Gå til innhold

Ekkel og skremmende opplevelse på hotell!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Brob skrev:

Jeg tror ikke TS er rasist. Hvem som helst ville vel blitt skremt om det sto en fremmed person på rommet, og som i tillegg spør om du er naken. Uansett kjønn på den som allerede har rommet og den som kommer inn og uansett hudfarge.  

Helt enig. Er ikke rasist i det hele tatt. Bare fordi jeg skrev n ordet i hovedinnlegget så betyr det ikke jeg er rasist. Er så lei alle som skal påstå en er rasist bare fordi en skriver ordet neger, eller fordi jeg velger å beskrive hvilken hudfarge personen hadde. Folk er så hårsåre!

Anonymkode: f5199...ac8

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Brob skrev:

Skjønner at det var skremmende for deg. Selv er jeg mer opptatt av ordbruken. Kall meg hva du vil nå, men å kalle noen for n..ordet synes jeg er stygt. That' s me. Det er selvsagt ikke debatten her, men måtte bare si det, 

Ok, nå har omtrent ALLE kommentert at ts har skrevet neger. JA, det var en mann av mørk hudfarge. At det har betydning, nei, for alle del ikke. 

Men om dere som leser ser hva hun faktisk skriver, så burde dere virkelig klare å gå forbi det faktum at hun forklarte hans etnisitet. 

Jeg hadde vært mye reddere for en neger enn en hvit mann, nettopp på grunn av at de har en såpass stor kulturforskjell! 

Og at han banker på, tar i døra og snakker på hugga bugga språk etter å ha gått ut, DET synes jeg var jævlig å lese! 

Anonymkode: 04d9e...230

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Jeg sku likt å se den spinkle resepsjonisten på Thon gjøre noe vettug med en brann, tviler på at fyren ville klart å løfte brannslukningsapparatet engang. Å finne veien til utgangen klarer jeg utmerket godt uten en metroseksuell resepsjonist.

Hva kan en resepsjonist gjøre med et innbrudd? Det er jo en smal sak å fikse, send inn anmeldelse på nettt (politiet gir fint faen) og send kopi og skademelding til forsikringsselskapet for å få pengene refundert. 

Her var det mye negativt om resepsjonister.

Anonymkode: cdaa2...7eb

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Her var det mye negativt om resepsjonister.

Anonymkode: cdaa2...7eb

Mesteparten handlet om en spesifikk resepsjonist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, lipgloss skrev:

Du skriver flere ganger at det er en neger,lurer bare på om hva det har med saken å gjøre ????

Er det av relevanse for oss å vite hva hudfarge typen hadde ????

Hvorfor er det viktig for noen å fortelle hva hudfarge personer har når det ikke er relevant

Du er en sånn som beskytter utenlandske menn fordi han faktisk ikke voldtok ts? 

Jeg forstår godt at hun ble redd! 

Anonymkode: 04d9e...230

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så typisk. Her kommer det en lang historie og utgreiing fra TS, som hun tydeligvis har behov for å prate om, og så sitter hele kakleriet å henger seg opp i bagateller.

Det er jo dere som hisser dere opp og lager styr om ordet neger. Min oppfatning er at TS bare beskrev hendelsesforløpet. Når dere da velger å henge dere opp i den ene detaljen, kan man jo begynne å lure på om det er dere andre som er rasister.

Anonymkode: 8bd3b...fb1

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er så typisk. Her kommer det en lang historie og utgreiing fra TS, som hun tydeligvis har behov for å prate om, og så sitter hele kakleriet å henger seg opp i bagateller.

Det er jo dere som hisser dere opp og lager styr om ordet neger. Min oppfatning er at TS bare beskrev hendelsesforløpet. Når dere da velger å henge dere opp i den ene detaljen, kan man jo begynne å lure på om det er dere andre som er rasister.

Anonymkode: 8bd3b...fb1

Helt enig! Makan til mennesker

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk skal være så innmari politisk korrekte! 

