentReaction skrev: Har ingen tro på at du noen sinne har vært tjukk En er da vel ikke tjukk når en veier 74 kilo? Anonymkode: 34e84...8b7 4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #11 Skrevet 6. mai 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: En er da vel ikke tjukk når en veier 74 kilo? Anonymkode: 34e84...8b7 Klart det! Jeg veier 50 kg, skulle jeg lagt på meg 24 kilo til, så hadde jeg blitt tykk! Anonymkode: 0bb3d...2b6 1
Silfen Skrevet 6. mai 2016 #12 Skrevet 6. mai 2016 Ja, jeg har mye ekstra hud, men så har jeg mistet mye vekt også. I tillegg jobber ikke akkurat alderen for meg mtp huden
kisskissbangbang Skrevet 6. mai 2016 #13 Skrevet 6. mai 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klart det! Jeg veier 50 kg, skulle jeg lagt på meg 24 kilo til, så hadde jeg blitt tykk! Anonymkode: 0bb3d...2b6 HVORFOR går folk alltid ut i fra at det som gjelder for dem selv også gjelder for alle andre? Jeg er 178 høy, har bredt skjelett, og ser overhodet ikke tjukk ut på 74kg. Verken din eller min kropp sier noe som helst om noens andres kropp. 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #14 Skrevet 6. mai 2016 Nja, noe løshud, men overtakende lite ifølge både leger og kirurger. Fikk beskjed om å gi det et år til, og det har faktisk blitt mye bedre. Dette er bare jeg som ser omtrent, synes ikke når jeg står. Brukte 3 år på og gå ned rundt 60 kg, før 120, laveste litt over 60, nå aner jeg ikke, men vil tro jeg ligger mellom 60 og 70 et sted. Lettere med klesstr da jeg slutta å veie meg for lenge siden. Før XXL, nå S på overkropp, M på underkropp. Anonymkode: a3ce3...3e8
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #15 Skrevet 6. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nja, noe løshud, men overtakende lite ifølge både leger og kirurger. Fikk beskjed om å gi det et år til, og det har faktisk blitt mye bedre. Dette er bare jeg som ser omtrent, synes ikke når jeg står. Brukte 3 år på og gå ned rundt 60 kg, før 120, laveste litt over 60, nå aner jeg ikke, men vil tro jeg ligger mellom 60 og 70 et sted. Lettere med klesstr da jeg slutta å veie meg for lenge siden. Før XXL, nå S på overkropp, M på underkropp. Anonymkode: a3ce3...3e8 Jeg har ikke svart tidligere i tråden, men hvor lang tid tok det før det ble bedre med løshuden? Jeg har fått en del løs hud etter andre svangerskap og har fortsatt endel under navlen som henger selvom jeg er slank ellers og har markerte muskler. Det plager meg, men har håp om at det kan bli litt bedre ettersom det er 10 mnd siden fødsel... Anonymkode: e5d07...96d
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #16 Skrevet 6. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nja, noe løshud, men overtakende lite ifølge både leger og kirurger. Fikk beskjed om å gi det et år til, og det har faktisk blitt mye bedre. Dette er bare jeg som ser omtrent, synes ikke når jeg står. Brukte 3 år på og gå ned rundt 60 kg, før 120, laveste litt over 60, nå aner jeg ikke, men vil tro jeg ligger mellom 60 og 70 et sted. Lettere med klesstr da jeg slutta å veie meg for lenge siden. Før XXL, nå S på overkropp, M på underkropp. Anonymkode: a3ce3...3e8 Meg over, bra jobba forresten!! Anonymkode: e5d07...96d
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #17 Skrevet 6. mai 2016 5 timer siden, kisskissbangbang skrev: HVORFOR går folk alltid ut i fra at det som gjelder for dem selv også gjelder for alle andre? Jeg er 178 høy, har bredt skjelett, og ser overhodet ikke tjukk ut på 74kg. Verken din eller min kropp sier noe som helst om noens andres kropp. Det var vel bare et motsvar på at "en ikke er tjukk" på den vekta. Altså, var den personen som skrev først enda mer påståelig enn den du siterte. Den du siterte påpekte vel bare at det er fullt mulig å være tjukk på 72 kg, fordi hun ville vært det. Anonymkode: 3ce67...a5a
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #18 Skrevet 20. januar 2020 Noen flere? Jeg må ned 40 kilo og er lei meg for at jeg har ødelagt kroppen og får mye ekstra hud som ung Anonymkode: ca597...4d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå