Gå til innhold

Strikkesida på facebook.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For ikke å snakke om daglige spørsmål om hvor man finner mønster til havfrueteppet :ohmy:

Anonymkode: 05f0f...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For ikke å snakke om daglige spørsmål om hvor man finner mønster til havfrueteppet :ohmy:

Anonymkode: 05f0f...dcd

Det har jeg ikke sett på lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, VinterSnø skrev:

Det har jeg ikke sett på lenge.

Har sett det flere dager på rad nå. Seinest for noen minutter siden.

Anonymkode: 05f0f...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, VinterSnø skrev:

Hunder med klær, og ja om de bare tar bilder når det er ferdig ville jeg ikke irritert meg, men når vi må se alle utprøvingene også så blir jeg faktisk lei. 

Ah, ok. Synes hund-med-genser-trådene ofte kan bli interessante. Det er alltid noen som kommenterer "Stakkar :(", andre roper DYREMISHANDLING, og så er krangelen igang :popcorn: Jeg irriterer meg mer over "Se! Mitt kompetente barn tar i et garnnøste og hun er bare 11 år!"-poster. 

 

Men det må jo være et mareritt å administrere så store grupper. 

Anonymkode: 882a2...687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ah, ok. Synes hund-med-genser-trådene ofte kan bli interessante. Det er alltid noen som kommenterer "Stakkar :(", andre roper DYREMISHANDLING, og så er krangelen igang :popcorn: Jeg irriterer meg mer over "Se! Mitt kompetente barn tar i et garnnøste og hun er bare 11 år!"-poster. 

 

Men det må jo være et mareritt å administrere så store grupper. 

Anonymkode: 882a2...687

Enig, all ære til adm. i de store gruppene :) 

Anonymkode: 05f0f...dcd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte innom akkurat nå: Det var Nancykofte, Marius med egen vri, Klompelompe meg her og klompelompe meg der og havfruehalen og nok et spørsmål om Osloanorakken.

Det er ikke negativt ment men jeg tror av og til at den gruppa er best når den er helt ny for en og at når en har vært der en god stund så blir den til en evig lang repetisjon. Jeg blri inspirert jeg også men jeg legger sjeldent ut noe for det frister ikke å vise noe som er blitt vist 1000 ganger før men om jeg føler jeg har vært litt original så hender det jeg slenger ut et bilde.

Jeg blir litt gal av dyrt og billig garndiskusjonene for enkelte er så bombastiske.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir litt koko av "Hvorfor får jeg ikke flere liker for alle andre får så mange buhuhu"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ah, ok. Synes hund-med-genser-trådene ofte kan bli interessante. Det er alltid noen som kommenterer "Stakkar :(", andre roper DYREMISHANDLING, og så er krangelen igang :popcorn: Jeg irriterer meg mer over "Se! Mitt kompetente barn tar i et garnnøste og hun er bare 11 år!"-poster. 

 

Men det må jo være et mareritt å administrere så store grupper. 

Anonymkode: 882a2...687

Og jeg er bare lei av de trådene. Men scroller bare forbi å ser om det er noe annet jeg heller kan se på. =) 

Og ja, all respekt til admins.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All respekt til admins. Uten dem hadde siden vært totalt kaos. De bruker mye av fritiden sin på å holde orden og ro i gruppa. Med så mange medlemmer på en gruppe, kan det lett bryte ut en diskusjon og krangel som kan fortsette ut i det uendelige. Ikke minst mange nye innlegg som ikke har noe på siden å gjøre..

I går dukket det opp et innlegg på strikkesida på facebook. Der hun klagde over at noen får mer "likes" enn andre. Jeg mener, om man er mer opptatt av "likes" enn det man ønsker å vise frem,  burde man gå i seg selv litt. Ta en lang pause fra dataen. Folk kan ikke klikke "like" på noe de ikke ønsker å klikke "like" på. Det blir for dumt. :dry::opplyser:

Er vel ingen som har lyst til å klikke "likes" på hennes innlegg fremover heller, etter denne klageopplysningen på veggen. :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Minlillesky skrev:

All respekt til admins. Uten dem hadde siden vært totalt kaos. De bruker mye av fritiden sin på å holde orden og ro i gruppa. Med så mange medlemmer på en gruppe, kan det lett bryte ut en diskusjon og krangel som kan fortsette ut i det uendelige. Ikke minst mange nye innlegg som ikke har noe på siden å gjøre..