Skjønner utrolig godt at du ble redd, hadde blitt livredd selv, spesielt når det var en utenlandsk mann. Siden de har en helt annen kultur, og et noe ødelagt kvinnesyn. Godt at det endte bra til slutt. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at du ble redd, det er liksom ikke så mye man får gjort når man står der mer eller mindre naken med en mann som ikke vil gå. Men hadde det vært meg hadde jeg bare forsikret meg om at døren var låst når han gikk, og lagt meg igjen. Synes du lagde veldig mye oppstyr av det hele. Ringe samboeren på jobb for å få han til å komme (og gjøre hva?) osv osv. Som du sier virket både mann nummer en og to litt fjerne, ingen av de hadde sikkert planer om å voldta noen, men sannsynligvis var de litt forvirret og visste ikke helt hva de skulle. Men som sagt, skjønner at opplevelsen var skremmende altså. Og alle reagerer jo forskjellig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Snape skrev:

Folk skal være så innmari politisk korrekte! 

Skjønner utrolig godt at du ble redd, hadde blitt livredd selv, spesielt når det var en utenlandsk mann. Siden de har en helt annen kultur, og et noe ødelagt kvinnesyn. Godt at det endte bra til slutt. 

Dette 👆Klarte delvis å sette meg inn i situasjonen og vet jeg hadde mistet pusten, blitt svimmel, fått panikk og blitt helt forjævelig redd. 

Anonymkode: 1a5ac...9e1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To menn klarer å se feil romnummer, 404 og 414 er jævlig likt når man er ruset. Og derfor skal TS advare andre mot hotellet Dramaqueen much? Og hva mener du egentlig hotellet har gjort feil? Siden låsen tydeligvis funket den, dere bare brukte den ikke..

Anonymkode: b68ab...fbe

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig. Er ikke rasist i det hele tatt. Bare fordi jeg skrev n ordet i hovedinnlegget så betyr det ikke jeg er rasist. Er så lei alle som skal påstå en er rasist bare fordi en skriver ordet neger, eller fordi jeg velger å beskrive hvilken hudfarge personen hadde. Folk er så hårsåre!

Anonymkode: f5199...ac8

Er neger blitt et skjellsord plutselig? Jeg er kun 26 og er vant til å si neger. Nigger i et engelskspråkelig land er ufint. Er svart person også skjellsord plutselig? Skal man omtale alle svarte som mørk hud? svart hud?

Jeg forstår heller ikke alle disse svarene du har fått, ts. Jeg hadde fått hetta selv!!

:hug:

 

Anonymkode: 99cbe...61a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er neger blitt et skjellsord plutselig? Jeg er kun 26 og er vant til å si neger. Nigger i et engelskspråkelig land er ufint. Er svart person også skjellsord plutselig? Skal man omtale alle svarte som mørk hud? svart hud?

Jeg forstår heller ikke alle disse svarene du har fått, ts. Jeg hadde fått hetta selv!!

:hug:

 

Anonymkode: 99cbe...61a

Neger har vært et skjellsord ihvertfall i 15-20 år.  Har du bodd under en sten?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, Wonderbitch skrev:

Jeg forstår at du ble redd, det er liksom ikke så mye man får gjort når man står der mer eller mindre naken med en mann som ikke vil gå. Men hadde det vært meg hadde jeg bare forsikret meg om at døren var låst når han gikk, og lagt meg igjen. Synes du lagde veldig mye oppstyr av det hele. Ringe samboeren på jobb for å få han til å komme (og gjøre hva?) osv osv. Som du sier virket både mann nummer en og to litt fjerne, ingen av de hadde sikkert planer om å voldta noen, men sannsynligvis var de litt forvirret og visste ikke helt hva de skulle. Men som sagt, skjønner at opplevelsen var skremmende altså. Og alle reagerer jo forskjellig.

