Gå til innhold

Ekkel og skremmende opplevelse på hotell!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså, skippergata er jo en av de mest slum gatene i Oslo. Der horene står å selger seg og der dealerne selger dop.
På et ubemannet hotell forstår jeg at mange vankere kan stikke innom, enten for å få litt varme, for å bruke til prostitusjon eller for å stjele. Vil si dere er litt dumme som velger hotell der og som ikke sjekker at døra går i lås, jeg sjekker alltid det, selv hjemme hos meg selv. Hvorfor må du påpeke at det var en neger? Kan du ikke bare si en person? Syns du det er mer skremmende med en neger og mer synd på deg da? Mener ikke å være frekk men jeg tror denne personen var helt harmløs - helt sikkert rusa og forvilla seg inn feil dør, og var ærlig når han påpekte at "hallo du må jo låse døra di, noen værre enn meg kunne faktisk kommet inn, lås døra, døra funker ikke, det kan være farlig så lås den, hadet bra jeg trekker meg ut igjen siden dette åpenbart var feil rom men lås neste gang!"

Anonymkode: 04857...f43

NOK EN GANG; LES INNLEGGET FØR DU KOMMENTERER. Det var ikke VI som booket oss inn på hotellet, men jobben til samboer som fikset dette hotellet til arbeiderne sine! Så samboer måtte jo bare ligge der, lite visste han at hotellet var slik da han ikke har vært noe særlig i Oslo før! Vi trodde jo døra gikk i lås da vi kom inn på rommet for vi hørte det sa klikk i døra, og da trodde vi den var låst. Ja det var dumt å ikke dobbeltsjekke, men sånn var det. Er ikke mer synd på meg fordi det var en neger som kom inn på rommet nei, jeg bare skrev det var en neger, uten at det betyr noe som helst. Gidder ikke forklare nok en gang dette med ordbruken neger. Folk må seriøst slutte å være så forbanna hårsåre når det gjelder ordbruken neger. DET BETYR INGENTING, ikke for meg ihvertfall! Er ikke rasist fordi om jeg bruker det ordet! Ja han var nok harmløs, men når personen ikke går ut av rommet etter å ha gjentatt seg 100 ganger om at døren var ulåst, så blir man redd! Når han i tillegg spør om jeg er naken 2 ganger, ja da blir man REDD! Det var jo JEG som måtte be han gå, to ganger! Ja han var nok harmløs, men når noe slik skjer så blir man jo redd! Jeg tror også at han heller han var ute etter tyveri som en skriver lenger opp her, og rett og slett dreit litt på leggen av at jeg lå inne på rommet. Men når det også banket på døra igjen etter jeg hadde fått han ut, så trodde jeg jo automatisk det var han, så da var det ikke rart jeg ble redd igjen, for hvorfor i huleste skulle han komme tilbake og stå der og banke og rope og ta i dørhåndtaket som en desperado?? Jeg så ikke at det var en annen person før samboer og resepsjonisten kom. Så hele tiden trodde jeg jo det var samme person som var inne på rommet som sto og banket på døra.

Anonymkode: f5199...ac8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, DreamOn skrev:

Neger har vært et skjellsord ihvertfall i 15-20 år.  Har du bodd under en sten?

Nei, det har blitt diskutert i mange år om det er et skjellsord eller ikke. Det er fortsatt mange som bruker ordet med nøytral betydning, for å beskrive en svart person.

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kaller det  å være rimelig uniformerte .   Fæl opplevelse,  men ingen grunn til totalt mentalt sammenbrudd.  

Anonymkode: 9e068...9dd

Det kommer vel helt an på hva slags bakgrunn man har og hvilke tidligere erfaringer man har. Jeg har selv blitt antastet og truet av fremmede menn, og hadde antageligvis gjort i buksa av skrekk hvis det plutselig hadde stått en stor, fremmed, bablende kar på hotellrommet mitt - og som ikke hadde vist tegn til å stikke av umiddelbart når han så det var folk der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skippergata. Ja da. Verdens mest koseligste sted..not.

Område er jo nye norge på godt og vondt. Sentralt og lett tilgang til rus og horer. Mange løse fugler med og uten oppholdstillatelse. Mange innvandrerbutikker. Hva kan gå galt?

Det mest eksotiske er på kveld/natt. Da er det stort sett bare fulle folk, ungdommer og kriminelle som herjer i gatene.

Sjansen for å bli voldtatt eller ranet er sånn ca. 1000x alle andre steder i Norge.

Et eksotisk stykke norge med andre ord.

 

Anonymkode: 58536...d36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skippergata. Ja da. Verdens mest koseligste sted..not.

Område er jo nye norge på godt og vondt. Sentralt og lett tilgang til rus og horer. Mange løse fugler med og uten oppholdstillatelse. Mange innvandrerbutikker. Hva kan gå galt?

Det mest eksotiske er på kveld/natt. Da er det stort sett bare fulle folk, ungdommer og kriminelle som herjer i gatene.

Sjansen for å bli voldtatt eller ranet er sånn ca. 1000x alle andre steder i Norge.

Et eksotisk stykke norge med andre ord.

 

Anonymkode: 58536...d36

Ja det er ikke akkurat noe koselig strøk.

Anonymkode: f5199...ac8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Brob skrev:

Skjønner at det var skremmende for deg. Selv er jeg mer opptatt av ordbruken. Kall meg hva du vil nå, men å kalle noen for n..ordet synes jeg er stygt. That' s me. Det er selvsagt ikke debatten her, men måtte bare si det, 

Hva er galt med å kalle en neger for neger?

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Beklager, men fordi om jeg brukte n ordet så betyr det ikke jeg har noe i mot de fordi! Det har bare blitt et ord en bruker. Men mente ikke noe stygt med det. Kunne jeg endret innlegget kunne jeg kanskje formulert ordbruken litt bedre.

Anonymkode: f5199...ac8

Du har da ikke noe å beklage for, det er ikke noe som heter "n ordet" på norsk.

Anonymkode: 25bac...d8a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...