I går dukket det opp et innlegg på strikkesida på facebook. Der hun klagde over at noen får mer "likes" enn andre. Jeg mener, om man er mer opptatt av "likes" enn det man ønsker å vise frem,  burde man gå i seg selv litt. Ta en lang pause fra dataen. Folk kan ikke klikke "like" på noe de ikke ønsker å klikke "like" på. Det blir for dumt. :dry::opplyser:

Er vel ingen som har lyst til å klikke "likes" på hennes innlegg fremover heller, etter denne klageopplysningen på veggen. :fnise:

Hun har et lite poeng da. Det er ikke så gøy å få 5 likes mens neste mann får 500. ... selvfølgelig er det ikke livsviktig, men det blir veldig synlig.  Og det er kjempefine plagg som får få likes også, så det går ikke på det!  

Anonymkode: 31ae8...cc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Strikkesida - for alle dere snakker om? 

Anonymkode: 19858...7af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trykker liker på ting som er litt spesielle og inspirerende og så scroller jeg fort forbi alt det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, dette er kanskje et dumt spørsmål, men jeg håper noen kan hjelpe meg. Det er ikke direkte til Strikkesida, men mer skikk og bruk på facebook-sider generelt. Jeg har lagt ut 4 bilder på ulike håndarbeidssider. To av dem fikk ca 10 likes og et par kommentarer, de andre fikk flere hundre likes og ca 50-100 kommentarer. Jeg ble så stressa av de som fikk god respons, at jeg gjemte meg under en stein og turte ikke åpne facebook på flere dager. Jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg skal svare på alle kommentarene. Hva er rett, hva er galt? En ting er direkte spørsmål om mønster, garn, pinner etc, men hva med alle som sier "Fin!" "Bra arbeid", "Tommel opp" osv. Skal man svare og takke hver enkelt? Det er greit når det er få kommentarer, men ikke når det er 100. Holder det med én kommentar hvor man takker for fine kommentarer og god respons? Hva med alle som kommenterer etter det igjen? Jeg ser noen trykker liker på alle kommentarer de får, er det en god løsning? Det er jo hyggelig at folk tar seg tid til å kommentere et arbeid, men hvordan skal man svare?  

Anonymkode: 882a2...687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, dette er kanskje et dumt spørsmål, men jeg håper noen kan hjelpe meg. Det er ikke direkte til Strikkesida, men mer skikk og bruk på facebook-sider generelt. Jeg har lagt ut 4 bilder på ulike håndarbeidssider. To av dem fikk ca 10 likes og et par kommentarer, de andre fikk flere hundre likes og ca 50-100 kommentarer. Jeg ble så stressa av de som fikk god respons, at jeg gjemte meg under en stein og turte ikke åpne facebook på flere dager. Jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg skal svare på alle kommentarene. Hva er rett, hva er galt? En ting er direkte spørsmål om mønster, garn, pinner etc, men hva med alle som sier "Fin!" "Bra arbeid", "Tommel opp" osv. Skal man svare og takke hver enkelt? Det er greit når det er få kommentarer, men ikke når det er 100. Holder det med én kommentar hvor man takker for fine kommentarer og god respons? Hva med alle som kommenterer etter det igjen? Jeg ser noen trykker liker på alle kommentarer de får, er det en god løsning? Det er jo hyggelig at folk tar seg tid til å kommentere et arbeid, men hvordan skal man svare?  

Anonymkode: 882a2...687

Bare sleng ut en takk i ny og ne, trenger ikke takke hver enkelt person nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykk liker på kommentarene du får 😊

Anonymkode: 31ae8...cc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det Strikkesida - for alle dere snakker om? 

