Gå til innhold
AnonymBruker

Samletråd for tolking av graviditetstester

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har tatt fem tester totalt nå, 2 strimler på kveld 4 dager før ikm, og to strimler på morgen 3 dager før ikm. Alle strimlene har fått denne typen svekket strek og sterkt synlig strek. Kjøpte CB digital med ukeindikator og testet meg på ettermiddagen, testen kom frem som "ikke gravid". Hva mener dere? Streken sees der pilen på pakningen peker. 46431643_363404314230378_8870842422574186496_n.thumb.jpg.03d93c4a20f746a7aa479d2a1e6acda0.jpg

Anonymkode: af526...2ca

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

frk.Sanna
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har tatt fem tester totalt nå, 2 strimler på kveld 4 dager før ikm, og to strimler på morgen 3 dager før ikm. Alle strimlene har fått denne typen svekket strek og sterkt synlig strek. Kjøpte CB digital med ukeindikator og testet meg på ettermiddagen, testen kom frem som "ikke gravid". Hva mener dere? Streken sees der pilen på pakningen peker. 46431643_363404314230378_8870842422574186496_n.thumb.jpg.03d93c4a20f746a7aa479d2a1e6acda0.jpg

Anonymkode: af526...2ca

Du er nok gravid, men det er for tidlig å ta digital😀👍🏻

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lipglossen

Negativ eller svak positiv? Testet tre dager før forventet mens. Er livredd for skyggestreker/falsk positiv test eller kjemisk.

❤️takk for svar!

B3658703-9DF4-48A4-B49A-8A54B44610C2.jpeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
46 minutter siden, lipglossen skrev:

Negativ eller svak positiv? Testet tre dager før forventet mens. Er livredd for skyggestreker/falsk positiv test eller kjemisk.

❤️takk for svar!

Klart gravid! Gratulerer ❤️❤️❤️

Anonymkode: 766bd...e82

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
kvinne35+
53 minutter siden, lipglossen skrev:

❤️takk for svar!

Ekte positiv :) Gratulerer :):):)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lipglossen

Takk for svar, herlige jenter! Tok en cb nå? 🧐 Hva vil denne si?

22EEB9DE-434B-4B8F-A177-E4F94CCC7E9E.jpeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

frk.Sanna
På 14.11.2018 den 22.36, prøverpåny skrev:

Fikk ny 1-2 uker på CBD i dag 5+0, så hadde nok dessverre rett i mistanken at det er dårlig stigning på HCG. Noen som har lyspunkt å dele om at de har forblitt gravide etter mange kjemiske/tidlige SA?

Hvordan går det med deg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
frk.Sanna
11 minutter siden, lipglossen skrev:

Det betyr at du er gravid😀 Gratulerer😁

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
prøverpåny
13 minutter siden, frk.Sanna skrev:

Hvordan går det med deg?

Takk for omtanken ❤️ I dag falt temperaturen og kjenner at mensen er på vei, og nesten ikke synlig strek på test. Falt helt sammen i bilen på vei til jobb etter å ha levert i barnehagen, så tydelig at hormonene er i fritt fall... Passer ekstremt dårlig at jeg skal ut med kollegaer i dag, men utrolig hvordan man kan opprette en fasade. Har ei kollega som vet endel om prøvingen, men er så utrolig sårt når man er midt oppi det... 😔 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
frk.Sanna
28 minutter siden, prøverpåny skrev:

Takk for omtanken ❤️ I dag falt temperaturen og kjenner at mensen er på vei, og nesten ikke synlig strek på test. Falt helt sammen i bilen på vei til jobb etter å ha levert i barnehagen, så tydelig at hormonene er i fritt fall... Passer ekstremt dårlig at jeg skal ut med kollegaer i dag, men utrolig hvordan man kan opprette en fasade. Har ei kollega som vet endel om prøvingen, men er så utrolig sårt når man er midt oppi det... 😔 

Så synd, da har du nok hatt en kjemisk😔Har dere prøvd lenge? Da var det ikke meningen at du skal være gravid helt enda. Det skjer når man minst aner det❤️

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
prøverpåny
2 minutter siden, frk.Sanna skrev:

Så synd, da har du nok hatt en kjemisk😔Har dere prøvd lenge? Da var det ikke meningen at du skal være gravid helt enda. Det skjer når man minst aner det❤️

Over fire år, så vil si det er lenge.. 🙄 Men har hatt to kjemiske nå mellom de siste prøverørsrundene, så håper at spira sitter snart ❤️

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
frk.Sanna
30 minutter siden, prøverpåny skrev:

Over fire år, så vil si det er lenge.. 🙄 Men har hatt to kjemiske nå mellom de siste prøverørsrundene, så håper at spira sitter snart ❤️

Det var lenge, så forstår at det er ekstra vanskelig for dere dette😔 Uansett det viser iallefall at dere fortsatt kan bli gravide❤️

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lull

Tester som en gal.. Huff.. Jeg tok en test på morgenen idag (den det står 10 på) . Synes den så negativ ut og dro på jobb. Kom hjem og den lå på badet og nå så den positiv ut?? Vet det står at resultatet ikke er gyldig etter fristen? Tok en ny nå (den nederste), er det en strek der? *håpehåpe*

IMG_20181116_164509.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

kvinne35+
4 timer siden, lipglossen skrev:

WOW :) Gratulerer :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
kvinne35+
37 minutter siden, Lull skrev:

Tester som en gal.. Huff.. Jeg tok en test på morgenen idag (den det står 10 på) . Synes den så negativ ut og dro på jobb. Kom hjem og den lå på badet og nå så den positiv ut?? Vet det står at resultatet ikke er gyldig etter fristen? Tok en ny nå (den nederste), er det en strek der? *håpehåpe*

IMG_20181116_164509.jpg

Gratulerer :) Her er det strek du :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
4 timer siden, lipglossen skrev:

Du ser vel at den også er positiv?? Er et plus tegn der..

Anonymkode: 634ba...38e

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lull
16 minutter siden, kvinne35+ skrev:

Gratulerer :) Her er det strek du :)

Klarer ikke helt å tro det! Tusen takk❤️

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lipglossen

Ok! Klarer bare ikke å tro det, i tillegg gjør mensmurringene gjør meg forvirret 😫 Oooog så ser jeg at mange skriver om «kjemisk». Klart jeg blir redd/usikker 😅Hvor stor sannsynlighet er det for kjemisk? 

Ønsker alle en fin fredag ☺️

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Er usikker på om dette bare er skyggestrek eller om den har litt farge. Den var veldig svak, ble nesten borte etterhvert.

28F857A0-0E3F-4764-BADE-3FF6AF162742.jpeg

Anonymkode: 06c99...75b

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Catgirl

Tror dette er riktig plass for meg å posta (bomma litt på gruppa i sted). Er dette en skyggestrek eller ei? Kan de ha sånn farge? Clearblue. 

IMG_20181116_203500.jpg

PicsArt_11-16-08.42.26.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her