Gå til innhold

Ekkel og skremmende opplevelse på hotell!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da har du enten bodd på veldig gamle hoteller, kun i utlandet eller noen få utvalgte kommuner. Dette er endret pga. brannsikkerhet. Hvis du har interesse av det kan du Google tilbakerømning, Caledonien e.l.

Anonymkode: b68ab...fbe

Mener du dette med at det tar noen sekunder før døren går i lås?

Er det slik både fra innsiden og utsiden av dørene?

Anonymkode: 3017a...8c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

Jeg fortstår så utrolig godt hvorfor du ble redd. Fy jeg er glad det ikke har skjedd meg. Hotellet burde absolutt gjøre gjestene klar over lås-problematikken,  utrolig dårlig av de. 

Jeg hadde forresten sjekka ut av hotellet fort som fy. Bor dere der enda?

Nei det var siste natten når vi var der. Heldigvis

Anonymkode: f5199...ac8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener du dette med at det tar noen sekunder før døren går i lås?

Er det slik både fra innsiden og utsiden av dørene?

Anonymkode: 3017a...8c4

Man skal ha mulighet til å komme seg inn på rommet igjen, selv uten nøkkelkort ja. Hvor lang tid det tar før den går i lås, hvis den i det hele tatt gjør det, kan jo variere fra hotell til hotell.

Anonymkode: b68ab...fbe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sitronmelis skrev:

Neger, svart person, mørkhudet, uansett hva man sier så er det FEIL. Hva faen ska man kalle dem da? Jeg er jo en hvit person, vi blir kalt hvite, tar vi oss nær av det? NEI. Vi er hvite i huden, de er svarte i huden, SO WHAT? Er så fuckings lei alle som skal hyle og grine om at så fort man kaller en peson for neger, mørkhudet osv så er man rasist. Gå og ta dere en bolle da folkens. Fokuser heller på innlegget til TS istedenfor å komme med denne skjenneprekenen.

BS!  Du røper deg når du omtaler de som  "dem"forøvrig. Ingen oppegående person sier slikt. Og trenger ikke høy IQ for å skjønne at mørkhudet er bedre enn å si neger!   PS våg deg å bruk ordet "neger" I min omgangskrets,  folk vil riste på hodet, le av deg , eller gi deg info for dummies. 

Anonymkode: 9e068...9dd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Brob skrev:

Skjønner at det var skremmende for deg. Selv er jeg mer opptatt av ordbruken. Kall meg hva du vil nå, men å kalle noen for n..ordet synes jeg er stygt. That' s me. Det er selvsagt ikke debatten her, men måtte bare si det, 

Eh, neger er ikke et stygt ord. Du tenker nok på ordet nigger. Neger kommer fra ordet negro som betyr svart. Blir det samme som å mene at black er superstygt, mens svart er ok. Det er samme ord bare på forskjellige språk. 

TS: Jeg hadde nok også blitt svært redd, så jeg forstår deg godt. Samboeren din bør jo nekte å ligge på et slikt hotell når det er jobben som betaler! 

Anonymkode: a075f...65c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

BS!  Du røper deg når du omtaler de som  "dem"forøvrig. Ingen oppegående person sier slikt. Og trenger ikke høy IQ for å skjønne at mørkhudet er bedre enn å si neger!   PS våg deg å bruk ordet "neger" I min omgangskrets,  folk vil riste på hodet, le av deg , eller gi deg info for dummies. 

Anonymkode: 9e068...9dd

Og min kompis kaller seg negern på sosiale medier.......... 

Anonymkode: a075f...65c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Eh, neger er ikke et stygt ord. Du tenker nok på ordet nigger. Neger kommer fra ordet negro som betyr svart. Blir det samme som å mene at black er superstygt, mens svart er ok. Det er samme ord bare på forskjellige språk. 

TS: Jeg hadde nok også blitt svært redd, så jeg forstår deg godt. Samboeren din bør jo nekte å ligge på et slikt hotell når det er jobben som betaler! 

Anonymkode: a075f...65c

Men hva om sjefen hans ikke vil betale for hotellrom på andre og dyrere hotell?

Anonymkode: 3017a...8c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

BS!  Du røper deg når du omtaler de som  "dem"forøvrig. Ingen oppegående person sier slikt. Og trenger ikke høy IQ for å skjønne at mørkhudet er bedre enn å si neger!   PS våg deg å bruk ordet "neger" I min omgangskrets,  folk vil riste på hodet, le av deg , eller gi deg info for dummies. 