Anonymkode: 19858...7af

Nei, Strikkesida. Heter bare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun har et lite poeng da. Det er ikke så gøy å få 5 likes mens neste mann får 500. ... selvfølgelig er det ikke livsviktig, men det blir veldig synlig.  Og det er kjempefine plagg som får få likes også, så det går ikke på det!  

Anonymkode: 31ae8...cc6

Er jeg den eneste her som ikke bryr meg om andre får mindre eller mer "likes"? Skjønner at det er urettferdig og leit at fine plagg ofte får mindre "likes" enn andre plagg eller lignende. Den skjønner jeg! Det er så utrolig mye fint folk strikker, som fortjener mer oppmerksomhet enn det de får, nettopp fordi personen har gjort en god jobb. Men tror også at folk er litt lei av at "alle" strikker det samme, og at folk er blitt litt mettet av for eksempel "marius mønster", "klompelompe skjørt" med mer. Det finnes så ufattelig mange grunner til at folk ikke trykker/trykker "likes" på et bilde.

Jeg kommer aldri til å trykke "like" på plagg jeg er mettet av. Blar bare fort forbi, og leter til jeg finner noe jeg synes er fint og såpass fint at jeg trykker på "like" knappen.Men blir bare mindre "like" trykking på bilder, fordi jeg heller foretrekker å se på bilde og gå videre til neste.  Det har også mye å si for hvordan man viser frem plagget. 

Jada, jeg skrev om "likes" selv om jeg ikke bryr meg om det, fordi jeg blir irritert over at folk i det hele tatt gidder å lage så mye styr ut av en "like" knapp. Noen kommer alltid til å få mindre likes enn andre, selv om plagget er meget pent. Det kommer alltid til å være en som klager, det kommer alltid til å være en som legger ut bilde for å få masse likes, og de som legger ut bilde for å vise frem det de har laget. 

Koselig med "likes" altså. Det viser jo bare at folk liker det man har laget. Men "likes" er ikke alt. Det er ikke det viktigste liksom..Er bare en knapp man trykker på for å vise at man liker det andre har laget.Kanskje folk burde slutte å sammenligne seg med andres bilder, likes, etc.......


 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ok, dette er kanskje et dumt spørsmål, men jeg håper noen kan hjelpe meg. Det er ikke direkte til Strikkesida, men mer skikk og bruk på facebook-sider generelt. Jeg har lagt ut 4 bilder på ulike håndarbeidssider. To av dem fikk ca 10 likes og et par kommentarer, de andre fikk flere hundre likes og ca 50-100 kommentarer. Jeg ble så stressa av de som fikk god respons, at jeg gjemte meg under en stein og turte ikke åpne facebook på flere dager. Jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg skal svare på alle kommentarene. Hva er rett, hva er galt? En ting er direkte spørsmål om mønster, garn, pinner etc, men hva med alle som sier "Fin!" "Bra arbeid", "Tommel opp" osv. Skal man svare og takke hver enkelt? Det er greit når det er få kommentarer, men ikke når det er 100. Holder det med én kommentar hvor man takker for fine kommentarer og god respons? Hva med alle som kommenterer etter det igjen? Jeg ser noen trykker liker på alle kommentarer de får, er det en god løsning? Det er jo hyggelig at folk tar seg tid til å kommentere et arbeid, men hvordan skal man svare?  

Anonymkode: 882a2...687

Å trykke "liker" på alle kommentarene jeg får, hadde jeg ikke orket. Det kan ta veldig lang tid,om man får mange kommentarer. Men jeg pleier å skrive noe sånt: "Tusen takk for fine tilbakemeldinger <3 " Eller lignende. Det kommer ann på hva jeg har lagt ut, hva som er kommentert eller lignende. Så det holder massevis med en liten takkekommentar :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller de som skriver at de har XXX antall masker og skal felle XX, hvor mange masker er det imellom :ohmy:

HALLO, ta fram kalkulatoren selv og regn det ut da :P

Anonymkode: 05f0f...dcd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...