Gå til innhold

Langtidsprøvere


Gjest Hulderjenta

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderjenta

Vi er mange prøvere her inne, og av dem er det en del langtidsprøvere. Mange "kjenner" jeg, men noen er også "flyttet inn" i forumet den senere tid. Så jeg bare tenkte å lage en liten presentasjonstråd for oss som har vært prøvere lenge og sliter med å bli gravide!

Kort presentasjon av oss:

Jeg (26, men blir veldig snart 27) og min Huldermann (25) har vært prøvere siden april 2003, er pr dags dato i PP 19. Ingen barn fra før, aldri vært gravid. Vi sliter pga dårlig sædkvalitet, og har svært små sjanser for naturlig befruktning. Vi skal (forhåpentligvis) i løpet av vinteren få assistert befrutning, og har en time på KK i slutten av november i forhold til det. Ser sånn fram til den timen, da får vi endelig vite noe konkret! :hoppe: Vi har ventet så lenge...

Bare puttet inn alderen vår... Og så kan jeg legge til at vi har vært sammen siden 1997 :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klappe: til Huldra...god ide!!!

Madden: 26 år

Mannen: 33 år

Gift i litt over ett år. Samboere siden 1999

Barn fra før: ingen

Jeg og mannen har vært prøvere i tre år. (kommende januar)

Begynte utredningen i juli (etter laaaaang ventetid)

Og er veldig spent på resultatet! Jeg har kjent PCO fra før og manglende eggløsning. Men min kjære mann derimot har svart på hvitt at hans svømmere er kjempedyktige! så vi håper at det skal gjøre susen!!

Problemer underveis: Har hatt flere SA de siste årene. På grunn av manglende eggløsning har vi nå startet med Pergotime. Har hatt god effekt av pergo, men dessverre endte første klaff med en SA i august.

Vi satser på ny frisk!

_________________

Har garanti om at hvis ikke Pergotimebehandlingen har gitt tilfredsstillende resultat innen nyttår, så blir det assistert befruktning på oss i januar/februar 2005. :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en bra ide!

Jeg er 29 år

Mann 33 år

Gift siden 1997

Ingen barn på noen av oss.

Vi har vært prøvere siden Januar 2000. Har prøvd pergotime til å begynne med. Vært til rønken og der var det ikke noe særlig pasasje for eggene mine. Mannen min er i fin form. Har gatt gjennom to IVF. Den siste gangen var for 1 1/2 år siden. Måtte ta en pause for de fant ut at jeg hadde for lang mens til at til at eggene ville feste seg. Har hatt mens opp i 3 uker. Skal inn til ny ivf på nyåret. Blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Jeg er 27 år og mannen er 32.

Sluttet med prevensjon i januar 2003, så vi har vært prøvere snart i 2 år. Er i gang med utredning, men har ikke fått resultat på prøvene. Har ny time i november, så det blir spennede å høre.

Håper på det beste, men frykter det værste :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg (28 )

Mannen (29)

Gift i snart 2,5år, og har vært samboere siden 1997.

Vi har vært prøvere siden mars 2003, er pr dags dato i PP 21, og i gang med pergokur nr.2. Ingen barn fra før. Har vært igjennom utredning uten å finne noen grunn til at vi sliter :roll: Skal gå på to doble pergokurer til etter denne, og skal ha samtale ang. IVF i januar! Men håper jo å klare selv før den tid :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Bamseline: 30år

Mannen: 30år

Prøvere siden 99. Friske svømmere,ingen barn fra før. Var inne til lap i september, begynner på pergo i november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Litle: 21 år

Idefix: 32 år

Samboere, gifter oss til neste sommer.

Er bare i PP11 da, er man da langtidsprøver?

Jeg har en sønn fra før, han har 2 små jenter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyttebæret: 27 (snart 28!)

Tyttebærmannen: 28

Vi har vært prøver siden september 2002 og er inne i vår 26pp. Vi er under utredning og mannen har trolig nedsatt sædkvalitet. Jeg har mulig endo. Vi skal prøve pergo f o m neste pp, før envisning til IVF.

Nå er vi lei!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...