Anonymkode: 9e068...9dd

 Så idiotisk, røper meg fordi jeg kaller dem for "dem"? Nei sorry ass, den må du lenger ut på landet med! Man sier jo "dem" uansett hvilken rase eller hudfarge man har. Hadde det vært kinesere så hadde jeg kalt dem "dem" også uten at det skal bety man er rasistisk. Herregud jeg blir helt målløs av enkelte her inne som på liv og død skal kalle andre for rasister når personene de anklager nekter for det.  Makan til oppførsel det er på enkelte. Dere burde heller ta en titt på dere selv før dere hyler ut at andre er rasistiske ved at man kaller utenlandske for "dem", neger eller mørkhudet :roll: 

ps: Hadde aldri ville omgått slike mennesker som deg og din omgangskrets uansett så vær ikke redd ;) 

Endret av Sitronmelis
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrefred! Må folk være så fordømt politisk korrekt absolutt hele tiden? Får helt fnatt! -Å nei! Du kan ikke si ordet neger for da er du rasist. Lurer på hvem som ser på det som et negativt ladet ord her egentlig... "Tror du han skulle voldta deg fordi han var svart eller?"
La oss se på statestikken... Man trenger ikke være rasist selv om fordomsfull, for fordommer kommer fra et sted som regel og av god grunn.
Og; man snakker om et hotell i Skippergata! Et av Oslos mest belastede steder der det flyr khatspisende, rusede negere (oh yes, I did!) hele natten, ingen nordmenn (bortsett fra lugubre gubber på leting etter ei hore) oppholder seg i de gatene på natterstid, for hvorfor skal man? Hvem ville vel ikke blitt redd når man ligger naken og sårbar i en seng på et rom og det kommer en rusa mann som ikke engang vet hvilken dag det er?
Jada, kan møte dem på gata og de vil prate, deale eller whatever, men da sitter man ikke naken alene på et rom uten mulighet for å komme seg unna! Har ventet på det første toget noen ganger etter å ha vært på byen, og de mørke som henger rundt der er up to no good, hyggelige for all del, men det er ikke fordommer, men ren fakta.

Godt det gikk bra og at du fikk låst døra før nestemann kom. For et sted... De hadde nok ikke noen hensikter om å voldta, men var helt sikkert på jakt etter verdisaker.

Anonymkode: 4f7a5...fcd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor valgte bedriften å sjekke inn sine ansatte på et hore hotell?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, skippergata er jo en av de mest slum gatene i Oslo. Der horene står å selger seg og der dealerne selger dop.
På et ubemannet hotell forstår jeg at mange vankere kan stikke innom, enten for å få litt varme, for å bruke til prostitusjon eller for å stjele. Vil si dere er litt dumme som velger hotell der og som ikke sjekker at døra går i lås, jeg sjekker alltid det, selv hjemme hos meg selv. Hvorfor må du påpeke at det var en neger? Kan du ikke bare si en person? Syns du det er mer skremmende med en neger og mer synd på deg da? Mener ikke å være frekk men jeg tror denne personen var helt harmløs - helt sikkert rusa og forvilla seg inn feil dør, og var ærlig når han påpekte at "hallo du må jo låse døra di, noen værre enn meg kunne faktisk kommet inn, lås døra, døra funker ikke, det kan være farlig så lås den, hadet bra jeg trekker meg ut igjen siden dette åpenbart var feil rom men lås neste gang!"

Anonymkode: 04857...f43

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Altså, skippergata er jo en av de mest slum gatene i Oslo. Der horene står å selger seg og der dealerne selger dop.
På et ubemannet hotell forstår jeg at mange vankere kan stikke innom, enten for å få litt varme, for å bruke til prostitusjon eller for å stjele. Vil si dere er litt dumme som velger hotell der og som ikke sjekker at døra går i lås, jeg sjekker alltid det, selv hjemme hos meg selv. Hvorfor må du påpeke at det var en neger? Kan du ikke bare si en person? Syns du det er mer skremmende med en neger og mer synd på deg da? Mener ikke å være frekk men jeg tror denne personen var helt harmløs - helt sikkert rusa og forvilla seg inn feil dør, og var ærlig når han påpekte at "hallo du må jo låse døra di, noen værre enn meg kunne faktisk kommet inn, lås døra, døra funker ikke, det kan være farlig så lås den, hadet bra jeg trekker meg ut igjen siden dette åpenbart var feil rom men lås neste gang!"

Anonymkode: 04857...f43

Jeg synes det hørtes ut som at han var på leting etter ulåste dører og ble forfjamset når han så at noen var "hjemme" slik at han ikke kunne ta for seg på hotellrommet i fred. Han ville aldri ha funnet ut at døra var ulåst med mindre han gikk og kjente på dørene heller. Og hvem går rundt og kjenner på hotelldører nedover en korridor for å opplyse de som ligger der om at dørene deres er låste?

Anonymkode: f5767...316

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selv om du påstår at det ikke er tilfelle, så virker det som om du ble redd på grunn av at mannen var svart. Hvis ikke hadde du vel ikke presisert at han var en "neger". Ut i fra slik du presenterer historien så skjønner jeg ikke vårfornemmelsene trodde at du skulle bli voldtatt? Det virker som en mann som var full/rusa og derfor surret med rommene, gjentok seg selv, ikke visste hva slags dag det var osv. 

Jeg tror du overreagerte litt, eller ble svært paranoid på grunn av egne fordommer. At situasjonen kunne oppleves som ubehagelig har jeg full forståelse for, og selvfølgelig skal det gå an å låse døra på hotellrommet. Har bodd på mange hoteller hvor du aktivt må låse døra selv, og for min egen del sjekker jeg alltid om døra er låst når jeg legge meg. Spesielt på hotell o.l. 