Jeg trodde jo døren var låst når samboer gikk ut! Og jeg klarte ikke stole på at døren var låst når jeg selv låste den fra inne. Da jeg tok i dørhåndtaket låste jo døra seg opp igjen, og da var det vanskelig å stole på at den faktisk var låst. Hadde jeg lagt meg til for å sove igjen så hadde jeg jo brått våknet av at det banket på døren og at han andre som kom prøvde å komme seg inn. Da er det ikke bare å legge seg ned å sove igjen når personen utenfor prøver alt for å komme inn. Står det og gauler og tar i dørhåndtaket og banker som en gal! Samboer kom jo for å få vekk disse mennene da! Han fikk med resepsjonisten som kom og fikk de til å gå! Hva kunne jeg gjort da? Bare driti i det og lagt meg i sengen igjen mens dette foregikk? Tror neppe du hadde gjort det samme. Han fyren som kom inn sa jo han hadde rom VED Siden av, noe som åpenbart var løgn da rommet de hadde lå langt bort fra vårt rom.

 

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

To menn klarer å se feil romnummer, 404 og 414 er jævlig likt når man er ruset. Og derfor skal TS advare andre mot hotellet Dramaqueen much? Og hva mener du egentlig hotellet har gjort feil? Siden låsen tydeligvis funket den, dere bare brukte den ikke..

Anonymkode: b68ab...fbe

Jeg skrev jo i hovedinnlegget at det hadde også vært noe tull med låsesystemet på dette hotellet og tyveri. Så hvorfor kan jeg da ikke advare andre om det? Er ikke dramaqueen forde vettu. Hadde du likt om noen plutselig sto inne på hotellrommet ditt mens du lå og sov? Hadde du likt om de stjal f.eks Ipaden eller lommeboka di? Fordi det var noe tull med låsesystemet? På alle hotell jeg har sovet på har døren automatisk gått i lås når den lukkes. Det sto ingen opplysning på hotellrommet sin info om at man måtte låse døren fysisk for hånd når en var inne på hotellrommet. Dette burde det vært opplyst om, da sikkert halvparten av de som sover på Citybox sover med åpen dør. Alle de som samboer jobbet med ble sjokkert over å høre at dørene ikke ble låst automatisk, og mange av de hadde nok sovet med åpne dører.
 

Anonymkode: f5199...ac8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, DreamOn skrev:

Neger har vært et skjellsord ihvertfall i 15-20 år.  Har du bodd under en sten?

Tydeligvis? Er det er skjeldsord i bygda kanskje?

Anonymkode: 99cbe...61a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neger, svart person, mørkhudet, uansett hva man sier så er det FEIL. Hva faen ska man kalle dem da? Jeg er jo en hvit person, vi blir kalt hvite, tar vi oss nær av det? NEI. Vi er hvite i huden, de er svarte i huden, SO WHAT? Er så fuckings lei alle som skal hyle og grine om at så fort man kaller en peson for neger, mørkhudet osv så er man rasist. Gå og ta dere en bolle da folkens. Fokuser heller på innlegget til TS istedenfor å komme med denne skjenneprekenen.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tydeligvis? Er det er skjeldsord i bygda kanskje?

Anonymkode: 99cbe...61a

Ikke godt å si, jeg bor ikke på bøgda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 På alle hotell jeg har sovet på har døren automatisk gått i lås når den lukkes.

Anonymkode: f5199...ac8

Da har du enten bodd på veldig gamle hoteller, kun i utlandet eller noen få utvalgte kommuner. Dette er endret pga. brannsikkerhet. Hvis du har interesse av det kan du Google tilbakerømning, Caledonien e.l.

Anonymkode: b68ab...fbe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

never mind, dette var visst diskutert i tråden alt :fnise: 

 

Endret av incognita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924

Jeg fortstår så utrolig godt hvorfor du ble redd. Fy jeg er glad det ikke har skjedd meg. Hotellet burde absolutt gjøre gjestene klar over lås-problematikken,  utrolig dårlig av de. 

Jeg hadde forresten sjekka ut av hotellet fort som fy. Bor dere der enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...