Gå til innhold

.


Gjest Forum001

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp, jeg måtte fjerne en eggleder etter ex.u. men jeg har blitt gravid med tre barn etter det. Jeg fikk beskjed om at den ene egglederen jeg hadde igjen ville jobbe dobbelt opp for den som mangler. Vet ikke om det stemmer, men barn har det altså blitt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forum001
Den 12. mars 2016 at 0.04, Synne-Marie skrev:
Den 12. mars 2016 at 0.04, Synne-Marie skrev:

Jepp, jeg måtte fjerne en eggleder etter ex.u. men jeg har blitt gravid med tre barn etter det. Jeg fikk beskjed om at den ene egglederen jeg hadde igjen ville jobbe dobbelt opp for den som mangler. Vet ikke om det stemmer, men barn har det altså blitt.

 

 

 

Endret av Leah Sofie E.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Leah Sofie E. skrev:

 

Nei, det er vel ikke så godt å vite hvorfor noen egg fester seg utenfor livmora i stedet for inni. Det fikk jeg aldri noen forklaring på, utover at det var sånt som skjer noen ganger.

Har du vært igjennom det selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forum001
Den 12. mars 2016 at 0.20, Synne-Marie skrev:

Nei, det er vel ikke så godt å vite hvorfor noen egg fester seg utenfor livmora i stedet for inni. Det fikk jeg aldri noen forklaring på, utover at det var sånt som skjer noen ganger.

Har du vært igjennom det selv?

 

Endret av Leah Sofie E.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært gjennom exu og måtte fjerne den ene egglederen.  Vi har hatt problemer med å bli gravid , men er nå tidlig på vei med ivf 😀😀

Anonymkode: fabf3...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Forum001
Den 13. mars 2016 at 7.06, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært gjennom exu og måtte fjerne den ene egglederen.  Vi har hatt problemer med å bli gravid , men er nå tidlig på vei med ivf 😀😀

Anonymkode: fabf3...207

 

Endret av Leah Sofie E.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første ex.u for snart 2 år siden, måtte fjerne eggleder. Min andre ex.u festa seg i arret etter fjerning av eggleder i kanten på livmor og livmor revnet, dette for 15 måneder siden. Ble henvist til prøverør i august, men i september sto jeg med en positiv test i hånda og er nå 29 uker på vei:) har du vært gravid og så opplevd ex.u så vet du iallefall at eggstokkene fungerer og da har du bra muligheter for å bli gravid. lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forum001
Den 13. mars 2016 at 13.22, Tinuwiel skrev:

Min første ex.u for snart 2 år siden, måtte fjerne eggleder. Min andre ex.u festa seg i arret etter fjerning av eggleder i kanten på livmor og livmor revnet, dette for 15 måneder siden. Ble henvist til prøverør i august, men i september sto jeg med en positiv test i hånda og er nå 29 uker på vei:) har du vært gravid og så opplevd ex.u så vet du iallefall at eggstokkene fungerer og da har du bra muligheter for å bli gravid. lykke til! 

 

Endret av Leah Sofie E.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Leah Sofie E. skrev:

Så du fikk arr i kanten på livmor etter at du hadde den første exu, og derfor festet det seg der? Men den egglederen du hadde igjen var fin og i orden?  

Kjekt at du ble gravid :):) 

 

 

Ja, de hadde satt igjen noen få mm av den egglederen de fjernet å da festet neste graviditet seg der. Den jeg har igjen har vist seg å fungere:) grunnen til at jeg ble henvist til IVF var at den egglederen jeg har igjen var de litt usikre på om fungerte som den skulle da det tok lang tid å bli gravid, og så sa legen at når de har operert der flere gang så kan det klusse litt med kroppen. 

Håper du også blir gravid snart:) vi er heldige som har et så bra tilbud her i Norge, om det skulle vise seg å bli vanskelig og ta lang tid for deg så får du hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forum001
Den 13. mars 2016 at 16.21, Tinuwiel skrev:

ÅjJa, de hadde satt igjen noen få mm av den egglederen de fjernet å da festet neste graviditet seg der. Den jeg har igjen har vist seg å fungere:) grunnen til at jeg ble henvist til IVF var at den egglederen jeg har igjen var de litt usikre på om fungerte som den skulle da det tok lang tid å bli gravid, og så sa legen at når de har operert der flere gang så kan det klusse litt med kroppen. 

Håper du også blir gravid snart:) vi er heldige som har et så bra tilbud her i Norge, om det skulle vise seg å bli vanskelig og ta lang tid for deg så får du hjelp

 

Endret av Leah Sofie E.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært gjennom en exu og er nå gravid med barn nr to etter exu'en. Så det burde ikke være noen hindring. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forum001
Den 13. mars 2016 at 17.45, Nótt skrev:

Jeg har vært gjennom en exu og er nå gravid med barn nr to etter exu'en. Så det burde ikke være noen hindring. :)

 

Endret av Leah Sofie E.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Leah Sofie E. skrev:

Godt at du ble gravid igjen etter exu :) Vet du hva årsaken var til exu? 

Nei, det er uvisst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en xu for 3 år siden. Rakk å bli gravid og føde samme år, så tok ikke lang tid å bli gravid igjen :) Hadde en mens imellom. Er nå gravid igjen, ble fort gravid nå også. Vet ikke årsaken til xu. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forum001
Den 13. mars 2016 at 19.39, Superlilje skrev:

Jeg hadde en xu for 3 år siden. Rakk å bli gravid og føde samme år, så tok ikke lang tid å bli gravid igjen :) Hadde en mens imellom. Er nå gravid igjen, ble fort gravid nå også. Vet ikke årsaken til xu. 

 

Endret av Leah Sofie E.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...