Anonymkode: 8a6cc...86b

Seriøst? Fordommene hennes er bunnsolide pga. statistikken på overfallsvoldtekter i storbyer. Dette var en fremmed mann, så vel som en mørkhudet mann. Hun har all grunn til å være litt redd. :murvegg:

Anonymkode: c62d7...00b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor booka jobben til kjæresten han inn der? Må være  en shady arbeidsplass, hvis det er det de kan tilby sine medarbeidere.

- dere var to stykker, hvorfor gikk ikke en ut, mens den andre stod inne, så dere fikk dobbeltsjekka mekanismen på døra? Særlig når dere bor på hotell i Skippergata? Jeg gjør alltid det, uansett hvor jeg er..

 

Anonymkode: 8241e...b98

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og min kompis kaller seg negern på sosiale medier.......... 

Anonymkode: a075f...65c

Du  - det er klassisk, litt desperat prøve "ta  tilbake " fryktelig ord. Jeg kjenner mange afroamerikanere og kun et par hooligans, project -fyrer  som kaller seg" niggars" , de vokser det av seg.  Og du - åhhhh stakkars deg!  Tenk det store offeret da gitt!  -å ikke si neger. Buhuuuuu dakar.

Anonymkode: 9e068...9dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Fæl opplevelse,  men ingen grunn til totalt mentalt sammenbrudd.  

Anonymkode: 9e068...9dd

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor booka jobben til kjæresten han inn der? Må være  en shady arbeidsplass, hvis det er det de kan tilby sine medarbeidere.

- dere var to stykker, hvorfor gikk ikke en ut, mens den andre stod inne, så dere fikk dobbeltsjekka mekanismen på døra? Særlig når dere bor på hotell i Skippergata? Jeg gjør alltid det, uansett hvor jeg er..

 

Anonymkode: 8241e...b98

Må si meg enig.  Skikkelig sjakk trekk  ! Ta med dama til hotell der rusmisbrukere og horekunder florerer!  

Anonymkode: 9e068...9dd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og min kompis kaller seg negern på sosiale medier.......... 

Anonymkode: a075f...65c

Min venninne kaller seg "hora" på sosiale medier. Derfor er det greit at jeg kaller deg for det?

Anonymkode: 040da...36a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor booka jobben til kjæresten han inn der? Må være  en shady arbeidsplass, hvis det er det de kan tilby sine medarbeidere.

- dere var to stykker, hvorfor gikk ikke en ut, mens den andre stod inne, så dere fikk dobbeltsjekka mekanismen på døra? Særlig når dere bor på hotell i Skippergata? Jeg gjør alltid det, uansett hvor jeg er..

 

Anonymkode: 8241e...b98

Spør ikke meg hvorfor jobben booka hotell i skippergata og på det hotellet. Sikkert fordi det var billig da. Vi trodde jo døren ble låst når vi gikk inn på rommet, for det sa klikk i døra og da hørtes det ut som den ble låst. Samme trodde jeg når samboer reiste på jobb den morgenen for da hørte jeg døra gikk igjen og det klikket kom. På alle hotell jeg har vært på så har døren låst seg selv når man går ut, så da trodde vi jo dette var tilfellet her og. Kommer til å trippelsjekke om hotelldørene er låst i fremtiden etter denne hendelsen ihvertfall.

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må si meg enig.  Skikkelig sjakk trekk  ! Ta med dama til hotell der rusmisbrukere og horekunder florerer!  

Anonymkode: 9e068...9dd

Men herregud da, les innlegget og kommentarene før du kommenterer! For det første var det jobben til samboer som booket hotellet til arbeiderne sine, så samboer kunne jo ikke akkurat si i mot! Og jeg valgte helt selv å komme og overnatte på hotellet da jeg kom for å besøke samboer i Oslo mens han var der. Verken jeg eller samboer har vært noe særlig i Oslo før, så at hotellet kanskje var så shady visste vi ikke.

Anonymkode: f5199...ac8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selv om du påstår at det ikke er tilfelle, så virker det som om du ble redd på grunn av at mannen var svart. Hvis ikke hadde du vel ikke presisert at han var en "neger". Ut i fra slik du presenterer historien så skjønner jeg ikke vårfornemmelsene trodde at du skulle bli voldtatt? Det virker som en mann som var full/rusa og derfor surret med rommene, gjentok seg selv, ikke visste hva slags dag det var osv. 

Jeg tror du overreagerte litt, eller ble svært paranoid på grunn av egne fordommer. At situasjonen kunne oppleves som ubehagelig har jeg full forståelse for, og selvfølgelig skal det gå an å låse døra på hotellrommet. Har bodd på mange hoteller hvor du aktivt må låse døra selv, og for min egen del sjekker jeg alltid om døra er låst når jeg legge meg. Spesielt på hotell o.l. 

Anonymkode: 8a6cc...86b

Jeg visste det. Rasismekortet er nå trukket

Anonymkode: 2f26c...5c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...